Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Aholi va tadbirkorlik subyektlariga ko‘rsatiladigan davlat xizmatlari to‘g‘risida ma’lumot berish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida

Axborot xizmatlarini rivojlantirish markazi orqali murojaatlarni qabul qilish va qo‘rib chiqish

Davlat organlari va tashkilotlarining davlat xizmatlarini ko‘rsatishda idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) faoliyatini tashkil etish tartibi to‘g‘risida NAMUNAVIY NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) faoliyatini tashkil qilish

3-bob. Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari)ni tashkil qilishning maqsadi, asosiy vazifalari va funksiyalari

4-bob. Idoraviy aloqa markazlarining tuzilmasi

5-bob. Idoraviy aloqa markazi (ishonch telefonlari) faoliyatini nazorat qilish

6-bob. Idoraviy aloqa markazi (ishonch telefonlari)ning avtomatlashtirilgan axborot tizimi

7-bob. Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) orqali murojaatlarni qabul qilish va ko‘rib chiqish tartibi

8-bob. Yakunlovchi qoidalar

Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) tomonidan beriladigan davlat xizmatlarini ko‘rsatish to‘g‘risidagi axborot TARKIBI

Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari)ga tushgan murojaatlar bo‘yicha HISOBOT

Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) orqali murojaatlarni qabul qilish va ko‘rib chiqish SXEMASI

Hujjat 03.04.2021 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Aholiga davlat xizmatlari ko‘rsatishning milliy tizimini tubdan isloh qilish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 12-dekabrdagi PF-5278-son Farmoni ijrosini ta’minlash, shuningdek, davlat xizmatlaridan foydalanish jarayonida aholiga va tadbirkorlik subyektlariga axborot xizmatlarini ko‘rsatish tizimini yanada takomillashtirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Markaz tomonidan YIDXPga ushbu qarorning 1-bandi “b” kichik bandi hamda 2-bandida nazarda tutilgan ma’lumotlarni to‘g‘ridan to‘g‘ri kiritilishi va yangilab borilishi.
Keyingi tahrirga qarang.
oltinchi xatboshi yettinchi xatboshi deb hisoblansin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
murojaat qiluvchilarni mazkur Namunaviy nizomga 1-ilovada nazarda tutilgan axborot tarkibida davlat xizmatlari ko‘rsatilishi bo‘yicha axborot bilan ta’minlash;
qabul qilingan murojaatlar bo‘yicha mazkur Namunaviy nizomga 2-ilovada keltirilgan shaklga muvofiq statistik va tahliliy hisobotlarni shakllantirish;
22. Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari) orqali 3-ilovada keltirilgan sxemaga ko‘ra jismoniy va yuridik shaxslarning quyidagi murojaatlari qabul qilinadi:

qo‘ng‘iroq qilgan shaxsga ushbu Namunaviy nizomning 24-bandida ko‘rsatilgan axborot va ma’lumotlarni ma’lum qilishni taklif etishi;

27. Ushbu Namunaviy nizomning 24-bandida ko‘rsatilgan axborot va ma’lumotlar taqdim etilmagan murojaatlar ro‘yxatdan o‘tkazilmaydi va ko‘rib chiqilmaydi.
Keyingi tahrirga qarang.

Bosqichlar

Mas’ullar

Tadbirlar

Muddat

1-bosqich

Murojaat qiluvchi

1) Idoraviy aloqa markazlari (ishonch telefonlari)ga qo‘ng‘iroq qilib murojaat qilish.

2) Axborot xizmatlarini rivojlantirish markazi orqali qo‘ng‘iroq qilib murojaat qilish.

Ehtiyojga ko‘ra

2-bosqich

Operator

1) O‘zini tanishtirib zarur ma’lumotlarni ma’lum qilish;

2) Murojaat bilan ishlash:

a) ko‘p beriladigan savollar ro‘yxatidagi savol berilgan taqdirda ro‘yxatdan o‘tkazmasdan o‘zi javob berish;

b) murojaatni ijro intizomini nazorat qilish tizimida ro‘yxatdan o‘tkazish va ko‘rib chiqish uchun davlat organi rahbariyatiga kiritish;

v) vakolatiga kirmaydigan masala bo‘lsa, tegishli vakolatli organga murojaat qilishni maslahat berish.

Bir ish kuni mobaynida

3-bosqich

Davlat organi rahbariyati

Murojaatni ko‘rib chiqishga mas’ul tarkibiy bo‘linmani belgilash.

Bir ish kuni mobaynida

4-bosqich

Davlat organi mas’ul tarkibiy bo‘linmasi

1) Murojaatni qonunchilik hujjatlariga muvofiq ko‘rib chiqish;

2) Zarur hollarda murojaat qiluvchini jalb qilgan holda joyining o‘ziga chiqib murojaatni o‘rganish;

3) Murojaatni ko‘rib chiqish natijasi bo‘yicha yozma xat yoki tegishli qaror loyihasini tayyorlash va rahbariyatga imzoga kiritish.

Qonunchilikda belgilangan muddatda

5-bosqich

Davlat organi rahbariyati

Murojaatni ko‘rib chiqish natijasi bo‘yicha tegishli qaror qabul qilish va murojaat qiluvchini yozma shaklda xabardor qilish.

Bir ish kuni mobaynida

6-bosqich

Operator yoki belgilangan mas’ul xodim

1) Murojaat ko‘rib chiqilganligi holatini ijro intizomini nazorat qilish tizimida qayd etish va nazoratdan yechish;

2) Statistik ma’lumotlarni veb-saytga joylashtirib borish.

Bir ish kuni mobaynida

Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi