Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini tasdiqlash to‘g‘risida

1-ILOVA
Umumiy o‘rta ta’limning DAVLAT TA’LIM STANDARTI

1-bob. Asosiy qoidalar

2-bob. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standartining maqsad va vazifalari

3-bob. Umumiy o‘rta ta’lim davlat ta’lim standartining asosiy prinsiplari

4-bob. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standartining tarkibiy qismlari

5-bob. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standartini joriy etish tartibi

6-bob. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standarti talablariga rioya etilishini nazorat qilish

2-ILOVA
O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining DAVLAT TA’LIM STANDARTI

1-bob. Asosiy qoidalar

2-bob. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartining maqsad va vazifalari

3-bob. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi davlat ta’lim standartining asosiy prinsiplari

4-bob. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi davlat ta’lim standartining tarkibiy qismlari

1-§. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining tayanch o‘quv rejasi

2-§. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’lim muassasalari bitiruvchilariga qo‘yiladigan umumiy talablar

3-§. Akademik litseylarning ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha malaka talablari tuzilmasi

4-§. Kasb-hunar kollejlarining tayyorlov yo‘nalishlari bo‘yicha malaka talablari tuzilmasi

5-§. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining tayyorlov yo‘nalishlari, kasblar va ixtisosliklarning umumdavlat tasniflagichini ishlab chiqishga qo‘yiladigan talablar

5-bob. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartini joriy etish tartibi

6-bob. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi davlat ta’lim standartlari talablariga rioya etilishini nazorat qilish

3-ILOVA
Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining umumta’lim fanlari bo‘yicha MALAKA TALABLARI

I-bob. Umumiy qoidalar

1-§. Qo‘llanish sohasi

2-§. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida umumta’lim fanlarini o‘rganish bosqichlari

3-§. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining umumta’lim fanlari bo‘yicha malaka talablarining tuzilishi

4-§. Tayanch va fanga oid umumiy kompetensiyalar

II-bob. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining umumta’lim fanlari bo‘yicha malaka talablari

1-§. Ona tili fani

2-§. Adabiyot fani

3-§. O‘zbek tili fani

4-§. Rus tili fani

5-§. Tarix fani

6-§. Davlat va huquq asoslari (Huquqshunoslik) fani

7-§. Iqtisodiy bilim asoslari fani

8-§. Matematika fani

9-§. Informatika va axborot texnologiyalari fani

10-§. Fizika, Astranomiya fani

11-§. Kimyo fani

12-§. Biologiya

13-§. Tabiiyot va geografiya (Amaliy geografiya) fani

14-§. “Milliy istiqlol g‘oyasi: asosiy tushuncha va tamoyillar” turkumiga kiruvchi fanlar

15-§. Musiqa madaniyati fani

16-§. Tasviriy san’at fani

17-§. Chizmachilik fani

18-§. Texnologiya fani

19-§. Jismoniy tarbiya fani

20-§. Chaqiruvga qadar boshlang‘ich tayyorgarlik fani

21-§. Oila psixologiyasi fani

22-§. Falsafa fanlari

23-§. O‘zbekiston Konstitutsiyasi fani

4-ILOVA
O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi to‘g‘risidagi diplomlarning davlat NAMUNALARI

Akademik litsey diplomining TAVSIFI

Kasb-hunar kolleji diplomi TAVSIFI

5-ILOVA
Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’lim muassasalari uchun umumta’lim fanlaridan o‘quv-metodik majmualarning yangi avlodini ishlab chiqishga qo‘yiladigan

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv-metodik majmualarni ishlab chiqishning maqsad va vazifalari

3-bob. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv-metodik majmualarni ishlab chiqish prinsiplari

4-bob. O‘quv-metodik majmualarni ishlab chiqishga qo‘yiladigan talablar

6-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga kiritilayotgan o‘zgartirishlar

7-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 2020-yil 1-sentabrdan boshlab o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblanadigan qarorlari RO‘YXATI

Hujjat 10.04.2017 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Ta’lim to‘g‘risida”gi va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga muvofiq, umumta’lim fanlarini o‘qitishning uzluksizligi va izchilligini ta’minlash, zamonaviy metodologiyasini yaratish, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi davlat ta’lim standartlarini kompetensiyaviy yondashuv asosida takomillashtirish, o‘quv-metodik majmualarning yangi avlodini ishlab chiqish va amaliyotga joriy etishni tashkil etish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
6. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 6-ilovaga muvofiq ayrim qarorlariga o‘zgartirishlar kiritilsin.
7. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 7-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari 2020-yil 1-sentabrdan boshlab o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Konstitutsiya, davlat, huquq, burch, majburiyat, fuqaro, inson, qonun, axloq, odob kabi huquqiy tushunchalarning mazmunini bila oladi;
fuqarolarning O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlarida belgilangan huquqlarini hurmat qiladi;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Konstitutsiyasi fanini o‘qitishning maqsad va vazifalari
O‘zbekiston Konstitutsiyasi fanini o‘qitishning maqsadi:
Konstitutsiya va qonunlar bo‘yicha chuqur nazariy va amaliy bilimlar berish, Konstitutsiyaning jamiyatdagi o‘rni va ahamiyatini, uning mazmun-mohiyatini o‘quvchilar ongiga singdirish, qonunlarga hurmat uyg‘otish, yosh avlodning huquqiy ongini oshirish va huquqiy madaniyatini yuksaltirish hamda huquqiy davlatni bunyod etishda faol ishtirok qiladigan huquqiy bilimga ega komil insonni tarbiyalashga qaratilgan.
O‘zbekiston Konstitutsiyasi fanini o‘qitishning vazifasi:
o‘quvchilarning Konstitutsiya va qonunlar bo‘yicha huquqiy savodxonligini oshirish va ularda huquqiy madaniyatli bo‘lish his-tuyg‘ularini tarbiyalash;
Konstitutsiya va qonunlar bo‘yicha olgan huquqiy bilimlari natijasida o‘z hayotining kelajagini belgilash, o‘z Vatanining dunyoda munosib o‘rin egallashida halol mehnat qilish bilan hissa qo‘shish hamda boshqa millat vakillarining huquqiy manfaatlarini hurmat qilish ruhida tarbiyalashdan iboratdir.
O‘zbekiston Konstitutsiyasi fani bo‘yicha o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’lim muassasalari bitiruvchilariga qo‘yiladigan malaka talablari
Konstitutsiyada davlat mustaqilligi, xalq, millat va inson manfaati hamda demokratik g‘oyalarning ustuvor ekanligini anglaydi;
O‘zbekiston Konstitutsiyasidan olgan bilimlarini amaliyotda qo‘llash kompetensiyasi
Konstitutsiya va qonunlarni o‘rganishi asosida erkin fikrlaydi, ularning ma’nosini tushunadi va huquqiy terminlarni to‘g‘ri qo‘llay oladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Akademik litsey bitiruvchisi diplomiga ko‘chirma varaq:

(O‘zbekiston Respublikasi Davlat gerbining tasviri)

AKADEMIK LITSEY
DIRLOMIGA ILOVA

_________RAQAMLI DIRLOMGA ILOVA
(dirlomsiz kuchga ega emas)
_______________________________________________________________________
(familiyasi, ismi, otasining ismi)

20_____ yilda ___________________________________________________________ga
(o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasi nomi)

kirib, 20___yilda ___________________________________________________________
(akademik litsey)

___________________________________________akademik litseyni tamomladi va o‘qish

davrida quyidagi fanlarni o‘rgandi hamda ushbu baholarni oldi:

T/r

Fanlar nomi

O‘quv rejasida belgilangan soatlar miqdori

To‘plangan reyting ballari

1

2

3

4

I. UMUMTA’LIM FANLARI

1.

Ona tili va adabiyot

2.

Chet tili (__________ )

3.

O‘zbek (rus) tili

4.

Tarix ( O‘zbekiston tarixi, jahon tarixi)

5.

Matematika

6.

Informatika va axborot texnologiyalari

7.

Fizika. Astronomiya

8.

Kimyo

9.

Biologiya

10.

Amaliy geografiya

11.

Chaqiruvga qadar boshlang‘ich tayyorgarlik

12.

Jismoniy tarbiya

13.

Ma’naviyat asoslari

14.

Falsafiy fanlar: (Shaxs va jamiyat, dinshunoslik asoslari, estetika)

15.

Oila psixologiyasi

16.

Nuquqshunoslik

17.

O‘zbekiston Konstitutsiyasi

18.

Milliy istiqlol g‘oyasi: asosiy tushuncha va tamoyillar

19.

20.

21.�

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

II. YAKUNIY DAVLAT ATTESTATSIYASI

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Direktor

O‘quv ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari

20___ yil “___” __________da berildi

Ro‘yxatga olish raqami ____________.

Diplomning ichki o‘ng tomoni:


(O‘zbekiston Respublikasi Davlat gerbining tasviri)

TNE REPUBLIC OF UZBEKISTAN
DIPLOMA OF PROFESSIONAL COLLEGE
K № 0000000
________________________________________________________________________
(full name)
________________________________________________________________________

in 20__ entered

________________________________________________________________________
(name of secondary specialized educational establishment)

________________________________________________________________________
and in 20___completed the full course offered by the
________________________________________________________________________
(name of secondary specialized educational establishment)
________________________________________________________________________
Naving specialized in

________________________________________________________________________
(field of study)
________________________________________________________________________

By the decision of the State Attestation Comission on “ __” __________ 20 ____
________________________________________________________________________

Ne/she is qualified as

________________________________________________________________________
(name of profession)
________________________________________________________________________

and has the following speacialities
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

(Seal)

Chairperson of the State
Attestation Commission

Director Secretary

____city (district)_20____year Registration Number______________

Kasb-hunar kolleji bitiruvchisi diplomiga ko‘chirma varaq:

(O‘zbekiston Respublikasi Davlat gerbining tasviri)

KASB-NUNAR KOLLEJI
DIRLOMIGA ILOVA

_________RAQAMLI DIRLOMGA ILOVA
(dirlomsiz kuchga ega emas)
_______________________________________________________________________
(familiyasi, ismi, otasining ismi)

20_____ yilda _____________________________________________________________
(o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasi nomi)

gakirib, 20___yilda _________________________________________________________
(kasb-hunar kolleji)
______________________________________________kasb-hunar kollejini tamomladi va

o‘qish davrida quyidagi fanlarni o‘rgandi hamda ushbu baholarni oldi:

T/r

Fanlar nomi

O‘quv rejasida belgilangan soatlar miqdori

To‘plangan reyting ballari

1

2

3

4

I. UMUMTA’LIM FANLARI

1.

Ona tili va adabiyot

2.

Chet tili (__________ )

3.

O‘zbek (rus) tili

4.

Tarix ( O‘zbekiston tarixi, jahon tarixi)

5.

Matematika

6.

Informatika va axborot texnologiyalari

7.

Fizika. Astronomiya

8.

Kimyo

9.

Biologiya

10.

Amaliy geografiya

11.

Chaqiruvga qadar boshlang‘ich tayyorgarlik

12.

Jismoniy tarbiya

13.

Ma’naviyat asoslari

14.

Falsafiy fanlar: (Shaxs va jamiyat, dinshunoslik asoslari, estetika)

15.

Oila psixologiyasi

16.

Nuquqshunoslik

17.

O‘zbekiston Konstitutsiyasi

18.

Milliy istiqlol g‘oyasi: asosiy tushuncha va tamoyillar

II. KASBIY FANLAR

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

II. YAKUNIY DAVLAT ATTESTATSIYASI

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Kollej direktori

Ishlab chiqarish ta’limi bo‘yicha direktor o‘rinbosari

20___ yil “___” __________da berildi

Ro‘yxatga olish raqami ____________
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
a) 17-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
b) 20-bandning ikkinchi xatboshidagi “tarmoq ta’lim standartlarini” so‘zlari “akademik litseylar ta’lim yo‘nalishlari va kasb-hunar kollejlari tayyorlov yo‘nalishlari bo‘yicha malaka talablarini” so‘zlari bilan almashtirilsin.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi