Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi faoliyatini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida

1-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Vazirlik tuzilmasi

3-bob. Vazirlikning vazifa va funksiyalari

1-§. Vazirlikning vazifa va funksiyalari

2-§. Vazirlik markaziy apparatining vazifa va funksiyalari

3-§. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va Vazirlik irrigatsiya tizimlari havza boshqarmalarining vazifa va funksiyalari

4-§. Tumanlar irrigatsiya bo‘limlarining vazifalari va funksiyalari

4-bob. Vazirlik va uning hududiy bo‘linmalarining huquqlari va majburiyatlari

1-§. Vazirlikning huquqlari va majburiyatlari

2-§. Vazirlik markaziy apparatining huquqlari va majburiyatlari

3-§. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va Vazirlik irrigatsiya tizimlari havza boshqarmalarining huquqlari va majburiyatlari

4-§. Tumanlar irrigatsiya bo‘limlarining huquqlari va majburiyatlari

5-bob. Vazirlik rahbariyatining asosiy funksional majburiyatlari

6-bob. Vazirlik rahbarlarining mas’uliyati

7-bob. Vazirlik faoliyatini tashkil etish

1-§. Vazirlik rahbariyati

2-§. Vazirlik markaziy apparati tarkibiy bo‘linmalarining Vazirlikning hududiy bo‘linmalari bilan o‘zaro hamkorlik qilish tartibi

3-§. Vazirlikning davlat va xo‘jalik boshqaruvining boshqa organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari va boshqa tashkilotlar bilan o‘zaro hamkorlik qilish tartibi

4-§. Vazirlikning hay’ati, sohaviy ilmiy-texnik kengashi va jamoatchilik-maslahat kengashi

8-bob. Vazirlik faoliyatining samaradorligi va natijadorligini baholash mezonlari va ishchi indikatorlari

9-bob. Vazirlik faoliyatini moliyalashtirish va moddiy-texnika ta’minoti, xodimlari mehnatiga haq to‘lash va ularni moddiy rag‘batlantirish

10-bob. Vazirlikning O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining tegishli xizmatlari va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti oldidagi hisoboti

11-bob. Yakunlovchi qoida

2-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Suv xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘larini shakllantirish va ulardan foydalanish tartibi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Jamg‘arma mablag‘larini shakllantirish

3-bob. Jamg‘arma mablag‘laridan foydalanish

4-bob. Jamg‘arma mablag‘laridan foydalanishning hisoboti, nazorati va mas’uliyati

5-bob. Yakunlovchi qoida

3-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va uning tarkibiga kiruvchi tashkilotlar xodimlarini moddiy rag‘batlantirish to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Jamg‘arma mablag‘lari hisobiga xodimlarni rag‘batlantirish miqdori va shartlari

3-bob. Xodimlarni rag‘batlantirish tadbirlarini moliyalashtirish

4-bob. Yakunlovchi qoida

4-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi tarkibiga kiradigan budjet tashkilotlari ro‘yxati

4a-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligining boshqa suv xo‘jaligi budjet tashkilotlari ro‘yxati

5-ILOVA
Suv xo‘jaligi obyektlarini qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash-tiklash ishlarini amalga oshirishda buyurtmachi vazifasini bajaruvchi “Suvqurilishinvest” davlat unitar korxonalari RO‘YXATI

6-ILOVA
“O‘zsuvqurilishta’minot” respublika birlashmasining idoraviy mansub tashkilotlari RO‘YXATI

7-ILOVA
“O‘zbekiston Respublikasi suv xo‘jaligi a’lochisi” ko‘krak nishoni to‘g‘risida NIZOM

7a-ILOVA
“O‘zbekiston Respublikasi suv xo‘jaligi a’lochisi” ko‘krak nishonining TAVSIFI

7b-ILOVA
“O‘zbekiston Respublikasi suv xo‘jaligi a’lochisi” ko‘krak nishoni guvohnomasining TAVSIFI

8-ILOVA
Suv xo‘jaligini boshqarish tizimini yanada takomillashtirish va O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligining suv xo‘jaligi tashkilotlari faoliyati samaradorligini oshirish bo‘yicha ChORA-TADBIRLAR REJASI

Hujjat kuchini yo‘qotgan 18.09.2021
Hujjat 05.07.2018 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
 LexUZ sharhi
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Qishloq va suv xo‘jaligi davlat boshqaruvi tizimini tubdan takomillashtirishga doir tashkiliy chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2018-yil 12-fevraldagi PF-5330-son, “Qishloq va suv xo‘jaligi davlat boshqaruvi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 17-apreldagi PF-5418-son farmonlarini va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida” 2018-yil 17-apreldagi PQ-3672-son qarorini bajarish yuzasidan hamda Suv xo‘jaligi vazirligi va uning tasarrufidagi tashkilotlar faoliyatini samarali tashkil etish, ularning moddiy-texnika bazasini rivojlantirish va xodimlarini rag‘batlantirish mexanizmini yo‘lga qo‘yish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
3. Vazirlik o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasiga, qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, shuningdek, ushbu Nizomga va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
9) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining rasmiy hujjat va topshiriqlarining bajarilishini tashkil qilish va monitoringini yuritishning amaliy tizimini yaratish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajadagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qarori, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qarori va boshqa qonun hujjatlariga asosan, vazirlik faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy va hududiy bo‘linmalar hamda idoraviy mansub tashkilotlar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
13) suv xo‘jaligi masalalari bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini sifatli ishlab chiqishni, O‘zbekiston Respublikasining “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi va “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005-yil 14-fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Vazirlar Mahkamasining Reglamentlariga qat’iy rioya qilgan holda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini tashkil etish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ishlab chiqilishida, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining rahbariyati huzurida himoya qilinishida va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
16) Vazirlikka kiritilgan takliflar va normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va batafsil ko‘rib chiqilishini,O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamentida va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005-yil 14-fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamentida belgilangan muddatlarda kelishilishini(viza qo‘yilishini) ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
17) Vazirlik rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlari samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish choralari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarini asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
21) O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonuni talablariga muvofiq, Vazirlik tizimida korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, huquq amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularni aniqlash, tahlil qilish, ularni yuzaga keltiruvchi sabablar va shartlarni bartaraf etish;
23) jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 31-martdagi 73-son qarori bilan tasdiqlangan davlat organlari va davlat muassasalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomga muvofiq samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishning muntazam ravishda o‘tkazilishini, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishning belgilangan muddatda va tartibda amalga oshirilishini ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlari bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ 2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga asosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
10) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni Vazirning ko‘rib chiqishi va viza qo‘yishi uchun batafsil ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005-yil 14-fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
11) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
15) Vazirlik xodimlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Vazirlik xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya qilish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlari tomonidan ushbu qoidalarga rioya etilishini ta’minlash;
16) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonunini talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlarini bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga asosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
12) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
17) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonunini talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurash chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
19) “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunda belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishni, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish;
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
4) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va topshiriqlarining bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga va boshqa qonun hujjatlariga muvofiq, tarkibiy bo‘linma xodimlarining ijro intizomini mustahkamlash bo‘yicha kompleks amaliy choralar ko‘rish hamda topshiriqlarni o‘z vaqtida va sifatli bajarishi uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
13) O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonuni talablariga muvofiq, hududiy bo‘linmalarda korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, huquq amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularni aniqlash, tahlil qilish, ularni yuzaga keltiruvchi sabablar va shartlarni bartaraf etish;
17) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlik qilish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tizimini tubdan takomillashtirishga doir chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2016-yil 28-dekabrdagi PF-4904-son Farmoniga muvofiq ularning faoliyatida faol ishtirok etish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual qabulxonasidan kelib tushgan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqish;
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
5) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va topshiriqlarining bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qarori, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga muvofiq, Vazirlikning hududiy bo‘linmalari xodimlarining ijro intizomini mustahkamlash bo‘yicha kompleks amaliy choralarni amalga oshirish hamda topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
14) Vazirlik hududiy bo‘linmalari miqyosida O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonuni talablariga muvofiq, korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash, tahlil qilish, amaldagi qonunchilikni takomillashtirish uchun takliflar kiritish yo‘li bilan ularni bartaraf qilish va ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
18) jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishni “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 31-martdagi 73-son qarori bilan tasdiqlangan davlat organlari va davlat muassasalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomga muvofiq olib borish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, ularni shaxsan qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish, shu jumladan, belgilangan muddatda va tartibda fuqarolar va yuridik shaxslarning vakillarining joylarda qabul qilinishini yo‘lga qo‘yish;
Keyingi tahrirga qarang.
3) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va topshiriqlarining bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ 2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga asosan tumanlar irrigatsiya bo‘limlari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tumanlar irrigatsiya bo‘limlari xodimlarining topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
Keyingi tahrirga qarang.
8) tumanlar irrigatsiya bo‘limlarida O‘zbekiston Respublikasining “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash, tahlil qilish, amaldagi qonunchilikni takomillashtirish uchun takliflar kiritish yo‘li bilan ularni bartaraf qilish va ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
2) mazkur Nizomning 18-bandida nazarda tutilgan Vazirlik mas’ul bo‘lgan sohalar;
3) mazkur Nizomning 25-bandida ko‘rsatilgan funksional majburiyatlarning sifatli bajarilishi.
2) Vazirlik mas’ul bo‘lgan va mazkur Nizomning 18-bandida ko‘rsatilgan o‘zlari boshqaradigan sohalar;
3) mazkur Nizomning 26 va 27-bandlarida ko‘rsatilgan o‘z funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
3) mazkur Nizomning 28-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
3) mazkur Nizomning 29-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
3) mazkur Nizomning 30-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional vazifalari sifatli bajarilishi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Tashkilotlar nomi

Tashkilotlar soni

Boshqaruv xodimlarining cheklangan soni

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va uning bo‘linmalari

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

15

62

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Qoraqalpog‘iston nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Beruniy nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

8

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

19

107

2.

Norin-Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Norin-Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

14

58

Norin-Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Norin-Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

17

95

3.

Amu-Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu-Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

11

43

Amu-Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Amu-Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

14

78

4.

Sirdaryo-Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Sirdaryo-Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

17

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

11

28

Sirdaryo-Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Sirdaryo-Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

14

60

5.

Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

13

54

Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

10

Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

16

92

6.

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

17

Tumanlar irrigats�ya bo‘limlari *

4

11

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

7

Jami:

7

42

7.

Norin-Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Norin-Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

11

53

Norin-Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

10

Norin-Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

14

91

8.

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

12

33

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

7

Jami:

15

69

9.

Amu-Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu-Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

13

34

Amu-Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Amu-Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

16

71

10.

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

17

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

8

24

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

11

58

11.

Chirchiq-Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Chirchiq-Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

15

68

Chirchiq-Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Chirchiq-Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

18

103

12.

Sirdaryo-So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Sirdaryo-So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

16

75

Sirdaryo-So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

8

Sirdaryo-So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

19

111

13.

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

20

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari *

9

22

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

12

57

Hammasi:

192

1034

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

T/r

Tashkilotlar nomi

Boshqaruv xodimlarining cheklangan soni

1.

1.

Qarshi magistral kanalidan foydalanish boshqarmasi

28

2.

2.

Amu-Buxoro mashina kanalidan foydalanish boshqarmasi

12

3.

2.1

Elektr tarmoqlari boshqarmasi

4

4.

2.2

Amu-Buxoro mashina kanali Olot tuman boshqarmasi

6

5.

2.3

Avtotransport korxonasi

4

6.

2.4

Amu-Buxoro mashina kanali Qiziltepa tuman boshqarmasi

6

7.

3.

Farg‘ona vodiysi kanallaridan foydalanish boshqarmasi

9

8.

3.1

Katta Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

8

9.

3.2

Janubiy Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

7

10.

3.3

Katta Andijon magistral kanali boshqarmasi

6

11.

3.4

Katta Namangan magistral kanali boshqarmasi

7

12.

3.5

Shimoliy Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

8

13.

4.

Janubiy Mirzacho‘l magistral kanalidan foydalanish boshqarmasi

9

14.

5.

Zarafshon magistral tizimidan foydalanish boshqarmasi

12

15.

6.

Qirg‘oqlarni himoyalash dambalari va o‘zanlarni tartibga solish inshootlari boshqarmasi

5

16.

7.

O‘ngqirg‘oq kollektori tizimidan foydalanish boshqarmasi

5

17.

8.

Jizzax bosh nasos stansiyasi boshqarmasi

11

18.

9.

Jizzax viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

19.

10.

Qashqadaryo viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

9

20.

11.

Navoiy viloyati suv omborlari va yirik gidrotexnika inshootlaridan foydalanish boshqarmasi

5

21.

12.

Namangan viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

9

22.

13.

Samarqand viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

23.

14.

Surxondaryo viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

4

24.

15.

Toshkent viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

25.

16.

Farg‘ona viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

6

26.

17.

Andijon suv omboridan foydalanish boshqarmasi

5

27.

18.

Chimqo‘rg‘on suv omboridan foydalanish boshqarmasi

4

28.

19.

Hisorak suv omboridan foydalanish boshqarmasi

6

29.

20.

To‘polang tizimi suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

4

30.

21.

Tuyamo‘yin gidrouzelidan foydalanish boshqarmasi

10

31.

22.

Markaziy dispetcherlik, kommunikatsiya va kadastr xizmati

5

32.

23.

Suv xo‘jaligi axborot-tahlil va resurs markazi

6

33.

24.

“O‘zsuvqurilishta’minot” respublika birlashmasi

30

Jami:

265

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Davlat unitar korxonalari nomi

Joylashgan joyi

Boshqaruv xodimlarining cheklangan soni *

1.

“Andijondavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Andijon shahri

14

2.

“Jalaquduqdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Jalaquduq tumani

12

3.

“Ulug‘nordavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Ulug‘nor tumani

10

4.

“Mingbuloqdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Mingbuloq tumani

18

5.

“Namangandavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Namangan shahri

11

6.

“Norindavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Norin tumani

13

7.

“Popdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Pop tumani

11

8.

“Bog‘doddavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Bog‘dod tumani

9

9.

“Dang‘aradavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Dang‘ara tumani

10

10.

“Yozyovonmaxsussuvqurilish” davlat unitar korxonasi

Yozyovon shahri

15

11.

“Farg‘onadavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Farg‘ona shahri

10

12.

“Yaypandavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Beshariq tumani

10

13.

“Bo‘kadavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Bo‘ka tumani

13

14.

“O‘zmaxsussuvqurilish” davlat unitar korxonasi

Bektemir tumani

25

15.

“Yuqorichirchiqdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Yuqori Chirchiq tumani

12

16.

“Yangiyo‘ldavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Yangiyo‘l tumani

14

17.

“Oqoltindavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Oqoltin tumani

9

18.

“Boyovutdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Boyovut tumani

11

19.

“Gulistondavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Guliston shahri

9

20.

“Jizzaxdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Jizzax shahri

9

21.

“Mirzacho‘ldavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Mirzacho‘l tumani

12

22.

“Paxtakordavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Paxtakor tumani

9

23.

“Uchtepadavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Jizzax tumani

12

24.

“Oqdaryodavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Oqdaryo tumani

10

25.

“Bulung‘urdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Bulung‘ur tumani

12

26.

“Zarafshonmaxsussuvqurilish” davlat unit�r korxonasi

Xatirchi tumani

12

27.

“Narpaydavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Narpay tumani

11

28.

“Samarqanddavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Samarqand shahri

9

29.

“Karmanadavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Karmana tumani

14

30.

“Navoiydavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Navoiy shahri

14

31.

“Qiziriqdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Qiziriq tumani

9

32.

“Termizdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Termiz shahri

9

33.

“Uzundavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Uzun tumani

9

34.

“Sheroboddavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Sherobod tumani

10

35.

“Kosondavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Koson tumani

9

36.

“Kasbidavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Kasbi tumani

9

37.

“Nishondavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Nishon tumani

9

38.

“Yakkabog‘davsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Yakkabog‘ tumani

9

39.

“Buxorodavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Buxoro shahri

9

40.

“Qorako‘ldavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Qorako‘l tumani

11

41.

“Romitandavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Romitan tumani

12

42.

“Shofirkondavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Shofirkon tumani

10

43.

“Amudaryodavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Amudaryo tumani

9

44.

“Kegeylidavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Kegeyli tumani

11

45.

“Xo‘jaylidavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Xo‘jayli tumani

11

46.

“Ellikqal’adavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Ellikqal’a tumani

10

47.

“Bog‘otdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Bog‘ot tumani

11

48.

“Qo‘shko‘pirdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Qo‘shko‘pir tumani

10

49.

“Urganchdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Urganch shahri

14

50.

“Xazoraspdavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Xazorasp tumani

5

51.

“Yangibozordavsuvmaxsuspudrat” davlat unitar korxonasi

Yangibozor tumani

14

52.

“Gidromexanizatsiya” davlat unitar korxonasi

Toshkent shahri

13

53.

“Botiometrik markaz” davlat unitar korxonasi

Toshkent shahri

5

54.

“Obod maskan”davlat unitar korxonasi

Toshkent shahri

4

55.

“Maxsusyirik nasos ta’mir” davlat unitar korxonasi

Nishon tumani

17

56.

“Maxsuselektrsozlash” davlat unitar korxonasi

Nishon tumani

5

57.

“Surxonnasosta’mir” davlat unitar korxonasi

Termiz tumani

8

Jami:

622

Keyingi tahrirga qarang.
2. Ko‘krak nishoni bilan mazkur Nizomning 1-bandida ko‘rsatilgan xizmatlari uchun O‘zbekiston Respublikasi fuqarosi bo‘lmagan shaxslar ham mukofotlanishi mumkin.
4. Ko‘krak nishoni bilan mukofotlash mazkur Nizomning 1-bandida nazarda tutilgan tashkilotlar va tarkibiy bo‘linmalarning rahbarlari taqdimnomasi bo‘yicha har yilning 20-martiga qadar O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirining buyrug‘i bilan amalga oshiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Amalga oshiriladigan chora-tadbirlar

Amalga oshirish mexanizmi

Ijro muddati

Mas’ul ijrochilar

I. Suv xo‘jaligi sohasidagi normativ-huquqiy hujjatlarni takomillashtirish

1.

Suvdan foydalanish va suv iste’moli bo‘yicha namunaviy shartnomalarni, shuningdek, suvdan foydalanish va suv iste’moli bo‘yicha shartnomalarni hisobga olish tartibini (kommunal suv ta’minoti tizimi bundan mustasno) belgilangan tartibda ishlab chiqish va tasdiqlash.

Normativ-

huquqiy hujjat

2018-yil noyabr

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Qishloq xo‘jaligi vazirligi, Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi, Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi, Adliya vazirligi

2.

Suvdan foydalanish va suv iste’moli jarayonida suv resurslarining hisob-kitobi va hisobotini hamda monitoringini yuritish tartibini ishlab chiqish (kommunal suv ta’minoti tizimidan tashqari).

Normativ-

huquqiy hujjat

2018-yil dekabr

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Qishloq xo‘ja�igi vazirligi

3.

Suv xo‘jaligi obyektlarining qirg‘oq bo‘yi mintaqalarini belgilash va qirg‘oq bo‘yi mintaqalari yerlaridan suv xo‘jaligi tashkilotlarining oqilona foydalanishini rag‘batlantirishga yo‘naltirilgan chora-tadbirlar kompleksini ishlab chiqish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2019-yil yanvar

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Moliya vazirligi,

Davyergeodezkadastr qo‘mitasi

II. Suv xo‘jaligi obyektlaridan foydalanish samaradorligini oshirish va suvni tejovchi

sug‘orish texnologiyalarini rivojlantirish bo‘yicha amaliy chora-tadbirlar

4.

Suv xo‘jaligi vazirligiga ajratiladigan yoqilg‘i-moylash materiallari fondi limitlari doirasida Amu-Buxoro mashina kanali va Qarshi magistral kanalining suv olib keladigan uchastkalarida ishlaydigan zemsnaryadlar ishini uzluksiz ta’minlash maqsadida “Gidromexanizatsiya” davlat unitar korxonasiga yoqilg‘i-moylash materiallari fondi limitlarini ajratish.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018-yil

sentyabr

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Iqtisodiyot vazirligi,

“Gidromexanizatsiya” DUK

5.

O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi suv xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi hamda xalqaro rivojlanish agentliklarining texnik ko‘mak mablag‘larini jalb qilgan holda suvni tejovchi sug‘orish texnologiyalarini qo‘llash, suv resurslaridan tejamli va oqilona foydalanishni targ‘ib qilish bo‘yicha maslahat berish guruhini tuzish va uning samarali faoliyatini tashkil etish.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018 — 2020-yillar

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Qishloq xo‘jaligi vazirligi,

Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi,

Innovatsion rivojlanish vazirligi,

O‘zbekiston milliy teleradiokompaniyasi, O‘zbekiston Milliy axborot agentligi

6.

O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi irrigatsiya o‘rmon xo‘jaliklarining barcha mol-mulkini, obyektlari va yer uchastkalarini belgilangan tartibda O‘zbekiston Respublikasi O‘rmon xo‘jaliga davlat qo‘mitasiga o‘tkazish.

Tashkiliy tadbirlari

2018-yil iyul-avgust

Suv xo‘jaligi vazirligi, Davlat raqobat qo‘mitasi, O‘rmon xo‘jaliga davlat qo‘mitasi, Davyergeodezkadastr

III. Suv xo‘jaligi sohasidagi xodimlar malakasini oshirish tizimi va tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlarni rivojlantirish

7.

Suv xo‘jaligi vazirligining Axborot-tahlil va resurs markazida suv xo‘jaligi xodimlarining malakasini oshirish kurslarini tashkil qilish.

Kompleks chora-tadbirlar

2018-yil

avgust

Suv xo‘jaligi vazirligi

8.

Suv xo‘jaligi vazirligi va uning tarkibiy tashkilotlari bilan suv xo‘jaligi sohasida faoliyat yuritadigan nodavlat notijorat tashkilotlarining o‘zaro hamkorligini ta’minlash orqali suv xo‘jaligi sohasida ijtimoiy sherikchilikni rivojlantirish.

Kompleks chora-tadbirlar

2018-yil sentyabr

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Adliya vazirligi

9.

Xorijiy ilg‘or tajriba va havza tamoyillarini joriy etish asosida qishloq xo‘jaligida suv resurslarini boshqarish va ulardan foydalanishning tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlarini takomillashtirish.

Ilmiy-tadqiqot ishlarini o‘tkazish

2018 — 2020-yillar

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Qishloq xo‘jaligi vazirligi, Innovatsion rivojlanish vazirligi,

TIQXMMI

IV. Suv xo‘jaligi sohasida ilg‘or xorijiy va xalqaro amaliyotni qo‘llash

10.

Sug‘oriladigan yerlarning meliorativ holati monitoringining avtomatlashtirilgan tizimini yaratish, shu jumladan axborot texnologiyalaridan foydalanib meliorativ xaritalarni ishlab chiqish orqali yerlar melioratsiyasini boshqarish sohasiga ilg‘or xorijiy amaliyotni joriy etish.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018 — 2020-yillar

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Moliya vazirligi,

Melioratsiya jamg‘armasi, “Yergeodezkadastr” davlat qo‘mitasi

11.

Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi doimiy faoliyat yuritadigan ekspert-tahlil guruhi faoliyatini yanada rivojlantirish va xorijiy davlatlar (Xitoy, Turkiya, Janubiy Koreya va boshqalar) ilg‘or tajribasini o‘rganish asosida suv resurslarini boshqarish va ulardan foydalanish samarad�rligini oshirish, gidrotexnika inshootlarini modernizatsiya qilish, shuningdek suv xo‘jaligi obyektlarini loyihalash va qurish ishlarining sifatini oshirish bo‘yicha takliflar tayyorlash.

Kompleks chora-tadbirlar rejasi

2018-yil

noyabr

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Innovatsion rivojlanish vazirligi,

Qurilish vazirligi,

Tashqi ishlar vazirligi,

loyiha institutlari

12.

Transchegaraviy suv oqimlari va xalqaro ko‘llarni muhofaza qilish va foydalanish bo‘yicha Konvensiya (BMT YIK, 1992-y.) va Xalqaro suv oqimlaridan kemalar qatnovisiz foydalanish huquqi to‘g‘risidagi Konvensiya (BMT, 1997-y.) (keyingi o‘rinlarda Konvensiya deb ataladi) faoliyatida va tadbirlarini amalga oshirishda faol ishtirok etish:

Konvensiyani davlat tiliga tarjima qilish va ommalashtirish;

Konvensiyalar bo‘yicha hisobot berishning milliy mexanizmini yaratish;

Konvensiyalar kotibiyati bilan birgalikda Konvensiya norma�arini milliy suv qonunchiligiga tatbiq etish imkoniyatlari to‘g‘risida takliflar tayyorlash.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018-2019-yillar

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Tashqi ishlar vazirligi,

Adliya vazirligi, Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi, Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi,

“O‘zgidromet”

V. Suv xo‘jaligi vazirligi faoliyatini samarali tashkil etish uchun zarur shart-sharoitlar yaratish

13.

Vazirlik binosini mukammal ta’mirlash va unga tegishli hududni obodonlashtirish uchun zarur mablag‘lar ajratish, vazirlikka ajratilgan kapital mablag‘lar limitlari doirasida xizmat xonalarini zarur mebel, kompyuterlar, ofis jihozlari va uskunalari bilan jihozlash.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018-yil

iyul

Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Suv xo‘jaligi vazirligi

14.

“O‘zsuvta’mirfoydalanish” respublika boshqarmasining mulklari va asosiy vositalarini “O‘zsuvkurilishta’minot” respublika birlashmasiga o‘tkazish.

Tashkiliy chora-tadbirlar

2018-yil

iyul

Suv xo‘jaligi vazirligi

15.

Suv xo‘jaligi vazirligi va Toshkent shahrida joylashgan Vazirlik tasarrufidagi tashkilotlar xodimlari uchun ko‘p qavatli 120 xonadonga ega bo‘lgan yashash kompleksini qurish uchun Toshkent shahrida yer uchastkasini ajratish.

Toshkent shahar hokimi qarori

2018-yil

iyul

Toshkent shahri hokimligi,

Qurilish vazirligi,

Suv xo‘jaligi vazirligi,

“Yergeodezkadastr” davlat qo‘mitasi

16.

“Suvloyiha” DUKning moddiy-texnika bazasi negizida Suv xo‘jaligi vazirligining avtotransport vositalari uchun Qibray tumani, Shabboda ko‘chasi, 2-uy manzilida 0,62 gektar maydonda garaj binosini qurish.

Kompleks chora-tadbirlar

2018-yil

iyul

Suv xo‘jaligi vazirligi,

Toshkent viloyati hokimligi

17.

Suv resurslaridan foydalanganlik uchu� olinadigan soliqdan tushgan tushumlarning 30 foizi (kommunal xizmat ko‘rsatuvchi korxonalar bundan mustasno) miqdoridagi mablag‘larning O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Suv xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasiga o‘z vaqtida tushishini ta’minlash.

Mablag‘lar to‘lovi

2018-yil

1-avgustdan boshlab muntazam ravishda

Moliya vazirligi,

Suv xo‘jaligi vazirligi

Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi