Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

Hujjat 08.10.2021 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
1. Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining 2022-yil 1-iyulga qadar Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahrining 1-ilovaga muvofiq ko‘p kvartirali uy-joylar joylashgan hududlarini ochiq tanlov o‘tkazish yo‘li bilan boshqaruvchi tashkilotlarga biriktirish (keyingi o‘rinlarda — biriktirilgan hudud) yuzasidan loyihani amalga oshirish (keyingi o‘rinlarda — loyiha) to‘g‘risidagi taklifiga rozilik berilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
b) mazkur qarorning 2-ilovasiga muvofiq ko‘p kvartirali uy-joylarni mukammal va joriy ta’mirlash ishlarini moliyalashtirish mazkur uy-joylarni ta’mirlash ishlari umumiy smeta qiymatining:
Keyingi tahrirga qarang.
5. Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari bilan birgalikda mazkur qarorning 2-ilovasiga muvofiq shakllantiriladigan ro‘yxatdagi uy-joylarni ta’mirlash umumiy smeta qiymatining 30 foizini ko‘p kvartirali uy-joylar mulkdorlari hisobidan jamg‘arib borilishini tashkil etsin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
14. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga 6-ilovaga muvofiq o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilsin.

T/r

Hudud nomi

MFY, Mavze
nomi

Tanlangan hududning maydoni
(kv.m)

Ko‘p kvartirali uylar soni
(dona)

Xonadonlar soni
(dona)

Xonadonlar umumiy maydoni
(kv.m)

Aholi soni
(kishi)

Maktablar soni
(dona)

Maktabgacha ta’lim tashkilotlari soni
(dona)

Oliy ta’lim muassasasi va kollejlar soni
(dona)

Avtoturargohlar soni
(dona)

Bolalar maydonchalari
(dona)

Yashil hudud
(kv.m)

Respublika bo‘yicha jami

16 281 878

1 227

54 920

2 981 036

180 435

30

64

9

90

173

1 883 345

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi,
Nukus shahri

Gulzor MFY
Qumbiz ovul MFY

5 700 000

56

2 304

124 600

9 491

0

2

1

4

22

4 600

2.

Andijon viloyati,
Andijon shahri

Yoyilma MFY
Sog‘lom avlod MFY

638 140

134

4 980

212 742

15 164

3

6

0

5

12

425 400

3.

Buxoro viloyati,
Buxoro shahri

Istiqlol MFY
Do‘stlik MFY

535 240

45

2 458

167 540

11 604

2

3

1

0

7

286 300

4.

Jizzax viloyati
Jizzax shahri

Zargarlik MFY

1 000 060

54

2 224

124 469

11 227

2

2

0

11

2

636 600

5.

Qashqadaryo viloyati,
Qarshi shahri

Tabassum MFY
A.Temur MFY

664 700

54

2 313

115 228

6 939

1

4

0

3

5

900

6.

Navoiy viloyati,
Navoiy shahri

Jambul MFY
Yangi obod MFY
Orzu MFY
Muruvvat MFY
Lochin MFY

1 200 688

101

4 652

307 812

14 560

5

8

2

1

23

15 300

7.

Namangan viloyati,
Davlatobod tumani

Mustaqillik MFY
Navbahor MFY
To‘quvchi MFY

926 624

103

5 268

251 239

14 329

2

5

0

1

10

6 700

8.

Samarqand viloyati,
Samarqand shahri

Qorasuv MFY
Bahodir Yalangto‘shbiy MFY

140 100

53

3 768

207 180

11 189

2

2

0

30

19

39 000

9.

Surxondaryo viloyati,
Termiz shahri

Alpomish MFY
Bog‘ishamol MFY
O‘zbekiston MFY

1 464 435

109

4 006

222 742

16 813

2

6

1

0

0

45 800

10.

Sirdaryo viloyati,
Guliston shahri

Bo‘ston MFY
Buyuk kelajak MFY

426 000

85

3 718

208 346

12 835

3

4

0

1

12

10 000

11.

Toshkent viloyati,
Chirchiq shahri

Iftixor MFY
Lola MFY
Quyosh MFY
Yulduz MFY

666 726

71

4 049

216 516

12 147

2

2

1

3

6

15 300

12.

Toshkent viloyati,
Angren shahri

Nurchi MFY
Bobotog‘ MFY
Istiqbol MFY

834 986

92

4 471

234 196

13 388

3

5

0

5

8

320 545

13.

Farg‘ona viloyati,
Farg‘ona shahri

Shodiyona MFY
Mash’al MFY
Iftixor MFY
A. Temur MFY

680 000

90

2 236

145 244

6 708

0

3

0

2

2

20 000

14.

Xorazm viloyati,
Urganch shahri

Istiqlol MFY
Umid MFY
J. Manguberdi MFY
Olimpiya MFY

167 400

70

2 734

104 200

9 996

0

6

2

0

13

17 100

15.

Toshkent shahar,
Yunusobod tumani

13-mavze
14-mavze

1 236 779

110

5 739

338 982

14 045

3

6

1

24

32

39 800

T/r

Hududlar nomi

Kapital ta’mirlash lozim (dona)

Jami talab etiladigan mablag‘*
(mln. so‘m)

shu jumladan, ish turlari bo‘yicha:

tomni ta’mirlash

kirish yo‘laklarini ta’mirlash
(podyezd)

kodli qulfli temir eshiklarni o‘rnatish

elektr taqsimlovchi shitlarni ta’mirlash

yerto‘la qismidagi muhandislik kommunikatsiyalarini ta’mirlash

uy ichidagi muhandislik tarmoqlarini ta’mirlash

fasadni
ta’mirlash

uylar soni
(dona)

maydoni
(ming kv.m)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

yo‘laklar soni
(dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

temir eshik soni (dona)

kodli qulf (dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

shitlar soni
(dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

uylar soni
(dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

uylar soni
(dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

uylar soni
(dona)

talab etiladigan mablag‘* (mln. so‘m)

Jami

6 085

734 040

3 227

165 564

375 082

9 985

49 603

7 389

7 070

22 484

10 413

16 200

2 079

53 817

1 432

42 338

3 812

174 516

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

696

93 450

140

149

45 615

1 066

4 264

1 095

1 151

2 670

305

1 373

364

18 460

337

5 055

346

16 014

2.

Andijon viloyati

90

7 325

34

20

2 946

227

1 084

54

179

560

17

53

33

399

16

155

75

2 128

3.

Buxoro viloyati

499

67 526

265

213

40 762

1 412

7 337

434

359

999

882

1 865

51

1 238

1

10

434

15 316

4.

Jizzax viloyati

709

62 980

651

439

42 816

1 332

3 996

1 145

965

1 036

4 076

1 218

21

315

207

13 598

5.

Qashqadaryo viloyati

408

108 742

385

277

75 590

383

4 678

902

1 030

3 848

1 309

3 308

103

4 061

74

2 548

367

14 710

6.

Navoiy viloyati

451

61 072

181

66

10 766

357

5 783

798

843

7 166

550

2 104

364

12 636

220

10 849

235

11 768

7.

Namangan viloyati

442

9 994

96

31

2 508

385

1 510

224

10

333

75

824

25

45

96

4 774

8.

Samarqand viloyati

408

49 150

210

103

15 608

238

975

297

297

604

566

905

118

2 197

141

1 574

230

27 288

9.

Surxondaryo viloyati

250

15 741

61

42

6 200

579

2 103

294

294

878

439

750

37

727

7

140

171

4 943

10.

Sirdar� viloyati

89

20 548

89

54

12 075

108

1 377

159

150

439

167

346

13

158

18

1 646

84

4 508

11.

Toshkent viloyati

682

138 127

680

691

86 271

1 667

6 805

941

941

1 953

1 069

751

401

7 585

168

6 714

679

28 049

12.

Farg‘ona viloyati

935

42 737

199

176

10 549

1 325

5 614

621

426

678

612

1 419

328

3 102

314

10 379

551

10 997

13.

Xorazm viloyati

426

56 649

236

163 304

23 376

906

4 079

425

425

1 320

421

2 110

171

2 117

111

3 223

337

20 425

Shu jumladan yillar bo‘yicha:

2022-yil

1 250

153 424

725

24 810

83 732

1 848

9 266

1 472

1 320

4 508

2 334

3 058

419

10 541

308

9 771

705

32 548

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

93

12 895,5

25

26,1

7 950,1

133

532,0

76

76

190,0

40

180,0

63

3 248,4

53

795,0

2.

Andijon viloyati

24

1 508,5

7

3,6

593,0

70

168,5

5

19,0

14

102,0

5

17,5

22

608,5

3.

Buxoro viloyati

81

13 191,0

49

41,3

8 815,0

152

683,8

82

69

178,5

146

308,0

9

270,0

78

2 935,8

4.

Jizzax viloyati

179

11 779,9

156

103,5

10 080,7

331

993,0

313

222

438,2

1 014

268,0

5.

Qashqadaryo viloyati

99

26 949,2

93

72,3

19 286,9

94

1 072,0

216

259

912,5

285

676,5

21

836,3

22

717,5

89

3 447,5

6.

Navoiy viloyati

103

14 119,7

37

14,8

2 502,9

84

1 253,0

154

157

1 383,5

123

404,4

92

3 062,5

60

2 620,1

54

2 893,3

7.

Namangan viloyati

91

2 105,1

24

7,7

650,2

106

397,5

54

2

79,1

18

173,8

6

12,8

17

791,7

8.

Samarqand viloyati

82

10 310,5

47

21,1

3 058,1

44

239,4

72

72

140,2

112

189,7

21

461,8

28

337,2

48

5 884,3

9.

Surxondaryo viloyati

54

2 158,4

8

2,8

284,0

98

345,8

45

45

131,2

70

116,0

6

136,7

41

1 144,8

10.

Sirdaryo viloyati

57

13 386,6

57

36,4

7 948,7

46

676,0

96

87

355,3

85

170,0

1

1,5

12

1 206,0

53

3 029,1

11.

Toshkent viloyati

153

28 093,8

153

141,4

17 645,9

328

1 304,5

215

215

439,5

288

166,7

90

1 491,7

29

1 169,0

153

5 876,5

12.

Farg‘ona viloyati

156

7 112,2

33

29,4

1 758,3

220

935,6

103

71

113,0

102

237,0

55

517,0

52

1 718,4

91

1 832,9

13.

Xorazm viloyati

78

9 813,7

36

24 310,0

3 158,2

143

665,5

46

46

147,5

64

322,5

29

239,3

41

1 177,1

59

4 103,6

2023-yil

1 424

156 424

711

45 203

83 920

2 497

12 774

1 448

1 381

3 279

1 450

2 991

406

10 841

302

8 184

843

34 435

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

271

40 471,4

66

71,3

22 017,1

542

2 167,5

505

561

1 194,8

183

823,5

114

5 670,0

95

1 425,0

155

7 173,5

2.

Andijon viloyati

16

2 094,0

13

8,8

1 090,0

44

373,0

13

19

56,0

4

9,0

3

105,0

16

461,0

3.

Buxoro viloyati

171

20 234,7

96

72,5

10 930,1

592

3 813,7

143

113

343,4

264

599,1

10

159,5

138

4 389,0

4.

Jizzax viloyati

143

8 288,9

143

74,9

7 477,9

113

339,0

71

71

284

14,0

21

315,0

143,0

5.

Qashqadaryo viloyati

54

12 109,9

51

34,5

8 744,5

49

474,0

100

118

402,4

88

154,0

9

315,0

8

265,0

49

1 755,0

6.

Navoiy viloyati

43

7 694,8

27

11,8

2 070,9

38

549,0

22

22

125,0

51

191,9

34

1 755,0

20

1 190,0

32

1 813,0

7.

Namangan viloyati

109

971,3

21

3,9

392,4

51

190,9

49

60,9

13

72,5

6

10,8

10

243,9

8.

Samarqand viloyati

61

6 938,5

23

10,6

1 756,4

45

127,8

29

29

73,3

44

100,2

13

200,0

20

149,8

40

4 531,0

9.

Surxondaryo viloyati

24

3 288,5

18

15,4

2 306,3

69

256,0

36

35

113,0

27

54,0

4

47,2

17

512,0

10.

Sirdaryo viloyati

32

7 161,8

32

17,9

4 126,0

62

701,3

63

63

84,0

82

176,0

12

156,0

6

440,0

31

1 478,5

11.

Toshkent viloyati

94

19 164,1

93

100,8

12 685,5

253

1 048,5

108

108

267,0

156

80,3

45

904,2

17

493,0

94

3 685,6

12.

Farg‘ona viloyati

312

14 258,2

67

58,4

3 516,3

445

1 871,7

209

142

225,9

204

473,8

109

1 034,0

105

3 471,0

185

3 665,5

13.

Xorazm viloyati

94

13 747,9

61

44 721,6

6 806,9

194

862,0

100

100

333,4

63

315,0

22

212,3

22

634,0

76

4 584,3

2024-yil

1 685

216 936

880

24 917

100 467

2 626

13 917

2 266

2 210

8 272

3 869

5 716

617

17 614

419

11 900

1 151

59 051

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

152

21 545,2

28

29,7

9 060,9

196

784,0

214

214

535,0

49

220,5

122

6 190,0

119

1 785,0

64

2 969,8

2.

Andijon viloyati

26

1 899,0

7

4,3

670,0

43

374,0

38

28

189,0

3

6,0

5

195,0

3

15,0

15

450,0

3.

Buxoro viloyati

165

20 909,0

71

58,4

12 202,0

516

2 155,6

127

108

298,7

326

649,7

23

538,0

1

10,0

140

5 055,0

4.

Jizzax viloyati

207

31 130,8

196

156,9

15 176,8

557

1 671,0

448

451

160,0

1 765

668,0

207

13 455,0

5.

Qashqadaryo viloyati

156

42 734,0

148

97,4

28 271,7

146

2 060,0

370

395

1 620,8

651

1 801,0

52

2 073,0

22

847,5

140

6 060,0

6.

Navoiy viloyati

202

25 137,3

80

25,0

3 688,7

151

2 728,0

469

507

4 274,0

253

1 103,3

146

4 756,0

80

4 418,9

95

4 168,4

7.

Namangan viloyati

150

4 812,4

27

11,4

815,1

122

524,0

67

6

113,8

26

404,0

7

9,0

52

2 946,5

8.

Samarqand viloyati

183

21 590,4

93

50,0

7 735,2

106

368,9

124

124

249,8

298

425,0

63

1 073,0

65

750,2

94

10 988,4

9.

Surxondaryo viloyati

55

2 158,4

8

2,8

284,0

98

345,8

45

45

131,2

70

116,0

6

136,7

41

1 144,8

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

154

28 093,8

153

141,4

17 645,9

328

1 304,5

215

215

439,5

288

166,7

90

1 491,7

29

1 169,0

153

5 876,5

12.

Farg‘ona viloyati

156

7 112,2

33

29,4

1 758,3

220

935,6

103

71

113,0

102

237,0

55

517,0

52

1 718,4

91

1 832,9

13.

Xorazm viloyati

79

9 813,7

36

24 310,0

3 158,2

143

665,5

46

46

147,5

64

322,5

29

239,3

41

1 177,1

59

4 103,6

2025-yil

1 726

207 256

911

70 635

106 963

3 015

13 646

2 204

2 159

6 424

2 761

4 436

637

14 821

403

12 484

1 113

48 482

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

180

18 537,8

21

21,6

6 587,3

195

780,0

300

300

750,0

33

148,5

65

3 351,6

70

1 050,0

127

5 870,5

2.

Andijon viloyati

24

1 823,5

7

3,6

593,0

70

168,5

3

132

315,0

5

19,0

14

102,0

5

17,5

22

608,5

3.

Buxoro viloyati

82

13 191,0

49

41,3

8 815,0

152

683,8

82

69

178,5

146

308,0

9

270,0

78

2 935,8

4.

Jizzax viloyati

180

11 779,9

156

103,5

10 080,7

331

993,0

313

222

438,2

1 014

268,0

5.

Qashqadaryo viloyati

99

26 949,2

93

72,3

19 286,9

94

1 072,0

216

259

912,5

285

676,5

21

836,3

22

717,5

89

3 447,5

6.

Navoiy viloyati

103

14 119,7

37

14,8

2 502,9

84

1 253,0

154

157

1 383,5

123

404,4

92

3 062,5

60

2 620,1

54

2 893,3

7.

Namangan viloyati

92

2 105,1

24

7,7

650,2

106

397,5

54

2

79,1

18

173,8

6

12,8

17

791,7

8.

Samarqand viloyati

82

10 310,5

47

21,1

3 058,1

44

239,4

72

72

140,2

112

189,7

21

461,8

28

337,2

48

5 884,3

9.

Surxondaryo viloyati

117

8 135,4

27

20,9

3 326,0

315

1 155,0

168

169

502,6

272

464,0

21

406,5

7

140,0

72

2 141,3

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

281

62 775,2

281

307,2

38 294,2

758

3 147,0

403

403

807,0

337

336,9

176

3 696,9

93

3 883,0

279

12 610,2

12.

Farg‘ona viloyati

311

14 254,7

66

58,9

3 516,4

440

1 870,7

206

142

225,9

204

471,0

109

1 034,1

105

3 471,1

184

3 665,5

13.

Xorazm viloyati

175

23 273,9

103

69 962,0

10 252,4

426

1 886,0

233

233

691,7

230

1 150,0

91

1 425,8

7

235,0

143

7 633,1

T/r

Hududlar nomi

Respublika budjetidan ajratiladigan mablag‘*
(mln. so‘m)

Shu jumladan ish turlari bo‘yicha

Bolalar maydonchasini qurish va ta’mirlash

Irrigatsiya tarmoqlarini ta’mirlash

Yo‘laklarni betonlash

Tashqi yoritish tizimini ta’mirlash va yangisiga almashtirish

Umumfoydalanishdagi hojatxonalarni qurish

Soni (dona)

talab etiladigan mablag‘** (mln. so‘m)

uzunligi (p/m)

talab etiladigan mablag‘** (mln. so‘m)

maydoni
(ming kv.m)

talab etiladigan mablag‘** (mln. so‘m)

Soni (dona)

talab etiladigan mablag‘** (mln. so‘m)

Soni (dona)

talab etiladigan mablag‘** (mln. so‘m)

Jami

351 084

1 800

118 081

167 810

33 998

1 102

129 742

14 387

24 698

764

44 565

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

18 188

65

4 550

22

2 755

1 056

5 267

63

5 615

2.

Andijon viloyati

19 332

62

3 720

7 570

6 056

46

6 023

797

1 993

44

1 540

3.

Buxoro viloyati

11 366

48

2 362

13 027

2 178

43

6 006

614

819

4.

Jizzax viloyati

51 857

375

18 659

10 830

1 646

155

17 819

2 843

2 133

232

11 600

5.

Qashqadaryo viloyati

35 099

126

15 120

4 794

1 179

70

7 934

972

5 346

69

5 520

6.

Navoiy viloyati

13 164

66

4 008

9 265

982

41

5 561

230

624

35

1 987

7.

Namangan viloyati

10 627

75

5 320

1 260

252

75

4 560

618

494

8.

Samarqand viloyati

8 408

57

4 060

8 311

1 663

31

1 556

177

48

24

1 080

9.

Surxondaryo viloyati

14 473

86

3 440

13 887

1 250

34

4 188

727

1 454

69

4 140

10.

Sirdaryo viloyati

24 469

121

7 127

1 090

630

103

8 181

1 357

871

122

7 658

11.

Toshkent viloyati

65 704

316

21 385

48 373

8 280

237

31 974

2 412

1 564

44

2 500

12.

Farg‘ona viloyati

65 454

282

19 740

48 373

9 675

237

31 974

2 412

1 564

54

2 500

13.

Xorazm viloyati

12 944

121

8 587

1 030

206

8

1 209

172

2 519

8

422

Shu jumladan yillar bo‘yicha:

2022-yil

87 771

451

29 520

41 953

8 499

276

32 435

3 597

6 175

191

11 141

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

4 547

16

1 138

6

689

264

1 317

16

1 404

2.

Andijon viloyati

4 833

16

930

1 893

1 514

12

1 506

199

498

11

385

3.

Buxoro viloyati

2 841

12

591

3 257

545

11

1 501

154

205

4.

Jizzax viloyati

12 964

94

4 665

2 708

412

39

4 455

711

533

58

2 900

5.

Qashqadaryo viloyati

8 775

32

3 780

1 198

295

18

1 983

243

1 337

17

1 380

6.

Navoiy viloyati

3 291

17

1 002

2 316

246

10

1 390

58

156

9

497

7.

Namangan viloyati

2 657

19

1 330

315

63

19

1 140

155

124

8.

Samarqand viloyati

2 102

14

1 015

2 078

416

8

389

44

12

6

270

9.

Surxondaryo viloyati

3 618

22

860

3 472

313

8

1 047

182

364

17

1 035

10.

Sirdaryo viloyati

6 117

30

1 782

273

158

26

2 045

339

218

31

1 915

11.

Toshkent viloyati

16 426

79

5 346

12 093

2 070

59

7 994

603

391

11

625

12.

Farg‘ona viloyati

16 364

71

4 935

12 093

2 419

59

7 994

603

391

13

625

13.

Xorazm viloyati

3 236

31

2 147

258

52

2

302

43

630

2

106

2023-yil

87 771

450

29 520

41 953

8 499

276

32 435

3 597

6 175

191

11 141

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

4 547

16

1 138

6

689

264

1 317

16

1 404

2.

Andijon viloyati

4 833

16

930

1 893

1 514

12

1 506

199

498

11

385

3.

Buxoro viloyati

2 841

12

591

3 257

545

11

1 501

154

205

0

0

4.

Jizzax viloyati

12 964

94

4 665

2 708

412

39

4 455

711

533

58

2 900

5.

Qashqadaryo viloyati

8 775

32

3 780

1 198

295

18

1 983

243

1 337

17

1 380

6.

Navoiy viloyati

3 291

17

1 002

2 316

246

10

1 390

58

156

9

497

7.

Namangan viloyati

2 657

19

1 330

315

63

19

1 140

155

124

8.

Samarqand viloyati

2 102

14

1 015

2 078

416

8

389

44

12

6

270

9.

Surxondaryo viloyati

3 618

22

860

3 472

313

8

1 047

182

364

17

1 035

10.

Sirdaryo viloyati

6 117

30

1 782

273

158

26

2 045

339

218

31

1 915

11.

Toshkent viloyati

16 426

79

5 346

12 093

2 070

59

7 994

603

391

11

625

12.

Farg‘ona viloyati

16 364

71

4 935

12 093

2 419

59

7 994

603

391

13

625

13.

Xorazm viloyati

3 236

30

2 147

258

52

2

302

43

630

2

106

2024-yil

87 771

450

29 520

41 953

8 499

276

32 435

3 597

6 175

191

11 141

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

4 547

16

1 138

6

689

264

1 317

16

1 404

2.

Andijon viloyati

4 833

16

930

1 893

1 514

12

1 506

199

498

11

385

3.

Buxoro viloyati

2 841

12

591

3 257

545

11

1 501

154

205

4.

Jizzax viloyati

12 964

94

4 665

2 708

412

39

4 455

711

533

58

2 900

5.

Qashqadaryo viloyati

8 775

32

3 780

1 198

295

18

1 983

243

1 337

17

1 380

6.

Navoiy viloyati

3 291

17

1 002

2 316

246

10

1 390

58

156

9

497

7.

Namangan viloyati

2 657

19

1 330

315

63

19

1 140

155

124

8.

Samarqand viloyati

2 102

14

1 015

2 078

416

8

389

44

12

6

270

9.

Surxondaryo viloyati

3 618

22

860

3 472

313

8

1 047

182

364

17

1 035

10.

Sirdaryo viloyati

6 117

30

1 782

273

158

26

2 045

339

218

31

1 915

11.

Toshkent viloyati

16 426

79

5 346

12 093

2 070

59

7 994

603

391

11

625

12.

Farg‘ona viloyati

16 364

71

4 935

12 093

2 419

59

7 994

603

391

13

625

13.

Xorazm viloyati

3 236

30

2 147

258

52

2

302

43

630

2

106

2025-yil

87 771

450

29 520

41 953

8 499

276

32 435

3 597

6 175

191

11 141

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

4 547

16

1 138

6

689

264

1 317

16

1 404

2.

Andijon viloyati

4 833

16

930

1 893

1 514

12

1 506

199

498

11

385

3.

Buxoro viloyati

2 841

12

591

3 257

545

11

1 501

154

205

4.

Jizzax viloyati

12 964

94

4 665

2 708

412

39

4 455

711

533

58

2 900

5.

Qashqadaryo viloyati

8 775

32

3 780

1 198

295

18

1 983

243

1 337

17

1 380

6.

Navoiy viloyati

3 291

17

1 002

2 316

246

10

1 390

58

156

9

497

7.

Namangan viloyati

2 657

19

1 330

315

63

19

1 140

155

124

8.

Samarqand viloyati

2 102

14

1 015

2 078

416

8

389

44

12

6

270

9.

Surxondaryo viloyati

3 618

22

860

3 472

313

8

1 047

182

364

17

1 035

10.

Sirdaryo viloyati

6 117

30

1 782

273

158

26

2 045

339

218

31

1 915

11.

Toshkent viloyati

16 426

79

5 346

12 093

2 070

59

7 994

603

391

11

625

12.

Farg‘ona viloyati

16 364

71

4 935

12 093

2 419

59

7 994

603

391

13

625

13.

Xorazm viloyati

3 236

30

2 147

258

52

2

302

43

630

2

106

Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.

T/r

Chora-tadbirlar nomi

Ijro muddati

Mas’ul ijrochilar

I. Loyihani samarali tashkil qilish bo‘yicha chora-tadbirlar

1.

Mazkur qarorning 1-ilovasiga muvofiq belgilangan hududlarni boshqaruvchi tashkilotlariga biriktirish bo‘yicha tanlov o‘tkazish, boshqaruvchi tashkilotni aniqlash va tegishli hududni unga biriktirish.

bir oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

2.

Tanlangan boshqaruvchi tashkilotga:

hududdagi ko‘p kvartirali uy-joyni boshqarish, yakka tartibda qurilgan uylarga, mulkchilik shaklidan qat’iy nazar tashkilotlarga (obyektlarga) kommunal va avariya vaziyatlarini bartaraf etish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha shartnomalarni tuzishda;

hududni ko‘kalamzorlashtirish va obodonlashtirish ishlarini amalga oshirish bo‘yicha mahalliy hokimliklar bilan shartnoma tuzishda;

24 soat mobaynida faoliyat yuritadigan dispetcherlik va avariya vaziyatlarini bartaraf etish xizmatini tashkil etishda amaliy yordam ko‘rsatish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, manfaatdor vazirlik va idoralar

3.

Tanlangan boshqaruvchi tashkilotga yuklangan vazifalarning bajarilishini o‘rganish, muhokama qilib borish va mavjud muammolarni bartaraf etish bo‘yicha choralarni ko‘rish.

har oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, manfaatdor vazirlik va idoralar

4.

Tanlangan boshqaruvchi tashkilotlarga ofis sifatida hamda aholiga maishiy xizmatlar ko‘rsatishni tashkil qilish va mutaxassislarini o‘qitish uchun davlat ko‘chmas mulkidan foydalanganlik uchun belgilanadigan ijara to‘lovining eng kam miqdoridan oshmagan stavkada ijaraga uch qavatdan kam bo‘lmagan bino berilishini yoki yangi bino qurib ijaraga berilishini ta’minlash.

uch oy

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

II. Respublikadagi ko‘p kvartirali uylarni samarali boshqarish tizimini yo‘lga qo‘yish bo‘yicha chora-tadbirlar

5.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasida ko‘p kvartirali uylarni ta’mirlashni moliyalashtirish maxsus hisobvarag‘ini ochish.

ikki hafta

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

6.

Mazkur qarorning 2-ilovasiga muvofiq shakllantiriladigan ro‘yxatdagi uy-joylarni ta’mirlash umumiy smeta qiymatining 30 foizini ko‘p kvartirali uy-joylar mulkdorlari hisobidan jamg‘arib borilishini tashkil etish.

doimiy ravishda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, ko‘p kvartirali uy-joylarni boshqarish organlari

7.

Ko‘p kvartirali uy-joylarni boshqaruvchilarning elektron reyestrini shakllantirish va ishga tushirish.

2021-yil 1-oktabrdan boshlab

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

8.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining rasmiy veb-saytiga joylashtiriladigan va doimiy ravishda yangilanadigan soliq va statistika hisobotlari ma’lumotlari (boshqaruvida bo‘lgan uy-joylardagi mulkdorlarning “onlayn” taqrizlari, ish tajribasi, xodimlar, shu jumladan malakali va sertifikatlangan mutaxassislar soni, asosiy vositalar hajmi, olingan daromadlar va to‘langan soliqlar, ish haqi to‘lash fondi va boshqa mezonlar) asosida avtomatik tarzda shakllanadigan boshqaruvchi tashkilotlarning reytingini yuri�ish.

2021-yil 1-oktabrdan boshlab

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Davlat soliq qo‘mitasi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

9.

Qurilishi tugallangan va foydalanishga qabul qilingan ko‘p kvartirali uy-joyni quruvchi tomonidan boshqaruvga olinganligini reja-grafikka asosan nazorat qilish.

Doimiy ravishda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qurilish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

10.

Respublikadagi barcha ko‘p kvartirali uylardagi turar joylar va yashash uchun mo‘ljallanmagan joylarning mulkdorlari tomonidan tashkil etilgan umumiy yig‘ilishlarda uy-joylar mulkdorlari shirkati faoliyatini davom ettirish yoki boshqa boshqaruv usulini tanlash, vakant bo‘lib turgan shirkatlarga boshqaruv raislarini saylash bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish va ko‘p kvartirali uy-joylar boshqaruvchilarining elektron reyestrini to‘liq to‘ldirilishini ta’minlash.

Doimiy ravishda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

11.

Ko‘p kvartirali uy-joy mulkdorlari yoki boshqaruvchilari tomonidan tegishli mahalliy davlat hokimiyati organiga ko‘p kvartirali uy-joyga tutash yer uchastkasining chegaralari va o‘lchamlarini belgilash hamda ko‘p kvartirali uyni boshqarish organiga bunday yer uchastkasidan doimiy foydalanish huquqini belgilovchi zarur hujjatlarni berish to‘g‘risida murojaatlar yuborilishini ta’minlash.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

12.

Ko‘p kvartirali uylarga tutash yer uchastkalari chegaralari va o‘lchamlarini belgilash.

murojaatni ko‘rib chiqish muddatlariga asosan

Qurilish vazirligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

13.

Ko‘p kvartirali uylarga tutash yer uchastkasining belgilangan chegaralari va o‘lchamlaridan kelib chiqib tegishli ko‘p kvartirali uyning mulkdorlariga bunday yer uchastkasidan doimiy foydalanish huquqini belgilovchi zarur hujjatlarni berish.

murojaatni ko‘rib chiqish muddatlariga asosan

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Kadastr agentligi

14.

Ko‘p kvartirali uy-joylarning tutash yer uchastkasi kadastr hujjatlarini doimiy foydalanish huquqini belgilovchi hujjatga asosan rasmiylashtirish.

murojaatni ko‘rib chiqish muddatlariga asosan

Kadastr agentligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

15.

Barcha ko‘p kvartirali uy-joy boshqaruvchilarining rahbar va xodimlarini reja-grafik asosida o‘qitish va qayta tayyorlash.

doimiy ravishda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Uy-joy fondini professional boshqaruvchi va unga xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar uyushmasi

16.

Har bir ko‘p kvartirali uy-joy uchun alohida hisob yuritilishini tashkil qilish.

Majburiy badallar yoki to‘lovlarning kamida 30 foizi uy-joyni kapital ta’mirlash uchun yig‘ilib borilishini tashkil qilish hamda ushbu mablag‘larni uy-joy mulkdorlari va Ko‘p kvartirali uy-joy fondidan foydalanishni nazorat qilish inspeksiyasi (keyingi o‘rinlarda — Inspeksiya) tomonidan kuzatib borish imkoniyatini yaratish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Markaziy bank, tijorat banklari

III. Mazkur qarorning 4-ilovasiga muvofiq renovatsiya ishlarini amalga oshirish bo‘yicha chora-tadbirlar

17.

268 ta ko‘p kvartirali uy-joy bo‘yicha renovatsiya (buzib qayta qurish va rekonstruksiya qilish) ishlarini amalga oshirish uchun:

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

a) 104 ta ko‘p kvartirali uy-joyning buzib qayta qurilishini ta’minlash maqsadida tanlov asosida tadbirkorlik subyektlarini jalb qilish. Bunda tanlov sharti sifatida buzib qayta quriladigan ko‘p kvartirali uy-joylar mulkdorlariga ularning turar joylari maydonidan kam bo‘lmagan miqdorda, “kaliti bilan topshirish” sharti bilan yangi turar joyni bepul topshirish va mazkur uy-joylarda istiqomat qiluvchi aholini qurilish to‘liq tugallangunga qadar vaqtincha yashash uchun bepul uy-joylar bilan ta’minlash majburiyatini yuklash;

bir oy

b) mahalliy budjetning qo‘shimcha manbalari hisobidan:

107 ta ko‘p kvartirali uy-joyni buzib qurish ishlarini boshlash. Bunda renovatsiya ishlari olib boriladigan ko‘p kvartirali uy-joylarda istiqomat qiluvchi aholini qurilish to‘liq tugallangunga qadar vaqtincha yashash uchun bepul uy-joylar bilan ta’minlash;

57 ta ko‘p kvartirali uy-joyni rekonstruksiya (shu jumladan, uylarning tayanch to‘siqlarini kuchaytirish) ishlarini boshlash.

bir oy

18.

Mahalliy budjet qo‘shimcha manbalari hisobidan 276 ta ko‘p kvartirali uy-joylarni instrumental o‘rganish ishlarini boshlash. Bunda, batafsil instrumental o‘rganish tadbirlarini faqatgina ushbu yo‘nalishga ixtisoslashtirilgan tashkilotlar tomonidan maxsus asbob-uskunalarni qo‘llagan holda amalga oshirish.

ikki oy

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

IV. Qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlar

19.

Mazkur qarorning 1-bandida nazarda tutilgan loyiha yakunlari bo‘yicha qonunchilik hujjatlarini yanada takomillashtirish to‘g‘risida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish.

2022-yil 1-iyul

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, manfaatdor vazirlik va idoralar

20.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasining ko‘p kvartirali uylarni ta’mirlashni moliyalashtirish maxsus hisobvarag‘i mablag‘larining shakllanishi, taqsimlanishi hamda moliyalashtirilishi bo‘yicha tartibni tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

21.

Ko‘p kvartirali uyni boshqarish uchun boshqaruvchi tashkilotni yoki boshqaruvchini tanlash bo‘yicha ochiq ta�lov o‘tkazish tartibini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

bir oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

22.

Ko‘p kvartirali uylarda istiqomat qiluvchi Moliya vazirligi tomonidan olib boriladigan reyestrga kiritilgan ijtimoiy himoyaga muhtoj oilalarga majburiy badalni to‘lab berish uchun “Temir daftar”ga kiritilgan oilalarni qo‘llab-quvvatlash chora-tadbirlarini moliyalashtirish manbalari, “Yoshlar daftari” va “Ayollar daftari” jamg‘armalari hisobidan subsidiya ajratish tartibini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

uch oy

Moliya vazirligi, Iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

23.

Ko‘p kvartirali uy-joyni boshqarish to‘g‘risidagi shartnomaning uslubiy namunasini Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining elektron “veb-sayti”ga joylashtirish.

bir oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Adliya vazirligi

24.

Ko‘p kvartirali uy-joydagi umumiy mulkni saqlash (foydalanish) qoidalarini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

bir oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Adliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

25.

Ko‘p kvartirali uylarga xizmat ko‘rsatuvchi uy-joy mulkdorlari shirkatlari va boshqaruv tashkilotlari bilan kommunal (suv ta’minot, elektr energiya, issiqlik ta’minoti) idoralari o‘rtasidagi tegishli kommunikatsiyani saqlash va ta’mirlash bo‘yicha mas’uliyat chegaralarini qayta ko‘rib chiqish va Vazirlar Mahkamasiga aniq takliflar kiritish.

bir oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Energetika vazirligi, Moliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

26.

Elektr energiyasi va suv ta’minotining tashqi tizimlari orqali uzatish xarajatlari ko‘p kvartirali uylarni boshqaruvchi organlarga qoplab berilishi bo‘yicha takliflarni Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

ikki oy muddatda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Energetika vazirligi, Moliya vazirligi

27.

Quyidagilarni nazarda tutuvchi qonun loyihasini ishlab chiqish va belgilangan tartibda Vazirlar Mahkamasiga kiritish:

Inspeksiyani ko‘p kvartirali uy-joy fondini saqlab turish va ulardan foydalanish sohasi doirasidagi sudlarga kiritilayotgan da’vo arizalari bo‘yicha davlat bojini to‘lashdan ozod qilish;

Inspeksiya va uning hududiy inspeksiyalari boshliqlariga, huquqbuzarlik faktiga e’tiroz bildirilgan hollarda ishni ko‘rib chiqish uchun sudga taqdim etish tartibini saqlab qolgan holda, ko‘p kvartirali uy-joy fondini saqlab turish va ulardan foydalanish sohasiga oid ma’mu?iy huquqbuzarliklar to‘g‘risidagi ishlarni ko‘rib chiqish vakolatini berish;

ko‘p kvartirali uy-joylardagi tayanch va to‘siq konstruksiyalarini uy-joy fondidan texnik foydalanish qoidalari va normalarini buzgan holda o‘zgartirish, shu jumladan ko‘p kvartirali uy-joylarda va ularga tutash hududlarda o‘zboshimchalik bilan qo‘shimcha qurilmalar qurganligi uchun qo‘llaniladigan jarimalar miqdorini oshirish;

O‘zbekiston Respublikasi “Ko‘p kvartirali uylarni boshqarish to‘g‘risida”gi Qonunga o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar kiritish;

ko‘p kvartirali uylarni boshqarish to‘g‘risidagi qonun hujjatlarini va ko‘p kvartirali uylarni boshqarish faoliyati qoidalarini buzganlik uchun ma’muriy javobgarlik belgilash;

turar joyni noturar joyga o‘zgartirmasdan tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirish, shu jumladan turar joyni yuridik shaxsning manzili sifatida belgilash mazkur turar joyning mulkdorlariga yoki ularning roziligi bilan ushbu turar joyda qonuniy asoslarida istiqomat qiluvchi fuqarolarga ruxsat etish;

boshqaruvchi tashkilot umumiy mol-mulkni boshqarish, unga texnik xizmat ko‘rsatish va uni ta’mirlash, shuningdek, ko‘p kvartirali uyga tutash yer uchastkasini obodonlashtirish bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatilgan va ishlar bajarilgan taqdirda, xizmatlar ko‘rsatish va ushbu ishlarni bajarishga taalluqli qism bo‘yicha barcha turdagi soliqlarni to‘lashdan ozod qilish to‘g‘risida Soliq kodeksiga o‘zgartirish kiritish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Moliya vazirligi, Adliya vazirligi, Qurilish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

28.

Ko‘p kvartirali uylarda majburiy badal yoki to‘lovlar miqdorini belgilashda xarajatlarning tarkibini aniqlash tartibini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Moliya vazirligi, Adliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

29.

“Ko‘chmas mulk menejeri” va “Uy ustasi (Nousemaster)” professional standartlarini ishlab chiqish va tasdiqlash.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Uy-joy fondini professional boshqaruvchi va unga xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar uyushmasi, manfaatdor vazirlik va idoralar

30.

Quyidagilarni nazarda tutuvchi ko‘p kvartirali uylarni boshqarish faoliyati qoidalarini tasdiqlash to‘g‘risidagi Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasini ishlab chiqish:

ko‘p kvartirali uy-joylar bo‘yicha alohida hisob yuritish;

majburiy badallar yoki to‘lovlarning 30 foizini mazkur ko‘p kvartirali uy-joyni kapital ta’mirlash uchun yig‘ib borish;

ko‘p kvartirali uy-joy boshqaruvchisi billing tizimiga majburiy tartibda ulanish;

ko‘p kvartirali uy-joyning mulkdoriga yoki uning vakiliga boshqaruvchilar tomonidan qonunchilik hujjatlarida belgilangan tartibda hisobot berish;

billing tizimini joriy qilishga to‘sqinlik qilmaslik;

billing tizimiga tegishli ma’lumotlarni kiritish;

ko‘p kvartirali uy-joylardagi umumiy mulk butligini xatlovdan o‘tkazish va Inspeksiyaga ma’lumot kiritish;

Ko‘p kvartirali uylarni boshqarish to‘g‘risidagi qonun hujjatlarini buzmaslik.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Moliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

31.

Inspeksiya faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjat loyihasini Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

ikki oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Qurilish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

V. Billing tizimini joriy etish bo‘yicha chora-tadbirlar

32.

Billing tizimini tashkil etish loyihasini amalga oshirish uchun xalqaro moliya institutlari va xorijiy hukumat moliya tashkilotlarining moliyaviy mablag‘lari hamda texnik ko‘maklashish mablag‘lari, shuningdek, qonunchilik hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa manbalarning jalb etilishini ta’minlash.

ikki oy

Investitsiyalar va tashqi savdo vazi?ligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Axborot texnolo?iyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

33.

Billing tizimini ishlab chiqish hamda ishga tushirish. Bu borada Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi bazasida zarur telekommunikatsiya infratuzilmasi tashkil etilishini, xizmatlarni yetkazib beruvchilar bilan belgilangan tartibda tegishli shartnomalar tuzilishini, shuningdek, unda qo‘shimcha ravishda:

jismoniy shaxsning shaxsiy identifikatsiya raqamini olish maqsadida Ichki ishlar vazirligining ma’lumotlar bazalariga ulanishini;

kadastr raqamlarini olish maqsadida Kadastr agentligining ma’lumotlar bazalariga ulanishini;

mulkdorlarning qarzdorligini notarial idoralari tomonidan tekshirish uchun Adliya vazirligining ma’lumotlar bazalariga ulanishini;

Markaziy bankning kliring tizimiga hamda Yagona interaktiv davlat xizmatlar portalining ma’lumotlar bazalariga ulanishini;

uy-joy mulkdorlarining umumiy yig‘ilishlarini “onlayn” tarzda o‘tkazish, ularda ovoz berish, bayonnomalarini tasdiqlash, ishlab chiqilgan xarajatlar smetasini “onlayn” muhokama qilish va tasdiqlash, mulkdorlar tomonidan nosozliklar to‘g‘risida xabar qilish va xizmatlarga buyurtma berish imkoniyatini yaratishni nazarda tutish.

2022-yil fevral

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar

VI. Sohadagi olib borilayotgan islohotlarning mohiyati va ahamiyatini aholiga yetkazish hamda ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlarda yoritish va muhokama qilish bo‘yicha chora-tadbirlar

34.

Ko‘p kvartirali uylarni boshqarish to‘g‘risidagi qonunchilik hujjatlarida belgilangan qoidalar, shu jumladan:

ko‘p kvartirali uy-joydagi umumiy mol-mulkni, tutash yer uchastkalarni aniq belgilashning ijobiy taraflari to‘g‘risida;

xonadon ichidagi umumiy mulkning (tayanch va to‘siq konstruksiyalar, shaxtalar va hokazo) butligini saqlash zaruriyati to‘g‘risida;

joylarning mulkdorlari umumiy mol-mulkni saqlash bo‘yicha umumiy xarajatlarni birgalikda amalga oshirish majburiyati to‘g‘risida;

ko‘p kvartirali uy-joyni boshqarish usullari to‘g‘risida;

ko‘p kvartirali uy-joy mulkdorlarining umumiy yig‘ilishida qatnashishning ahamiyati to‘g‘risida aholi o‘rtasida tushuntirish ishlarini tashkil qilish.

doimiy ravishda grafik-reja asosida

O‘zbekiston milliy teleradiokompaniyasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

35.

Uy-joy fondidan texnik foydalanish qoidalari va normalarini buzish holatlari va ularning oqibatlari haqida maxsus ko‘rsatuvlar va roliklar tayyorlab, muntazam ravishda efirga chiqarish choralarini ko‘rish.

doimiy ravishda grafik-reja asosida

O‘zbekiston milliy teleradiokompaniyasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

(5-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 7-oktabrdagi PF-6320-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 08.10.2021-y., 06/21/6320/0940-son)
Keyingi tahrirga qarang.
7-band quyidagi mazmundagi oltinchi — o‘ninchi xatboshilar bilan to‘ldirilsin:
oltinchi va yettinchi xatboshilar tegishincha o‘n birinchi va o‘n ikkinchi xatboshilar deb hisoblansin.
a) 6-bandning birinchi xatboshisidan “buxgalterlik hisobini yuritish,” so‘zlari chiqarib tashlansin;
a) 2-band quyidagi mazmundagi yettinchi xatboshi bilan to‘ldirilsin:
b) ilovaning 18-bandi o‘ninchi xatboshisi quyidagi tahrirda bayon etilsin:

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi