Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

Hujjat 15.01.2021 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
8. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 25-fevraldagi PQ-4210-son qarori ilovasining 5-pozitsiyasi “Mas’ul tadqiqot institutlari” ustunidagi “Toshkent davlat yuridik universiteti” so‘zlari “Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti” so‘zlari bilan almashtirilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
3. Hududlarning huquq ustuvorligi indeksini aniqlash va uning natijalaridan foydalanish ushbu Nizomga 1-ilovada keltirilgan sxemaga muvofiq qonuniylik, oshkoralik, shaffoflik, xolislik, adolatlilik va tenglik tamoyillariga asoslangan holda amalga oshiriladi.
6. Ushbu Nizomga 2-ilovaga muvofiq so‘rovlar natijalari hamda statistik ma’lumotlar baholash mezonlari va huquq ustuvorligining ta’minlanganlik holatiga oid ma’lumotlarni shakllantirish manbalari hisoblanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
12. Mazkur Nizomga 2-ilovada nazarda tutilgan mas’ul idora va tashkilotlar o‘tgan hisobot yili uchun tegishli statistik ma’lumotlarni Tizimga joriy yil 1-fevralga qadar kiritib borishi va ma’lumotlar ularning birinchi rahbarlari tomonidan elektron raqamli imzo bilan tasdiqlanishi shart.
Keyingi tahrirga qarang.
13. Ushbu Nizomga 2-ilova 1.1, 1.2, 1.3, 2.1-bandlarining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 2.2-bandining 2.2.1.b, 2.2.3.b, 2.2.4.b, 2.2.5.b-baholash mezonlari, 2.3, 2.4, 2.6, 3.2-bandlarining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 3.3-bandining 3.3.2.a, 3.3.2.b, 3.3.2.v, 3.3.2.g, 3.3.3.b-baholash mezonlari, 3.4, 3.5, 3.6, 4.1-bandlarining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 4.3-bandining 4.3.1.b, 4.3.2.a, 4.3.2.b-baholash mezonlari, 4.4-bandining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 5.1-bandining 5.1.1.a-baholash mezoni, 5.2, 5.3, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 7.2-bandlarining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 7.3-bandining 7.3.1.b-baholash mezoni, 7.4-bandining 7.4.1.a, 7.4.2.b-baholash mezonlari quyidagi formula asosida hisoblanadi:
* Ushbu Nizomga 2-ilova 3.2-bandining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari uchun Kmin — baholanayotgan mezon bo‘yicha respublika bo‘yicha oxirgi besh yillik o‘rtacha ko‘rsatkichning son miqdoriga teng bo‘ladi, 3.3-bandining 3.3.2.v, 3.3.3.b-baholash mezonlari, 4.3-bandining 4.3.1.b-baholash mezoni uchun Kmin — baholanayotgan mezon bo‘yicha barcha hududlar orasida eng past son miqdoriga ega bo‘lgan hududning ko‘rsatkichi tushuniladi.
14. Ushbu Nizomga 2-ilova 2.2-bandining 2.2.2.b-baholash mezoni, 2.5, 3.1-bandlarining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 3.3-bandining 3.3.3.a-baholash mezoni, 4.2-bandining statistik ko‘rsatkichlarga asoslangan baholash mezonlari, 4.3-bandining 4.3.1.v, 4.3.2.v-baholash mezonlari, 5.1-bandining 5.1.2.a-baholash mezoni, 5.4-bandining 5.4.1.b, 5.4.2.a, 5.4.2.b, 5.4.2.v, 5.4.2.g, 5.4.2.d, 5.4.2.e, 5.4.2.yo-baholash mezonlari, 7.1-bandining 7.1.2.b, 7.1.3.b-baholash mezonlari, 7.3-bandning 7.3.2.b, 7.3.3.b-baholash mezonlari, 7.4-bandining 7.4.3.a-baholash mezoni quyidagi formula asosida hisoblanadi:
**Ushbu Nizomga 2-ilova 4.3-bandining 4.3.1.v, 4.3.2.v-baholash mezonlari bo‘yicha ko‘rsatkichi salbiy bo‘lgan hududlarda Kmin “nol”ga teng bo‘ladi.
15. Ushbu Nizomga 2-ilova 5.1-bandining 5.1.3.a-baholash mezoni, 5.4-bandining 5.4.2.j-baholash mezoni, 7.1-bandining 7.1.1.b, 7.1.4.b-baholash mezonlari quyidagi formula asosida hisoblanadi:
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
21. Davlat hokimiyati va boshqaruvi organlarining hududiy tuzilmalari rahbarlari ushbu Nizomga 3-ilovada ko‘rsatilgan taqsimotga ko‘ra, Hududlarning huquq ustuvorligi indeksi indikatorlari bo‘yicha aniqlangan muammolarni bartaraf etish uchun shaxsan javobgar hisoblanadi.
23. Mazkur Nizomga 2-ilovada nazarda tutilgan tadbirlarni amalga oshirishga mas’ul bo‘lgan idora va tashkilotlar tomonidan Tizimga ishonchsiz yoki noto‘g‘ri ma’lumotlarni kiritish, shuningdek, ularni o‘z vaqtida kiritmaslik holatlari aniqlangan taqdirda, tegishli rahbarlarga nisbatan intizomiy jazo choralari qo‘llaniladi.

Bosqichlar

Subyektlar

Amalga oshiriladigan tadbirlar

Muddatlari

1-bosqich

Mas’ul vazirlik va idoralar

Tegishli statistik ma’lumotlarni shakllantiradi.

Har yili 25-yanvarga qadar

Shakllantirilgan statistik ma’lumotlarni “HUQUQ USTUVORLIGI” AATga kiritadi.

Har yili 1-fevralda

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

“HUQUQ USTUVORLIGI” AAT orqali aholi va ekspertlar o‘rtasida so‘rov o‘tkazadi.

Har yili 1-martga qadar

2-bosqich

Adliya vazirligi

Tizimga kiritilgan ma’lumotlarni umumlashtirgan holda o‘tgan hisobot yili uchun Hududlarning huquq ustuvorligi indeksini tuzadi.

Har yili 1-mayga qadar

3-bosqich

Adliya vazirligi

Hududlarning huquq ustuvorligi indeksi natijalari bo‘yicha axborotni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi, Oliy Majlis palatalari, Xalqaro reyting va indekslar bilan ishlash bo‘yicha respublika kengashiga kiritadi hamda ommaviy axborot vositalari orqali e’lon qiladi.

Har yili 15-mayga qadar

4-bosqich

O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalari, Xalqaro reyting va indekslar bilan ishlash bo‘yicha respublika kengashi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, viloyatlar va Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashlari

Hududlarning huquq ustuvorligi indeksi natijalari bo‘yicha axborotni o‘z majlislarida muhokama qilib boradi.

Hududlarda huquq ustuvorligi indeksi e’lon qilingandan so‘ng 1 oy ichida

5-bosqich

Adliya vazirligi

Hududlarning huquq ustuvorligi indeksida past ko‘rsatkichlarga ega bo‘lgan subyektlarni aniqlaydi, tegishli indikatorlarni tahlil qiladi va ularning sabablarini o‘rganadi.

Doimiy ravishda

6-bosqich

Markaziy davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari

Aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish yuzasidan aniq takliflar va chora-tadbirlar ishlab chiqadi hamda ularni amalga oshirish choralarini ko‘radi.

Doimiy ravishda

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Indikatorlar

T/r

Subindikatorlar

T/r

Baholash mezonlari

Ma’lumotlarni shakllantirish manbalari (statistika*/

so‘rov**)

Ma’lumotlarni shakllantirish va kiritishga mas’ul idora va tashkilotlar

1. Hududlarda qonun hujjatlariga rioya qilinishi

1.1.

Qonun va qonunosti hujjatlarning hududlarda ijro etilishi ahvoli

1.1.1

Ijtimoiy qonunchilikka rioya etilishi

1.1.1.a

Ta’lim tizimida aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi

1.1.1.b

Sog‘liqni saqlash sohasida aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi

1.1.1.v

Ijtimoiy himoya sohasiga oid aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi

1.1.2

Mehnat qonunchiligiga rioya etilishi

1.1.2.a

Aholini ish bilan ta’minlash sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi

1.1.2.b

Mehnat muhofazasi sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi

1.1.3

Iqtisodiy qonunchilikka rioya etilishi

1.1.3.a

Tadbirkorlik sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi, Tadbirkorlik subyektlarining huquqlari va qonuniy manfaatlarini himoya qilish bo‘yicha vakil

1.1.3.b

Soliq sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi, Davlat soliq qo‘mitasi

1.1.4

Ekologik qonunchilikka rioya etilishi

1.1.4.a

Tabiatni muhofaza qilish sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Ekologiya va atrof- muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi

1.1.4.b

Chiqindilarga oid sohadagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Ekologiya va atrof- muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi

1.1.5

Uy-joy, kommunal va yo‘l xo‘jaligi sohasida qonunchilikka rioya etilishi

1.1.5.a

Uy-joy sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qurilish vazirligi

1.1.5.b

Elektr energiyasi ta’minotiga oid aniqlangan qonun normalari buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Energetika vazirligi

1.1.5.v

Gaz ta’minotiga oid aniqlangan qonun normalari buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Energetika vazirligi

1.1.5.g

Ichimlik suvi ta’minotiga oid aniqlangan qonun normalari buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

1.1.5.d

Avtomobil yo‘llari sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura, Transport vazirligi

1.2.

Ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi holati.

1.2.1

Faoliyatni litsenziyalash sohasidagi qonunchilikka rioya etilishi

1.2.1.a

Litsenziya olish jarayonidan o‘tgan tadbirkorlarning tegishli tartib-taomilga rioya etilishidan qanoatlanishi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

1.2.1.b

Faoliyatni litsenziyalash sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari

statistika

Bosh prokuratura

1.2.2

Tadbirkorlik faoliyatidagi ruxsat berish tartib-taomillari sohasidagi qonunchilikka rioya etilishi

1.2.2.a

Tadbirkorlik faoliyatidagi ruxsat berish tartib-taomillaridan foydalangan tadbirkorlarning tegishli tartib-taomilga rioya etilishidan qanoatlanishi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

1.2.2.b

Tadbirkorlik faoliyatidagi ruxsat berish tartib-taomillari sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari

statistika

Bosh prokuratura

1.2.3

Sertifikatlashtirish, standartlashtirish sohasidagi qonunchilikka rioya etilishi

1.2.3.a

Sertifikatlashtirish, standartlashtirish bilan bog‘liq jarayondan o‘tgan tadbirkorlarning tegishli tartib-taomilga rioya etilishidan qanoatlanishi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

1.2.3.b

Sertifikatlashtirish, standartlashtirish sohasidagi aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Bosh prokuratura

1.2.4

Davlat xizmatlari ko‘rsatilishida qonun hujjatlariga rioya etilishi

1.2.4.a

Davlat xizmatlaridan foydalangan fuqarolar va tadbirkorlarning tegishli tartib-taomillarga rioya etilishidan qanoatlanishi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot institut?, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

1.2.4.b

Davlat xizmatlari ko‘rsatish sohasida aniqlangan qonun buzilishi holatlari

statistika

Bosh prokuratura, Adliya vazirligi

1.3.

Mulk huquqi daxlsizligining ta’minlanganligi.

1.3.1

Davlat va jamoat ehtiyojlari uchun yer uchastkalarini olib qo‘yilishida qonunchilikka rioya etilishi

1.3.1.a

Davlat va jamoat ehtiyojlari uchun yer uchastkalarini olib qo‘yishda qonunchilikka rioya etilishidan fuqarolarning qanoatlanishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

1.3.1.b

Davlat va jamoat ehtiyojlari uchun yer uchastkalarini olib qo‘yilishida aniqlangan qonun buzilishi holatlari soni

statistika

Oliy sud, Moliya vazirligi

2. Fuqarolar huquq va erkinliklarining ta’minlanishi

2.1.

Huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan qiynoqlar va asossiz ushlab turish holatlari.

2.1.1

Huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan hibsga olish va so‘roq qilish paytida shaxsni qiynoqqa solish holatlari

2.1.1.a

Huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan hibsga olish va so‘roq qilish paytida shaxsni qiynoqqa solish holatlariga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.1.1.b

Huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan hibsga olish va so‘roq qilish paytida shaxsni qiynoqqa solishga oid aniqlangan holatlar soni

statistika

Bosh prokuratura, Oliy sud, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.1.2

Shaxsni asossiz ushlab turish holatlari

2.1.2.a

Asossiz ushlab turish holatlariga duchor bo‘lgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.1.2.b

Shaxsni asossiz ushlab turish holatlari bo‘yicha kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Bosh prokuratura, Oliy sud, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.2.

Gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchining huquqlarini amalga oshirishda to‘siqlarning mavjud emasligi.

2.2.1

Gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchining advokat bilan ta’minlanganligi ahvoli

2.2.1.a

O‘zi yoki o‘zi bevosita biluvchi kishilarning gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchi sifatida advokat bilan ta’minlanganligidan qanoatlanmagan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.2.1.b

O‘z ixtiyori bilan himoyachidan voz kechgan shaxslar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

2.2.2

Gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchiningdavlat hisobidan advokat bilan ta’minlanganligi darajasi

2.2.2.a

O‘zi yoki o‘zi bevosita biluvchi kishilarning gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchi sifatida davlat hisobidan ta’minlangan advokat xizmatlaridan qanoatlangan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.2.2.b

Davlat hisobidan advokat bilan ta’minlangan fuqarolar soni

statistika

Advokatlar palatasi, Adliya vazirligi

2.2.3

Jinoyat ishida gumon qilinuvchilarning asosiy huquqlarini, jumladan aybsizlik prezumpsiyasi va o‘zboshimchalik bilan hibsga olmaslik choralarining ta’minlanganligi

2.2.3.a

Jinoyat ishida gumon qilinuvchilarning asosiy huquqlarini, jumladan aybsizlik prezumpsiyasi va o‘zboshimchalik bilan hibsga olmaslik choralarini yetarlicha deb hisoblovchi advokatlar ulushi

advokatlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Advokatlar palatasi

2.2.3.b

Jinoyat ishida gumon qilinuvchilarning asosiy huquqlari, jumladan aybsizlik prezumpsiyasi buzilib o‘zboshimchalik bilan hibsga olinganlikka oid holatlarning aniqlangan soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.2.4

Advokatga o‘z himoyasi ostidagi shaxs bilan uchrashuvlar o‘tkazish imkoniyati berilishi ahvoli

2.2.4.a

O‘z himoyasi ostidagi shaxs bilan xoli uchrashuvlar o‘tkazish imkoniyati taqdim etilganligidan qanoatlanuvchi advokatlarning ulushi

advokatlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Advokatlar palatasi

2.2.4.b

Advokatlardan o‘z himoyasi ostidagi shaxs bilan uchrashuvlar o‘tkazish imkoniyatining berilishi cheklangani haqida kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Bosh prokuratura, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.2.5

Qamoqqa olinganligi va turgan joyi to‘g‘risida advokatga yoki yaqin qarindoshiga telefon orqali qo‘ng‘iroq qilish yoxud xabar berish ta’minlanganligi

2.2.5.a

O‘z himoyasi ostidagi shaxsga qamoqqa olinganligi va turgan joyi to‘g‘risida advokatga yoki yaqin qarindoshiga telefon �rqali qo‘ng‘iroq qilish yoxud xabar berish ta’minlanganligidan qanoatlanuvchi advokatlar ulushi

advokatlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Advokatlar palatasi

2.2.5.b

Qamoqqa olinganligi va turgan joyi to‘g‘risida advokatga yoki yaqin qarindoshiga telefon orqali qo‘ng‘iroq qilish yoxud xabar berish ta’minlanmaganligi haqida kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Bosh prokuratura, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.3.

Fikr va so‘z erkinligidan foydalangan fuqarolar va jurnalistlarga nisbatan bosim o‘tkazish holatlari

2.3.1

Jurnalistlarga ularning faoliyat ko‘rsatish jarayonida davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan bosim o‘tkazilishi holatlari

2.3.1.a

Faoliyati davomida davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan bosim o‘tkazilgan deb hisoblovchi jurnalistlar ulushi

jurnalistlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi

2.3.1.b

OAV vakillariga davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan bosim o‘tkazilganligi haqida kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

2.3.2

Fuqarolarga ularning so‘z erkinligi huquqini amalga oshirish sababli davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlari tomonidan bosim o‘tkazilishi holatlari

2.3.2.a

So‘z erkinligi uchun davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlari tomonidan bosimga uchraganman deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi

2.3.2.b

Fuqarolarga ularning so‘z erkinligi huquqini amalga oshirish sababli davlat, shu jumladan huquqni muhofaza qiluvchi organlari tomonidan bosim o‘tkazilganligi haqida kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

2.4.

Shaxsiy hayotga o‘zboshimchalik bilan aralashish holatlari

2.4.1

Shaxsning turar joy va boshqa mulk obyektlariga o‘zboshimchalik bilan bostirib kirish yoki tintuv o‘tkazish holatlari

2.4.1.a

Turar joy va boshqa mulk obyektlariga o‘zboshimchalik bilan bostirib kirish yoki tintuv o‘tkazish holatlariga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.4.1.b

Shaxsning turar joy va boshqa mulk obyektlariga o‘zboshimchalik bilan bostirib kirish yoki tintuv o‘tkazish holatlari yuzasidan kelib tushgan shikoyatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi, Inson huquqlari bo‘yicha vakil (Ombudsman)

2.5.

Fuqarolik jamiyati institutlarining rivojlanganligi

2.5.1

Jamoat birlashmalarining aholi orasida ommaviyligi

2.5.1.a

Mahalliy darajadagi jamoat tashkilotlarining faoliyatidan xabardor bo‘lgan fuqarolarning ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.5.1.b

Faoliyat yuritayotgan jamoat tashkilotlarining soni (har 1000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Adliya vazirligi

2.5.2

Fuqarolik jamiyati institutlariga davlat tomonidan moliyaviy ko‘mak ko‘rsatilishi

2.5.2.a

Davlat fuqarolik jamiyati institutlariga yetarlicha moliyaviy ko‘maklashadi deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “?jtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.5.2.b

Hududdagi jamoat tashkilotlarining davlat granti, subsidiya va ijtimoiy buyurtma shaklidagi davlat moliyaviy yordamini jalb qilish ko‘rsatkichi

statistika

Moliya vazirligi, Oliy Majlis huzuridagi Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondining mablag‘larini boshqarish bo‘yicha parlament komissiyasi

2.6.

Asosiy mehnat huquqlarining (ish haqi, ish vaqti, majburiy mehnat va boshqalar) ta’minlanganligi

2.6.1

Ish haqini o‘z vaqtida berib borish ahvoli, ish haqidan majburiy ushlab qolish holatlari

2.6.1.a

Ish haqi kechikishiga, ish haqidan majburiy ushlab qolish holatlariga muntazam duch keluvchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.6.1.b

Ish haqi o‘z vaqtida berilmaganligi, ish haqidan majburiy ushlab qolish holatlari ustidan shikoyatlar soni (har 1000 nafar rasman band bo‘lgan aholiga nisbatan)

statistika

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi, Bosh prokuratura, O‘zbekiston kasaba uyushmalari federatsiyasi

2.6.2

Majburiy mehnatga jalb etilganlik holatlari

2.6.2.a

Majburiy mehnatga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.6.2.b

Majburiy mehnat holatlari haqida kelib tushgan shikoyatlar soni (har 1000 nafar rasman band bo‘lgan aholiga nisbatan)

statistika

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi, Bosh prokuratura, O‘zbekiston kasaba uyushmalari federatsiyasi

2.6.3

Mehnat qonunchiligida belgilangan ish vaqtiga rioya etilishi ahvoli

2.6.3.a

Mehnat qonunchiligida belgilangan ish vaqtiga rioya etilmasligiga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

2.6.3.b

Mehnat qonunchiligida belgilangan ish vaqtiga rioya etilmasligi haqida kelib tushgan shikoyatlar soni (har 1000 nafar rasman band bo‘lgan aholiga nisbatan)

statistika

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi, Bosh prokuratura, O‘zbekiston kasaba uyushmalari federatsiyasi

3. Odil sudlov va sud qarorlarining ijro etilishi

3.1.

Aholining sudlar orqali o‘z huquqlarini ro‘yobga chiqarish imkoniyatidan foydalanishi

3.1.1

Sud orqali o‘z huquqlarini himoya qilish bo‘yicha aholining xabardorligi

3.1.1.a

O‘zining buzilgan huquqlarini sud orqali tiklashni ma’qul ko‘ruvchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.1.1.b

Sudga buzilgan huquqlarini tiklashni so‘rab murojaat qilgan fuqarolar soni (har 1000 kishiga nisbatan)

statistika

Oliy sud

3.1.2

Advokat, yuridik maslahat xizmatlaridan foydalanish qamrovi

3.1.2.a

Sudda o‘z huquqlarini himoya qilish uchun advokat yollashga tayyor bo‘lgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Advokatlar palatasi

3.1.2.b

Sudda o‘z huquqini himoya qilish uchun o‘z hisobidan advokat yollagan fuqarolar soni (har 100 ta sud ishiga nisbatan)

statistika

Oliy sud

3.1.2.v

Yuridik maslahat xizmatlaridan foydalangan fuqarolar ulushi (har 1000 kishiga nisbatan)

statistika

Advokatlar palatasi, Adliya vazirligi

3.2.

Aholining sud qarorlari xolisligidan qanoatlanishi

3.2.1

Sud qarorlarining adolatli va qonuniyligi haqidagi fuqarolarning tasavvurlari

3.2.1.a

Sud qarorlarining adolatliligi va qonuniyligidan qanoatlanuvchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.2.1.b

Birinchi instansiya sudlari qarorlarining adolatli va qonuniyligidan qanoatlanmasdan yuqori instansiya sudlariga murojaat qilgan fuqarolar ulushi (har 100 ta ishga nisbatan)

statistika

Oliy sud

3.2.2

Sud qarorlarining yuqori instansiya sudlarida bekor qilinishi darajasi

3.2.2.a

Birinchi instansiya sudlarining yuqori instansiya sudlarida bekor qilingan qarorlari soni (har 100 ta ishga nisbatan)

statistika

Oliy sud

3.3.

Aholining sud organlarida korrupsiya alomatlari mavjudligi haqidagi tasavvurlari

3.3.1

Sud tizimining poraxo‘rlikdan xoliligi ahvoli

3.3.1.a

Sudga pora berish mumkin deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.3.1.b

O‘z foydasiga qaror chiqarilishi uchun sud organlariga pora berishga tayyor bo‘lgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.3.2

Sud organlari xodimlari tomonidan boshqaruv tartibiga qarshi jinoyatlar, firibgarlik va ta’magirlik jinoyatlari sodir etilishi holatlari

3.3.2.a

Sud organlari xodimlari tomonidan boshqaruv tartibiga qarshi jinoyatlar, firibgarlik va ta’magirlik jinoyatlari sodir etilishiga oid qo‘zg‘atilgan jinoyat ishlari soni

statistika

Bosh prokuratura

3.3.2.b

Sud organlari xodimlari tomonidan boshqaruv tartibiga qarshi jinoyatlar, firibgarlik va ta’magirlik jinoyatlari sodir etilishiga oid chiqarilgan hukmlar soni

statistika

Oliy sud

3.3.2.v

Sud organlari xodimlari tomonidan sodir etilgan huquqbuzarliklarga oid xizmat tekshiruvlari soni

statistika

Sudyalar oliy kengashi

3.3.2.g

Intizomiy jazo qo‘llanilgan sud organlari xodimlari soni

statistika

Sudyalar oliy kengashi

3.3.3

Sud tizimida manfaatlar to‘qnashuvi holatlari

3.3.3.a

Sudyaning manfaatlar to‘qnashuvi yuzaga kelganda o‘zini o‘zi rad qilish tartibidan foydalanganligi holatlari soni

statistika

Sudyalar oliy kengashi, Oliy sud

3.3.3.b

Birinchi instansiya sudi tomonidan o‘zi sirtdan qabul qilgan qarorni bekor qilish holatlari va o‘zi qabul qilgan boshqa qarorlarni yangi ochilgan holatlar tufayli bekor qilish holatlari soni

statistika

Oliy sud

3.4.

Sudlarning davlat organlari ta’siridan xoliligi

3.4.1

Sudlarga markaziy davlat boshqaruvi organlarining ta’siri mavjud emasligi

3.4.1.a

O‘zlariga markaziy davlat boshqaruvi organlari mansabdor shaxslari tomonidan bosim o‘tkazilgan deb hisoblovchi sudyalar ulushi

Sudyalar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Sudyalar oliy kengashi

3.4.1.b

Markaziy davlat boshqaruvi organlari mansabdor shaxslari tomonidan sudyalar ishiga aralashganlik holatlari bo‘yicha yuritilgan jinoiy va ma’muriy ishlar soni

Statistika

Sudyalar oliy kengashi, Bosh prokuratura

3.4.2

Sudlarga mahalliy davlat hokimiyati organlarining ta’siri mavjud emasligi

3.4.2.a

Mahalliy davlat hokimiyati organlari mansabdor shaxslari tomonidan bosim o‘tkazilgan deb hisoblovchi sudyalar ulushi

Sudyalar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Sudyalar oliy k�ngashi

3.4.2.b

Mahalliy davlat hokimiyati organlari mansabdor shaxslari tomonidan sudyalar ishiga aralashganlik holatlari bo‘yicha yuritilgan jinoiy va ma’muriy ishlar soni

Statistika

Sudyalar oliy kengashi, Bosh prokuratura

3.5.

Sudlar tomonidan protsessual muddatlarga rioya qilinishi

3.5.1

Fuqarolik protsessual muddatlarga rioya etilishi

3.5.1.a

Fuqarolik ishlari bo‘yicha sudlarga murojaat qilgan fuqarolarning sud jarayonida protsessual muddatlarga rioya etilishidan qanoatlanishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.5.1.b

Fuqarolik ishlari bo‘yicha sudlarda protsessual muddatlar buzilishiga oid aniqlangan holatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

3.5.2

Iqtisodiy protsessual muddatlarga rioya etilishi

3.5.2.a

Iqtisodiy sudlarga murojaat qilgan fuqarolarning sud jarayonida protsessual muddatlarga rioya etilishidan qanoatlanishi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.5.2.b

Iqtisodiy sudlarda protsessual muddatlar buzilishiga oid aniqlangan holatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

3.5.3

Ma’muriy protsessual muddatlarga rioya etilishi

3.5.3.a

Ma’muriy sudlarga murojaat qilgan fuqarolarning sud jarayonida protsessual muddatlarga rioya etilishidan qanoatlanishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.5.3.b

Ma’muriy sudlarda protsessual muddatlarning buzilishiga oid aniqlangan holatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

3.5.4

Jinoiy protsessual muddatlarga rioya etilishi

3.5.4.a

Jinoyat ishlari bo‘yicha sudlarga murojaat qilgan fuqarolarning sud jarayonida protsessual muddatlarga rioya etilishidan qanoatlanishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.5.4.b

Jinoyat ishlari bo‘yicha sudlarda protsessual muddatlarning buzilishiga oid aniqlangan holatlar soni

statistika

Oliy sud, Bosh prokuratura

3.6.

Sud qarorlarining lozim darajada ijro etilishi

3.6.1

Sud qarorlarini ijro etish to‘g‘risidagi qonunchilikka rioya etilishi

3.6.1.a

Sud qarori bilan undirilishi belgilangan qarzdorlikning to‘liq va o‘z vaqtida undirilishidan fuqarolarning qoniqishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.6.1.b

Sud qarori bilan undirilishi belgilangan qarzdorlik to‘liqsiz va kechikib ijro qilingan ijro ishlari soni (har 100 ta ijro ishiga nisbatan)

statistika

Majburiy ijro byurosi

3.6.1.v

Sud qarori bilan undirilishi belgilangan qarzdorlikni undirish muddati o‘tib ketgan ijro ishlari soni (har 100 ta ijro ishiga nisbatan)

statistika

Majburiy ijro byurosi

3.6.1.g

Sud qarori bilan undirilishi belgilangan qarzdorlikni undirmasdan tugatilgan ijro ishlarining soni (har 100 ta ijro ishiga nisbatan)

statistika

Majburiy ijro byurosi

3.6.1.d

Sud qarori bilan belgilangan nomulkiy tusdagi majburiyatlarning javobgar tomonidan bajarilishidan fuqarolarning qoniqishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

3.6.1.e

Sud qarori bilan belgilangan nomulkiy tusdagi majburiyatlar bajarilmasdan tugatilgan ijro ishlari soni (har 100 ta ijro ishiga nisbatan)

statistika

Majburiy ijro byurosi

4. Huquq-tartibot o‘rnatilganligi va xavfsizlikning ta’minlanganligi

4.1.

Hududlarda jinoyatchilik darajasi

4.1.1

Hududlarda jinoyatchilik darajasi

4.1.1.a

So‘nggi bir yilda sog‘ligiga va mulkiga tajovuz qilingan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

4.1.1.b

So‘nggi bir yilda sog‘ligiga va mulkiga takroriy tajovuz qilingan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

4.1.2

Hududlarda jamoat tartibi va xavfsizligi ta’minlanganligi ahvoli

4.1.2.a

Fuqarolarning sog‘ligiga va mulkiga tajovuz qilish bilan bog‘liq qayd qilingan ma’muriy huquqbuzarliklar soni (har 100000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Ichki ishlar vazirligi, Bosh prokuratura

4.1.2.b

Fuqarolarning sog‘ligiga va mulkiga tajovuz qilish bilan bog‘liq qayd qilingan ma’muriy huquqbuzarliklardan jabrlangan fuqarolar soni (har 100000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Ichki ishlar vazirligi, Bosh prokuratura

4.1.2.v

Fuqarolarning sog‘ligiga va mulkiga tajovuz qilish bilan bog‘liq jinoyatlar soni (har 100000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.1.2.g

Fuqarolarning sog‘ligiga va mulkiga tajovuz qilish bilan bog‘liq jinoyatlardan jabrlangan fuqarolar soni (har 100000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.2.

Hududlarda huquqbuzarliklar profilaktikasi samaradorligi

4.2.1

Hududlarda huquqbuzarliklar profilaktikasi o‘tkazilishi ahvoli

4.2.1.a

So‘nggi bir yilda o‘zi bilan profilaktik suhbat o‘tkazilgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

4.2.1.b

So‘nggi bir yilda huquqbuzarliklar profilaktikasi mavzusiga oid tadbirda ishtirok etgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

4.2.2

O‘tkazilayotgan huquqbuzarliklar profilaktikasining samaradorligi

4.2.2.a

O‘tkazilayotgan huquqbuzarliklar profilaktikasiga oid tadbirlar soni (har 10000 nafar aholiga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.2.2.b

Hududda huquqbuzarliklar sonining qisqarish ko‘rsatkichi (o‘tgan hisobot yilidagi huquqbuzarliklar ko‘rsatkichiga nisbatan foizda)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.3.

Hududdagi jinoyatlarni aniqlash va ularga qarshi samarali chora ko‘rilishi

4.3.1

Sodir etilgan jinoyatlar bo‘yicha qo‘zg‘atilgan jinoiy ishlarning sud tartibida ko‘rib chiqilish darajasi

4.3.1.a

Jinoyatdan jabrlanuvchilarning odil sudlov qaror topganligidan qanoatlanish darajasi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

4.3.1.b

Sudgacha tugatilgan jinoiy ishlar soni (har 100 ta jinoiy ishga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura,

4.3.1.v

Sud tartibida ko‘rib chiqilgan jinoiy ishlarning soni (har 100 ta jinoiy ishga nisbatan)

statistika

Oliy sud

4.3.2

Jinoyatchilikni kamaytirishga qaratilgan choralarning samaradorligi

4.3.2.a

Jabrlanuvchi bilan yarashuv tufayli oldin jinoiy jazodan ozod etilgan fuqarolar tomonidan qasddan takroriy jinoyat sodir etish holatlari soni (har 100 ta jinoiy ishga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.3.2.b

Davlat va jamoat tashkilotlarining kafolati asosida jinoiy jazodan ozod etilgan fuqarolar tomonidan qasddan takroriy jinoyat sodir qilish holatlari soni (har 100 ta ozod etish holatiga nisbatan)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.3.2.v

Sayyor sud majlislari o‘tkazilgan mahallalar kesimida jinoyat sodir etilishi ko‘rsatkichining qisqarishi (o‘tgan hisobot yiliga nisbatan jinoyatlar ko‘rsatkichiga nisbatan foizda)

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.4.

Fuqarolarning adolatni “shaxsan” qaror toptirishga moyilligi

4.4.1

Fuqaroning sodir etgan qilmishi uchun boshqa fuqarolar tomonidan o‘zboshimchalik bilan sud qilinishi holatlari

4.4.1.a

O‘zining buzilgan huquqini “shaxsan” tiklashga tayyor bo‘lgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

4.4.1.b

O‘zining buzilgan huquqini “shaxsan” tiklashga urinib huquqbuzarlik sodir etgan fuqarolar soni

statistika

Bosh prokuratura, Ichki ishlar vazirligi

5. Mahalliy ijro organlari faoliyatining samarali nazorat qilinishi

5.1.

Xalq deputatlari Kengashi tomonidan hokimliklar faoliyatining nazorat qilinishi

5.1.1

Hokimlarning qabul qilayotgan qarorlari Xalq deputatlari Kengashi tasdig‘idan o‘tishida qonunchilikka rioya etilishi

5.1.1.a

Hokimlar tomonidan qabul qilib, Xalq deputatlari Kengashi tasdig‘idan o‘tmagan qarorlari soni

statistika

Adliya vazirligi

5.1.2

Xalq deputatlari Kengashlari tomonidan hokimliklar va boshqa mahalliy ijro organlari faoliyatini nazorat qilish ahvoli

5.1.2.a

Xalq deputatlari Kengashlari tomonidan hokimliklarga va boshqa mahalliy ijro organlariga yuborilgan kengash va deputat so‘rovlari

statistika

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, Toshkent shahar va viloyatlar Xalq deputatlari kengashlari

5.1.2.b

Xalq deputatlari Kengashlari tomonidan hokimliklarga va boshqa mahalliy ijro organlariga yuborilgan kengash va deputat so‘rovlariga berilgan javoblardan qanoatlanish darajasi

Mahalliy kengash deputatlari o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

5.1.3

Xalq deputatlari Kengashi tomonidan hokimlar va boshqa mahalliy ijro organlari rahbarlarining hisobotlarini tinglash ahvoli

5.1.3.a

Xalq deputatlari Kengashi tomonidan hokimlar va boshqa mahalliy ijro organlari rahbarlarining hisobotlarini tinglash bo‘yicha o‘tkazilgan tadbirlar soni

statistika

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, Toshkent shahar va viloyatlar Xalq deputatlari kengashlari

5.1.3.b

Xalq deputatlari Kengashi deputatlarining hokimlar va boshqa mahalliy ijro organlari rahbarlari hisobotlaridan qa?oatlanish darajasi

Mahalliy kengash deputatlari o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

5.2.

Mahalliy ijro organlari qarorlari bilan bog‘liq n�zolarning ma’muriy sudlarda ko‘rib chiqilishi

5.2.1

Ma’muriy sudlar tomonidan hokimliklar va boshqa mahalliy ijro organlari qarorlari bilan bog‘liq nizolarni ko‘rib chiqish ahvoli

5.2.1.a

Ma’muriy sudlar tomonidan hokimlar va boshqa mahalliy ijro organlari qarorlari bilan bog‘liq nizolarning ko‘rib chiqilishidan fuqarolarning qanoatlanishi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

5.2.1.b

Ma’muriy sudlar tomonidan ko‘rib chiqilgan, hokimliklar va boshqa mahalliy ijro organlari qarorlari bilan bog‘liq nizolar soni

statistika

Oliy sud

5.2.1.v

Ma’muriy sudlar tomonidan haqiqiy emas deb topilgan hokimliklar va boshqa mahalliy ijro organlari qarorlari soni

statistika

Oliy sud

5.3.

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir etgan huquqbuzarliklari uchun javobgarligi ta’minlanishi

5.3.1

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir e�gan huquqbuzarliklari uchun javobgarlikka tortilishi (huquqbuzarlik uchun javobgarlikning muqarrarligi) ahvoli

5.3.1.a

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir etgan huquqbuzarliklari uchun javobgarlikka tortilmay qolib ketgan (huquqbuzarlik uchun javobgarlikning muqarrarligi ta’minlanmagan) deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

5.3.1.b

Sodir etgan huquqbuzarliklari uchun javobgarlikka tortilgan mahalliy ijro organlari mansabdor shaxslari soni

Statistika

Bosh prokuratura

5.3.2

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir etgan huquqbuzarliklari uchun mutanosib javobgarlik choralari belgilanishi ahvoli

5.3.2.a

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir etgan huquqbuzarliklari uchun javobgarlik mutanosib bo‘lmadi deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

5.3.2.b

Mahalliy ijro organlari mas’ullariga nisbatan qo‘zg‘atilib, biroq sudgacha oshirilmasdan tugatilgan jinoyat ishlari soni

statistika

Bosh prokuratura

5.4.

Mahalliy ijro organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazorati

5.4.1

Mahalliy ijro organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirishdan aholining xabardorligi ahvoli

5.4.1.a

Mahalliy ijro organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish jarayonini mahalliy OAV orqali yoki bevosita kuzatib boruvchi aholi ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi

5.4.1.b

Mahalliy ijro organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish jarayonini mahalliy OAV orqali yoritish ko‘rsatkichi

statistika

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi

5.4.2

Jamoatchilik nazoratining shakllaridan samarali foydalanilishi ahvoli

5.4.2.a

Fuqarolardan davlat organlarining va ular mansabdor shaxslarining faoliyatiga oid kelib tushgan murojaatlar va so‘rovlar soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.b

Mahalliy davlat organlarining fuqarolar va jamoatchilik uchun ochiq hay’at majlislari soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.v

O‘tkazilgan jamoatchilik muhokamalari soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.g

Jamoatchilik eshituvi o‘tkazilgan masalalar soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.d

Jamoatchilik monitoringi o‘tkazilgan masalalar soni

statistika

Jamoatchil?k palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.e

Jamoatchilik ekspertizasi o‘tkazilgan masalalar soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.yo

Jamoatchilik fikrini o‘rganish o‘tkazilgan masalalar soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi

5.4.2.j

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan davlat organlari mansabdor shaxslarining hisobotlari va axborotini eshitish bo‘yicha o‘tkazilgan tadbirlar soni

statistika

Jamoatchilik palatasi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Adliya vaz�rligi

6. Korrupsiyaga qarshi kurashishning samaradorligi

6.1.

Ijro organlari mansabdor shaxslari tomonidan mansab vakolatlarini suiiste’mol qilish holatlarining mavjudligi

6.1.1

Mahalliy hokimliklar va ijro organlari mansabdor shaxslari tomonidan mansab vakolatlarini suiiste’mol qilish holatlari

6.1.1.a

“Mahalliy hokimliklar va ijro organlari mansabdor shaxslariga pora berish ko‘zlangan maqsadga yetishga yordam beradi” deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.1.1.b

Mahalliy hokimliklar va ijro organlarining korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilganmansabdor shaxslari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.1.2

Hududlarda davlat xaridlari va tender savdolarini amalga oshirishda raqobatni ta’minlash ahvoli

6.1.2.a

Hududlarda davlat xaridlari va tender savdolarida korrupsiya holatlariga duch kelgan tadbirkorlar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.1.2.b

Hududlarda davlat xaridlari va tender savdolari qoidalarining buzilganligi holatlari soni

statistika

Moliya vazirligi, Bosh prokuratura

6.2.

Huquqni muhofaza qiluvchi va nazorat qiluvchi org?nlar xodimlari tomonidan mansab vakolatlarini suiiste’mol qilish holatlarining mavjudligi

6.2.1

Ishni sudga qadar yuritishda huquqni muhofaza qiluvchi organlar xodimlarining mansab vakolatlarini suiiste’mol qilishi ahvoli

6.2.1.a

“Huquqni muhofaza qiluvchi organlar xodimlarigapora berish ko‘zlangan maqsadga yetishga yordam beradi” deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.2.1.b

Huquqni muhofaza qiluvchi organlarning korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.2.2

Ma’muriy ishlarni yuritish vakolatiga ega bo‘lgan organlar xodimlarining mansab vakolatlarini suiiste’mol qilishi ahvoli

6.2.2.a

“Ma’muriy ishlarni yuritish vakolatiga ega organlar (YPX va boshqalar) xodimlariga pora berish ko‘zlangan maqsadga yetishga yordam beradi” deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.2.2.b

Ma’muriy ishlarni yuritish vakolatiga ega organlarning korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.2.3

Nazorat qilish vakolatiga ega bo‘lgan organlar xodimlarining mansab vakolatlarini suiiste’mol qilishi ahvoli

6.2.3.a

“Nazorat qilish vakolatiga ega organlar xodimlariga pora berish ko‘zlangan maqsadga yetishga yordam beradi” deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.2.3.b

Nazorat qilish vakolatiga ega organlarning korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.3.

Ijtimoiy sohada korrupsiyaning tarqalganlik darajasi

6.3.1

Davlat tibbiy xizmatini ko‘rsatish (tug‘ruq xizmatlari, xirurgiya xizmatlari, nogironlikni belgilash) sohasida korrupsiya holatlari

6.3.1.a

Tibbiy xizmat olishda korrupsiya holatlariga duch kelgan fuqarola? ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.3.1.b

Tibbiyot tizimi va muassasalarining korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.3.2

Davlat ta’lim sohasida (maktabgacha, umumiy ta’lim, oliy ta’lim, oliy ta’limdan keyingi ta’lim) korrupsiya holatlari

6.3.2.a

Ta’lim tizimida korrupsiya holatlariga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.3.2.b

Ta’lim tizimi va muassasalarining korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.3.3

Ijtimoiy ta’minot sohasida (kam ta’minlangan oilalarga moddiy yordam berish, pensiya va boquvchisini yo‘qotganlik uchun nafaqa tayinlash va boshqa) korrupsiya holatlari

6.3.3.a

Ijtimoiy ta’minot tizimida korrupsiya holatlariga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.3.3.b

Ijtimoiy ta’minot tizimi va muassasalarining korrupsiyaga oid jinoyatlar uchun javobgarlikka tortilgan xodimlari soni

statistika

Bosh prokuratura

6.4.

Davlat xizmatlarini ko‘rsatishda korrupsiyaning tarqalganlik darajasi

6.4.1

Litsenziyalash tartib-taomillarida korrupsiya holatlari

6.4.1.a

Litsenziya olish jarayonida korrupsiya holatlariga duch kelgan tadbirkorlar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.4.1.b

Litsenziyalash jarayoni bilan bog‘liq holatlarda korrupsiyaga yo‘l qo‘yganlik uchun jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.4.2

Ruxsat etish tartib-taomillarida korrupsiya holatlari

6.4.2.a

Ruxsat etish tartib-taomillaridan o‘tishda korrupsiya holatlariga duch kelgan tadbirkorlar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.4.2.b

Ruxsat etish tartib-taomillari bilan bog‘liq hol�tlarda jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.4.3

Mol-mulklarni, yuridik shaxslarni va tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatdan o‘tkazish jarayonida korrupsiya holatlari

6.4.3.a

Mol-mulklarni, yuridik shaxslarni va tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatdan o‘tkazish jarayonida korrupsiya holatlariga duch kelgan tadbirkorlar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.4.3.b

Mol-mulklarni, yuridik shaxslarni va tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatdan o‘tkazish jarayoni bilan bog‘liq holatlarda jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.4.4

Sertifikatlashtirish, yong‘in xavfsizligi talablariga, sanitariya va karantin normalariga rioya etilish bo‘yicha xulosalar taqdim etish sohasida korrupsiya holatlari

6.4.4.a

Sertifikatlashtirish, yong‘in xavfsizligi talablariga, sanitariya va karantin normalariga muvofiqlik haqida xulosa berish jarayonida korrupsiya holatlariga duch kelgan tadbirkorlar ulushi

Tadbirkorlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.4.4.b

Sertifikatlashtirish, yong‘in xavfsizligi talablariga, sanitariya va karantin normalariga muvofiqligi haqida xulosa berish bilan bog‘liq holatlarda jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.5.

Qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik unsurlarining namoyon bo‘lish holatlari

6.5.1

Kadrlarni tanlash va lavozimiga tayinlash jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlari

6.5.1.a

Kadrlarni tanlash va lavozimiga tayinlash jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlari mavjud deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.5.1.b

Kadrlarni tanlash va lavozimiga tayinlash jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlariga yo‘l qo‘yganlik bilan bog‘liq harakatlar uchun intizomiy, ma’muriy yoki jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.5.2

Kadrlarni rag‘batlantirish va lavozimini ko‘tarish jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlari

6.5.2.a

Kadrlarni rag‘batlantirish va lavozimini ko‘tarish jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlari mavjud deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.5.2.b

Kadrlarni rag‘batlantirish va lavozimini ko‘tarish jarayonlarida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik hola�lariga yo‘l qo‘yganlik bilan bog‘liq harakatlar uchun intizomiy, ma’muriy yoki jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

6.5.3

Davlat organlari mansabdor shaxslari tomonidan o‘z vazifa va funksiyalarini amalga oshirish vaqtida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilikka yo‘l qo‘yishi holatlari

6.5.3.a

Davlat organlari mansabdor shaxslari tomonidan o‘z vazifa va funksiyalarini amalga oshirish vaqtida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlari mavjud deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

6.5.3.b

Davlat organlari mansabdor shaxslari tomonidan o‘z vazifa va funksiyalarini amalga oshirish vaqtida qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik holatlariga yo‘l qo‘yganlik bilan bog‘liq harakatlar uchun intizomiy, ma’muriy yoki jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Bosh prokuratura

7. Hokimiyat institutlarining shaffofligi

7.1.

Mahalliy davlat hokimiyati organlarining ochiqligi

7.1.1

Ommaviy axborot vositalari vakillarining mahalliy ijroiya hokimiyati faoliyati to‘g‘risidagi axborotdan foydalanishini ta’minlash holati

7.1.1.a

Mahalliy ijroiya hokimiyati faoliyati to‘g‘risidagi axborotlar foydalanish uchun yetarlicha ochiq emas deb hisoblovchi jurnalistlar ulushi

Jurnalistlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.1.1.b

Mahalliy ijroiya hokimiyati faoliyatiga oid axborotlarning tegishli qonunlarga muvofiq tarqatilishi ko‘rsatkichlari

statistika

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi

7.1.2

Mahalliy ijroiya hokimiyati organlarining o‘z faoliyatiga oid ma’lumotlarni aholiga yetkazilishi (OAV orqali, uchrashuvlar, hisobotlar) ahvoli

7.1.2.a

Mahalliy ijroiya hokimiyati organlari faoliyatiga oid ma’lumotlardan xabardor fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.1.2.b

Mahalliy ijroiya hokimiyati organlari faoliyatiga oid ma’lumotlarni aholiga yetkazish bo‘yicha tadbirlar (OAV orqali chiqishlar, uchrashuvlar, hisobotlar) soni

statistika

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi, Jamoatchilik palatasi

7.1.3

Mahalliy ijroiya hokimiyati majlislarida axborotdan foydalanuvchilarning ishtiroki uchun sharoitlar yaratilganligi holati

7.1.3.a

Mahalliy ijroiya hokimiyati majlislari OAV vakillari ishtiroki uchun yetarlicha ochiq deb hisoblovchi jurnalistlar ulushi

Jurnalistlar o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.1.3.b

Mahalliy ijroiya hokimiyatining OAV vakillari ishtirokida o‘tkazilgan majlislari soni (o‘tkazilgan har 100 ta majlisga nisbatan)

statistika

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi, Jamoatchilik palatasi

7.1.4

Mahalliy ijroiya hokimiyati organlarining mahalliy budjetlar ijrosi to‘g‘risidagi hisobotlarni taqdim etishda jamoatchilikning ishtiroki

7.1.4.a

O‘zini mahalliy budjet ijrosi haqida yetarlicha xabardor deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish ma�kazi

7.1.4.b

Mahalliy budjet ijrosi haqida e’lon qilib borilayotgan ma’lumotlarning to‘liqligi

statistika

Moliya vazirligi

7.2.

Mahalliy ijro organlari tomonidanfuqarolarning axborot olish huquqi ta’minlanganligi

7.2.1

Fuqarolarning axborotlarni o‘z vaqtida olish huquqi ta’minlanganligi

7.2.1.a

Davlat organlaridan ma’lumot olish uchun kiritilgan murojaatlarning o‘z vaqtida ko‘rib chiqilishidan qanoatlanuvchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.2.1.b

Davlat organlaridan ma’lumot olish uchun kiritilgan murojaatlarning o‘z vaqtida ko‘rib chiqilmaganligi holatlari soni

statistika

Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

7.2.2

Fuqarolarning o‘z manfaatlariga taalluqli axborotni bepul olish huquqi ta’minlanganligi

7.2.2.a

Fuqarolarga bepul taqdim etilishi lozim bo‘lgan axborotni olish bo‘yicha murojaatlarning ko‘rib chiqilishidan qanoatlanuvchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.2.2.b

Fuqarolarga bepul taqdim etilishi lozim bo‘lgan axborotni olish bo‘yicha ko‘rib chiqilmagan murojaatlar soni

statistika

Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

7.2.3

Fuqarolarning o‘z manfaatlariga taalluqli axborotni olishini rad etish holatlari

7.2.3.a

O‘z manfaatlariga taalluqli axborotni olishini rad etish holatiga duch kelgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.2.3.b

Fuqarolarning o‘z manfaatlariga taalluqli axborotni olishini rad etish holatlari soni

statistika

Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi

7.3.

Fuqarolarning mahalliy darajadagi qarorlarni qabul qilish jarayonidagi ishtiroki

7.3.1

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlari loyihalari ?amoatchilik muhokamasiga qo‘yilishi ahvoli

7.3.1.a

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlari loyihalari muhokamasida ishtirok etgan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.3.1.b

Mahalliy ijroiya hokimiyatining jamoatchilik muhokamasiga qo‘yilmasdan qabul qilingan normativ tusdagi qarorlari soni

statistika

Adliya vazirligi

7.3.2

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlarini qabul qilishda fuqarolarning takliflarini inobatga olish ahvoli

7.3.2.a

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlarni qabul qilishda o‘z taklifi inobatga olingan deb hisoblovchi fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.3.2.b

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlarini qabul qilishda fuqarolarning takliflarini inobatga olish holati

statistika

Adliya vazirligi

7.3.3

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlari loyihalarini ishlab chiqishda ijtimoiy sheriklik subyektlarining (nodavlat notijorat tashkilotlari va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlari) ishtiroki

7.3.3.a

Mahalliy ijroiya hokimiyatining normativ tusdagi qarorlari loyihalarini ishlab chiqishda ishtirok etganligini e’tirof etuvchi jamoat tashkilotlari vakillari ulushi

Jamoat tashkilotlari vakillari o‘rtasida so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.3.3.b

Mahalliy ijroiya hokimiyatining ijtimoiy sheriklik subyektlari (nodavlat notijorat tashkilotlari va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlari) ishtirokida ishlab chiqilgan normativ tusdagi qarorlari soni

statistika

Adliya vazirligi

7.4.

Mansabdor shaxslar xatti-harakatlari ustidan shikoyat berish mexanizmlaridan samarali foydalanilishi.

7.4.1

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonalariga kelib tushgan mansabdor shaxslar ustidan shikoyatlar salmog‘i

7.4.1.a

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonalariga kelib tushgan mansabdor shaxslar ustidan shikoyatlar soni (har 1000 nafar aholiga nisbatan)

st?tistika

Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonalari

7.4.2

Mansabdor shaxslarning xatti-harakatlari ustidan berilgan shikoyatlarni ko‘rib chiqish natijalari

7.4.2.a

Mansabdor shaxslarning xatti-harakatlari ustidan berilgan shikoyatlarni ko‘rib chiqishdan qanoatlangan fuqarolar ulushi

so‘rov

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqot instituti, “Ijtimoiy fikr” respublika jamoatchilik fikrini o‘rganish markazi

7.4.2.b

Mansabdor shaxslarning xatti-harakatlari ustidan berilgan shikoyatlarni ko‘rib chiqish natijasida intizomiy, ma’muriy va jinoiy javobgarlikka tortilgan mansabdor shaxslar soni

statistika

Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonalari, Bosh prokuratura

7.4.3

Murojaatlar asosida mansabdor shaxslarga sud tomonidan ko‘rilgan ta’sir choralari

7.4.3.a

Qanoatlantirilgan shikoyatlar asosida chiqarilgan xususiy ajrimlar salmog‘i (har 100 ta holatga nisbatan)

statistika

Oliy sud

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Indikatorlar nomlanishi

Mas’ullar

1. Hududlarda qonun hujjatlariga rioya qilinishi

1.1.

Qonun va qonunosti hujjatlarning hududlarda ijro etilishi ahvoli.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari

1.2.

Ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi holati.

Davlat xizmatlari agentligi hududiy boshqarmasi boshlig‘i

1.3.

Mulk huquqi daxlsizligining ta’minlanganligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

2. Fuqarolar huquq va erkinliklarining ta’minlanishi

2.1.

Huquqni muhofaza qiluvchi organlar tomonidan qiynoqlar va asossiz ushlab turish holatlari.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

2.2.

Gumon qilinuvchi, ayblanuvchi va sudlanuvchining huquqlarini amalga oshirishda to‘siqlarning mavjud emasligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

2.3.

Fikr va so‘z erkinligidan foydalangan fuqarolar va jurnalistlarga nisbatan bosim o‘tkazish holatlari.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

2.4.

Shaxsiy hayotga o‘zboshimchalik bilan aralashish holatlari.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

2.5.

Fuqarolik jamiyati institutlarining rivojlanganligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi adliya vaziri, viloyatlar va Toshkent shahar adliya boshqarmalari boshliqlari

2.6.

Asosiy mehnat huquqlarining (ish haqi, ish vaqti, majburiy mehnat va boshqalar) ta’minlanganligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi bandlik va mehnat munosabatlari vaziri, viloyatlar va Toshkent shahar bandlik va mehnat munosabatlari boshqarmalari boshlig‘i

3. Odil sudlov va sud qarorlarining ijro etilishi

3.1.

Aholining sudlar orqali o‘z huquqlarini ro‘yobga chiqarish imkoniyatidan foydalanishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

3.2.

Aholining sud qarorlari xolisligidan qanoatlanishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

3.3.

Aholining sud organlarida korrupsiya alomatlari mavjudligi haqidagi tasavvurlari.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

3.4.

Sudlarning davlat organlari ta’siridan xoliligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

3.5.

Sudlar tomonidan protsessual muddatlarga rioya qilinishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

3.6.

Sud qarorlarining lozim darajada ijro etilishi.

Majburiy ijro byurosi hududiy boshqarmalari boshliqlari

4. Huquq-tartibot o‘rnatilganligi va xavfsizlikning ta’minlanganligi

4.1.

Hududlarda jinoyatchilik darajasi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi ichki ishlar vaziri, viloyatlar va Toshkent shahar ichki ishlar boshqarmalari boshliqlari

4.2.

Hududlarda huquqbuzarliklar profilaktikasi samaradorligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi ichki ishlar vaziri, viloyatlar va Toshkent shahar ichki ishlar boshqarmalari boshliqlari

4.3.

Hududdagi jinoyatlarni aniqlash va ularga qarshi samarali choralar ko‘rilishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

4.4.

Fuqarolarning adolatni “shaxsan” qaror toptirishga moyilligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi ichki ishlar vaziri, viloyatlar va Toshkent shahar ichki ishlar boshqarmalari boshliqlari

5. Mahalliy ijro organlari faoliyatining samarali nazorat qilinishi

5.1.

Xalq deputatlari Kengashi tomonidan hokimliklar faoliyatining nazorat qilinishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi raisi, viloyatlar va Toshkent xalq deputatlari kengashlari raislari

5.2.

Mahalliy ijro organlari qarorlari bilan bog‘liq nizolarning ma’muriy sudlarda ko‘rib chiqilishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar sudlari raislari

5.3.

Mahalliy ijro organlari mas’ullarining sodir etgan huquqbuzarliklari uchun javobgarligi ta’minlanishi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

5.4.

Mahalliy ijro organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazorati.

Hu�udiy jamoatchilik palatasi raisi

6. Korrupsiyaga qarshi kurashishning samaradorligi

6.1.

Ijro organlari mansabdor shaxslari tomonidan mansab vakolatlarini suiiste’mol qilish holatlarining mavjudligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

6.2.

Huquqni muhofaza qiluvchi va nazorat qiluvchi organlar xodimlari tomonidan mansab vakolatlarini suiiste’mol qilish holatlarining mavjudligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

6.3.

Ijtimoiy sohada korrupsiyaning tarqalganlik darajasi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

6.4.

Davlat xizmatlarini ko‘rsatishda korrupsiyaning tarqalganlik darajasi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

6.5.

Qarindosh-urug‘chilik, oshna-og‘aynigarchilik va mahalliychilik unsurlarining namoyon bo‘lish holatlari.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar prokurorlari

7. Hokimiyat institutlarining shaffofligi

7.1.

Mahalliy davlat hokimiyati organlarining ochiqligi.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari

7.2.

Mahalliy ijro organlari tomonidan fuqarolarning axborot olish huquqi ta’minlanganligi.

Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi hududiy boshqarmalari boshliqlari

7.3.

Fuqarolarning mahalliy darajadagi qarorlarni qabul qilish jarayonidagi ishtiroki.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari

7.4.

Mansabdor shaxslar xatti-harakatlari ustidan shikoyat berish mexanizmlaridan samarali foydalanilishi.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahridagi Xalq qabulxonalari mudirlari

Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi