Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Reklama to‘g‘risida

1-modda. Ushbu Qonunning maqsadi va vazifalari

2-modda. Ushbu Qonunning qo‘llanish sohasi

3-modda. Reklama to‘g‘risidagi qonun hujjatlari

4-modda. Asosiy tushunchalar

5-modda. Reklamaning tili

6-modda. Reklamaga doir asosiy talablar

7-modda. Voyaga yetmaganlarga mo‘ljallangan reklamaga oid cheklashlar

8-modda. Reklama beruvchining huquq va majburiyatlari

9-modda. Reklama tayyorlovchi va tarqatuvchining huquq hamda majburiyatlari

10-modda. Reklamaga bo‘lgan mualliflik huquqi

11-modda. Reklamani aynanlashtirish

12-modda. Homiylik

13-modda. Noto‘g‘ri reklama

14-modda. Yashirin reklama

15-modda. Qiyosiy reklama

16-modda. Ijtimoiy reklamali axborot

17-modda. Televideniye va radiodagi reklama

18-modda. Bosma ommaviy axborot vositalaridagi reklama

19-modda. Telefon va hujjatli elektr aloqadan foydalaniladigan tarzdagi reklama

20-modda. Tashqi reklama

21-modda. Transportdagi va pochta jo‘natmalaridagi reklama

22-modda. Dori vositalari, tibbiy buyumlar, kosmetika va maishiy kimyo vositalari reklamasi

23-modda. Tamaki, tamaki mahsulotlari va alkogolli ichimliklar reklamasi

24-modda. Qurol-yarog‘ reklamasi

25-modda. Qimmatli qog‘ozlar va aholining mablag‘larini jalb etish bilan bog‘liq xizmatlar reklamasi

26-modda. Reklama materiallarini saqlash muddatlari

27-modda. Reklama axborotiga taalluqli hujjatlar va materiallar olish

28-modda. Aksilreklama

29-modda. Reklama to‘g‘risidagi qonun hujjatlarini buzganlik uchun javobgarlik

30-modda. Nizolarni hal etish

Hujjat kuchini yo‘qotgan 09.09.2022
Hujjat 11.10.2006 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuniga muvofiq 4-modda to‘qqizinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(17-modda O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuniga muvofiq beshinchi va oltinchi qismlar bilan to‘ldirilgan — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Ushbu moddaning ikkinchi qismida nazarda tutilgan axborot reklama xizmatini taqdim etish uchun foydalaniladigan telefon raqami terilgan shrift hajmining kamida yarmiga teng hajmdagi shrift bilan bosilishi shart.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(20-moddaning birinchi qismi O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuni tahririda — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(20-moddaning oltinchi qismi O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuni tahririda — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Oldingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Qo‘shimcha ma’lumot uchun Reklamani joylashtirish to‘g‘risidagi Nizomning (ro‘yxat raqami 1024, 06.04.2001-y.) 17-bandiga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
(23-modda O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuni tahririda — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(27-moddaning birinchi qismi O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuni tahririda — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
(27-moddaning ikkinchi qismi O‘zbekiston Respublikasining 2002-yil 30-avgustdagi 404-II-son Qonuni tahririda — Oliy Majlis Axborotnomasi, 2002-y., 9-son, 164-modda)
Tijorat siri hisoblangan va ushbu moddaning ikkinchi qismida ko‘rsatilgan mansabdor shaxslar tomonidan olingan ma’lumotlar oshkor qilinmasligi lozim.
 LexUZ sharhi
O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 98-moddasiga muvofiq fuqarolik qonun hujjatlari tijorat siri bo‘lgan axborotni, basharti bu axborot uchinchi shaxslarga noma’lumligi sababli haqiqiy yoki nisbiy tijorat qimmatiga ega bo‘lgan, qonun yo‘li bilan undan erkin bahramand bo‘lish mumkin bo‘lmagan hamda axborot egasi uning maxfiyligini saqlashga doir choralar ko‘rgan hollarda himoya etadi.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi