Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida

1-ILOVA
2023/2024 o‘quv yili qabulidan boshlab pedagogik kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida sirtqi ta’lim shakliga qabul amalga oshirilmaydigan ta’lim yo‘nalishlari ro‘yxati

2-ILOVA
2022 — 2026-yillarda pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha “YO‘L XARITASI”

3.1-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Andijon davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.2-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Buxoro davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.3-ILOVA
2023 — 2026-yillarda O‘zbekiston-Finlyandiya pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.4-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Termiz davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.5-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Shahrisabz davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.6-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Jizzax davlat pedagogika universitetini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.7-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Navoiy davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.8-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Chirchiq davlat pedagogika universitetini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.9-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Nukus davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.10-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Qo‘qon davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.11-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Namangan davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.12-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Guliston davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

3.13-ILOVA
2023 — 2026-yillarda Urganch davlat pedagogika institutini rivojlantirishning maqsadli ko‘rsatkichlari

4-ILOVA
Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari fakultetlarini maktabgacha va umumiy o‘rta ta’lim muassasalariga biriktirish jadvali

5-ILOVA
Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari huzurida yangidan tashkil etiladigan akademik litseylar RO‘YXATI

6-ILOVA
Pedagogik ta’limni rivojlantirish bo‘yicha respublika kengashi TARKIBI

Hujjat 04.07.2023 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Oldingi tahrirga qarang.
(2-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(3-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
mazkur qarorga 1-ilovada ko‘rsatilgan ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha sirtqi ta’lim shakliga qabul amalga oshirilmaydi;
Oldingi tahrirga qarang.
mazkur qarorga 1-ilovada ko‘rsatilmagan hamda O‘zbekiston Respublikasi ta’lim tashkilotlariga qabul qilish bo‘yicha davlat komissiyasi tomonidan belgilab beriladigan pedagogika sohasidagi ta’lim yo‘nalishlariga sirtqi ta’lim shakli bo‘yicha o‘qishga ta’lim tizimida pedagogik faoliyatga oid kamida besh yillik ish stajiga ega bo‘lgan va ro‘yxatdan o‘tish davrida ta’lim tashkilotlarida faoliyat olib boruvchi shaxslar qabul qilinadi;
(4-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-bandning beshinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-bandning oltinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
ro‘yxati 5-ilovada belgilangan ta’lim muassasalarining bino va inshootlari operativ boshqaruv huquqi asosida akademik litseylar tashkil etish uchun pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalariga bepul beriladi;
Oldingi tahrirga qarang.
Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi mazkur qarorga 5-ilovada ko‘rsatilgan akademik litseylar faoliyatini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 3-dekabrdagi “Iqtidorli yoshlarni saralab olish tizimi va akademik litseylar faoliyatini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4910-son qarori talablariga muvofiq tashkil qilsin.
(10-bandning beshinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
mazkur qarorning 1-bandida tashkil etilishi nazarda tutilgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari O‘zbekiston Respublikasi Davlat gerbi tasviri tushirilgan va o‘z nomi davlat tilida yozilgan muhrga va blankalarga, mustaqil balansga hamda shaxsiy g‘azna hisobvaraqlariga ega bo‘ladi;
Oldingi tahrirga qarang.
mazkur qarorning 1-bandida tashkil etilishi nazarda tutilgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari yuridik shaxs sifatida tashkil etiladi, davlat oliy ta’lim muassasalari hisoblanadi hamda Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi tizimida faoliyat yuritadi;
(13-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)
mazkur qarorning 1-bandida tashkil etilishi nazarda tutilgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining faoliyatini moliyalashtirish manbalari etib Davlat budjeti, talabalarni to‘lov-kontrakt asosida o‘qitishdan, shartnomalar asosida xizmat ko‘rsatishdan tushadigan mablag‘lar, xalqaro moliya institutlari va xorijiy tashkilotlarning grantlari, jismoniy va yuridik shaxslarning homiylik xayriyalari, shuningdek, qonunchilik hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa manbalar hisoblanadi;
mazkur qarorning 1-bandida tashkil etilishi nazarda tutilgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida o‘quv jarayoni 2022/2023 o‘quv yilidan boshlanadi;
mazkur qarorning 1-bandida tashkil etilishi nazarda tutilgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining bakalavriat ta’lim yo‘nalishlari va magistratura mutaxassisliklariga davlat granti asosida qabul qilinadigan talabalarning soni real ehtiyojdan kelib chiqib, har yili tasdiqlanadigan respublika oliy ta’lim muassasalariga o‘qishga qabul qilish parametrlarida belgilanadi;
Oldingi tahrirga qarang.
(13-bandning o‘ninchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 3-iyuldagi PF-107-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.07.2023-y., 06/23/107/0441-son)

T/r

Chora-tadbirlar nomi

Amalga oshirish mexanizmi

Bajarish muddati

Moliyalashtirish manbai

Ijro uchun mas’ullar

I. O‘quv jarayonini takomillashtirish, yangi pedagogik texnologiyalar va o‘qitish metodlarini joriy etish

1.

Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlari va mutaxassisliklari uchun o‘zgaruvchan o‘quv reja va dasturlarini joriy etish, talabalarning qiziqishlari hamda kadrlar iste’molchilarining talablarini inobatga olgan holda maxsus ta’lim dasturlari loyihalarini ishlab chiqish.

1. Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlari va mutaxassisliklari uchun o‘zgaruvchan o‘quv reja va dasturlari bo‘yicha ilg‘or xalqaro tajribalarni o‘rganish.

2022-yil 1-avgust

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Xorijiy tajribalar asosida o‘zgaruvchan o‘quv reja va ta’lim dasturlari loyihalarini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish.

2022-yil 15-avgust

2.

Xalqaro e’tirof etilgan tashkilotlar (Quacquarelli Symonds World University Rankings, Times Nigher Education yoki Academic Ranking of World Universities) reytingining, xususan sohalar va hududlar bo‘yicha birinchi 1000 talik o‘ringa kirgan xorijiy oliy ta’lim muassasalaridan professor-o‘qituvchilarni jalb etish.

1. Xalqaro e’tirof etilgan tashkilotlarning oliy ta’lim muassasalari reytingida birinchi 1 000 talik ro‘yxatga kirgan oliy ta’lim muassasalari bilan aloqalarini kengaytirish va o‘zaro hamkorlik shartnomalarini tuzish.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, “El-yurt umidi” jamg‘armasi mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

“El-yurt umidi” jamg‘armasi

(A. Bekmurodov)

2. O‘zaro hamkorlik asosida xorijiy oliy ta’lim muassasalarining professor-o‘qituvchilarini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari o‘quv jarayoniga jalb etish.

Har o‘quv yilida

3. “El-yurt umidi” jamg‘armasi talablariga muvofiq, tanlov asosida magistratura va doktoranturaga o‘qishga yuborish.

2023-yil 1-oktabr

3.

Nufuzli xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda qo‘shma ta’lim dasturlari tashkil etgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari talabalarining hamkor xorijiy oliy ta’lim muassasasida o‘qish davri uchun to‘lov-kontrakt qiymatini qoplash.

1. Nufuzli xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda qo‘shma ta’lim dasturlari tashkil etgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari talabalarining to‘lov-kontrakt qiymatini qoplash tartibini belgilashga oid Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasini ishlab chiqish va unda quyidagilarni nazarda tutish:

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi hamda Maktabgacha ta’lim vazirligi tomonidan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining qo‘shma ta’lim dasturlarida to‘lov-kontrakt asosida ta’lim olayotgan va o‘tgan o‘quv semestrlari yakunida yuqori akademik ko‘rsatkichlarga ega bo‘lgan talabalari o‘rtasida tanlov o‘tkazish;

tanlov g‘oliblari bilan ular tahsil olayotgan pedagogik mutaxassisligi bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasining davlat maktabgacha, umumiy o‘rta, o‘rta maxsus, professional va oliy ta’lim tashkilotlarida kamida uch yil ishlab berishni nazarda tutuvchi shartnoma rasmiylashtirish va ularning to‘lov-kontrakti qiymatini Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan qoplab berish;

pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining qo‘shma ta’lim dasturlarida ta’lim olayotgan talabalarning to‘lov-kontrakt qiymatini Davlat budjeti hisobidan qoplash xarajatlari uchun mablag‘larni O‘zbekiston Respublikasining respublika budjetidan birinchi darajali byudje� mablag‘larini taqsimlovchi sifatida tegishincha Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi hamda Maktabgacha ta’lim vazirligiga ajratish.

2023-yil 1-iyul

-

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Moliya vazirligi,

(T. Ishmetov)

Tashqi ishlar vazirligi

(V. Norov)

2. Hukumat qarori loyihasini o‘rnatilgan tartibda Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

2023-yil 1-avgust

4.

Pedagogika yo‘nalishi bitiruvchilarini o‘z mutaxassisliklari bo‘yicha doimiy yashash hududlariga ishga yo‘naltirish.

1. 2021/2022 o‘quv yili bitiruvchilarini mutaxassisliklari bo‘yicha ishga joylashish holatini tahlil qilish.

2022-yil 1-sentabr

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Xalq ta’limi vazirligi

(B. Saidov),

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Bitiruvchilarni kadrlar buyurtmachilari bilan hamkorlikda o‘z mutaxassisliklari bo‘yicha ishga yo‘naltirishga qaratilgan chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish va amalga oshirilishini ta’minlash.

Chora-tadbirlar rejasiga muvofiq

5.

Masofaviy o‘qitish tizimini takomillashtirish.

1. Professor-o‘qituvchilar tomonidan kunduzgi, sirtqi, kechki ta’lim shakllarida o‘tkaziladigan (ma’ruza, amaliy, laboratoriya va seminar) mashg‘ulotlar videoyozuvlarining markazlashgan katalogini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining rasmiy veb-sahifalariga joylashtirish.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Videoyozuvlarni onlayn translatsiya qilishga mo‘ljallangan elektron platformani ta’lim jarayonida qo‘llash.

2023-yil 1-yanvar

6.

Umumta’lim maktablarida pedagogika sohasiga moyilligi va qiziqishi bo‘lgan yuqori sinf o‘quvchilari uchun kasbga yo‘naltirish ishlarini faollashtirish.

1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalariga biriktirilgan umumta’lim maktablarida pedagogika sohasiga qiziqishi bor o‘quvchilarni aniqlash.

2. Mazkur maktablarda mashg‘ulot o‘tishga yetakchi professor-o‘qituvchilar va olimlarni jalb etish.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy

-

Xalq ta’limi vazirligi

(B. Saidov),

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

3. Biriktirilgan umumta’lim maktablarida oliy ta’lim muassasalari talabalari uchun “Maktabda bir kun” loyihasini amalga oshirish.

Har o‘quv yili mart oyida

7.

Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlarida tahsil olayotgan talabalarni o‘quv adabiyotlari bilan to‘liq ta’minlanishiga erishish.

1. Fanlardan kam sonli va yetishmayotgan o‘quv adabiyotlarini yaratish bo‘yicha mualliflar tarkibini shakllantirish.

2022-yil 1-oktabr

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. O‘quv adabiyotlarini yaratish va nashr etish.

Doimiy

3. O‘quv adabiyotlarini yaratishda xorijiy tajribalar va ish beruvchi korxonalardagi texnik taraqqiyot rejasiga tayanish, xorijiy adabiyotlarni tarjima qilish va mualliflarni rag‘batlantirib borish.

Doimiy

8.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv jarayonini tashkil etishda axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini keng joriy etish.

1. O‘quv auditoriyalarini zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari bilan to‘liq jihozlash.

2023-yil 1-yanvar

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Elektron jurnal, elektron davomat va elektron dars jadvali tizimidan foydalanishni yanada kengaytirish.

2023-yil 1-sentabr

3. Kafedra o‘quv yuklamalarini tayyorlash va uning bajarilishini nazorat qilishning elektron tizimini joriy qilish.

2023-yil 1-sentabr

4. Ta’lim tizimiga raqamli texnologiyalarni keng joriy etish, xususan:

o‘quv auditoriyalarini onlayn veb-kameralar bilan to‘liq jihozlash va har bir fakultetda ma’ruza mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan “SMART” auditoriyalar yaratish;

har bir talabani raqamli texnologiyalarga asoslangan ID-kartalar bilan ta’minlash va shu orqali ta’lim jarayonini nazorat qilish;

kutubxona fondini raqamlashtirish va elektron kutubxona tizimiga kiritish;

ta’lim jarayonid� xalqaro miqyosda keng qo‘llaniladigan zamonaviy dasturiy mahsulotlardan foydalanishni yo‘lga qo‘yish.

2023-yil 1-sentabr

9.

O‘quv jarayoni boshqarishning zamonaviy axborot tizimlari asosida amalga oshirilishini ta’minlash.

1. Oliy ta’lim muassasalarining tuzilmasi, professor-o‘qituvchilar va xodimlari hamda talabalar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning NEMIS dasturiga to‘liq kiritilishiga erishish.

2022-yil 1-sentabr

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. O‘qitilayotgan barcha fanlar bo‘yicha kontentlarining elektron bazasini shakllantirish va tizimga kiritib borish.

Doimiy

10.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarini malakali professor-o‘qituvchilar bilan to‘ldirish.

1. Nomzodlarni tanlab olish va saralash bo‘yicha Komissiya tarkibini tasdiqlash.

2. Tanlov komissiyasi tartibini ishlab chiqish.

3. Munosib nomzodlarni lavozimga tayinlash.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab bosqichma-bosqich

-

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi

(N. Xusanov)

II. Ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyatni rivojlantirish hamda ilmiy ishlar natijadorligini ta’minlash

11.

Oliy ta’lim muassasalarida dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalarida PhD (falsafa doktori yoki fan nomzodi) va DSc (fan doktori) ilmiy darajalarni olgan professor-o‘qituvchilar salmog‘ini oshirish.

1. Yosh tadqiqotchilarning chet tilini bilish darajasini oshirish va ularga zarur shart-sharoitlar yaratib berish.

2023 — 2026-yillar

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Innovatsion rivojlanish vazirligi

(I. Abduraxmonov)

“El-yurt umidi” jamg‘armasi,

(A. Bekmurodov)

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari

2. Dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalari tomonidan e’lon qilib borilayotgan grantlarda yosh tadqiqotchilarning ishtirok etishini ta’minlash.

2023-yil 1-sentabr

3. Dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalarida PhD (falsafa doktori yoki fan nomzodi) va DSc (fan doktori) ilmiy darajasini olish uchun tahsil olayotgan professor-o‘qituvchilarning dissertatsiyasini o‘z vaqtida himoya qilish uchun zarur chora-tadbirlarni amalga oshirish.

2023-yil 1-noyabr

12.

Pedagogika sohasi ilmiy-tadqiqot ishlari natijadorligini oshirish.

1. Zamonaviy ilg‘or tajribalarni o‘zlashtirish orqali pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida ilmiy muhitni mustahkamlash bo‘yicha chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish.

2023-yil 1-mart

-

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Davlat statistika qo‘mitasi

(B. Begalov)

2. Tadqiqotchilarni statistik, texnik va boshqa ma’lumotlar bilan ta’minlash mexanizmlarini takomillashtirish.

2023-yil 1-may

13.

Pedagogik tadqiqotlarni respublikada olib borilayotgan ilmiy ishlarning ustuvor yo‘nalishlariga muvofiqlashtirish.

1. Pedagogika sohasidagi ilmiy-tadqiqotlarning ustuvor yo‘nalishlarini belgilash.

2023-yil 1-oktabr

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Innovatsion rivojlanish vazirligi

(I. Abduraxmonov)

2. Pedagogik innovatsiyalar yaratish, zamonaviy metodikalarni ishlab chiqish, tarbiyaviy ishlarni tashkil etishning samarali usullarini amaliyotga joriy qilish.

2023-yil 1-dekabr

14.

Iqtidorli yoshlarni aniqlash va ularni yuqori natijalarga erishgan malakali mutaxassislarga biriktirish.

1. Talabalarning pedagogika sohasiga va ilmiy tadqiqot ishlariga qiziqishlarini aniqlash.

2023-yil 1-sentabr

-

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Iqtidorli yoshlarni yuqori natijalarga erishgan, salohiyatli professor-o‘qituvchilarga biriktirish.

2023-yil 1-oktabr

3. Talabalarning respublika va xalqaro fan olimpiadalari, intellektual o‘yinlar hamda turli tanlovlarda ishtirok etishlarini ta’minlash.

Reja-jadvalga muvofiq

15.

Professor-o‘qituvchilar tomonidan “Scopus” va “Web of Science” xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan ilmiy jurnallarda maqolalar chop etish, maqolalarga iqtiboslik ko‘rsatkichlari salmog‘ini oshirish.

1. Professor-o‘qituvchilar ilmiy jurnallarda maqolalar chop qilishlari uchun seminar-treninglar tashkil etish, konsultatsiya va mahorat saboqlarini o‘tkazish.

2024-yil 1-yanvar

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari

2. Professor-o‘qituvchilarning ilmiy tadqiqot ishlari natijalarini patentlashtirish ishlari salmog‘ini oshirish, tajribali professor-o‘qituvchilar hamda soha mutaxassislari tomonidan ularga zarur maslahatlar berib borish.

Doimiy

16.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy salohiyatini oshirib borish.

1. Professor-o‘qituvchilar ilmiy salohiyatini oshirish uchun mutaxassislik yo‘nalishlaridan kelib chiqib, yetakchi oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish.

2023-yil may oyidan boshlab doimiy

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Innovatsion rivojlanish vazirligi

(I. Abduraxmonov)

2. Professor-o‘qituvchilar hamda iqtidorli talabalarning xorijiy mamlakatlarda o‘tkaziladigan nufuzli tadbirlar, jumladan konferensiyalar, simpoziumlar va seminarlarda muntazam ishtirok etishini ta’minlash.

Doimiy

3. Xorijiy oliy ta’lim muassasalari va ilmiy markazlar bilan birgalikda ilmiy tadqiqotlar olib borishni yo‘lga qo‘yish.

2023-yil 1-yanvar

4. Professor-o‘qituvchilarning yetakchi xorijiy universitet, institut va markazlarda malaka oshirishini ta’minlash.

Doimiy

III. Xalqaro hamkorlik munosabatlarini rivojlantirish, ta’lim jarayoniga xorijiy mutaxassis va o‘qituvchilarni jalb qilish

17.

Ta’lim sohalariga mos tegishli yetakchi xorijiy ilmiy va ta’lim muassasalari bilan hamkorlik aloqalarini rivojlantirish.

1. Xorijiy oliy ta’lim muassasalarining yetakchi olimlari bilan hamkorlikda xalqaro doiradagi ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish.

2023-yil 1-fevraldan boshlab

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Xorijiy professor-o‘qituvchilar bilan hamkorlikda o‘quv, uslubiy va ilmiy adabiyotlarni tayyorlash.

Doimiy

3. Xorijiy hamkor tashkilotlar bilan mutaxassislik fanlari bo‘yicha vebinarlar tashkil qilib borish.

2023-yil 1-may

18.

Xorijiy talabalar ulushini bosqichma-bosqich oshirib borish.

1. Xalqaro talabalar anjumanlarini o‘tkazish va ularda xorijiy talabalar ishtirokini ta’minlash.

2. Yetakchi xorijiy oliy �a’lim muassasalari bilan qo‘shma dasturlar (double degree, joint degree) doirasida kadrlar tayyorlash.

Reja-jadvalga muvofiq

Xalqaro grantlar, Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari

19.

Xorijiy universitetlar bilan hamkorlikda talabalar almashinuvini va qo‘shma ilmiy-tadqiqotlarni tashkil etish.

1. Yetakchi universitetlar va ilmiy markazlar bilan qo‘shma ilmiy-tadqiqotlar olib borishni yo‘lga qo‘yish.

2. Talabalarning xalqaro ilmiy konferensiyalarda ishtirokini ta’minlash.

3. Xorijiy universitetlar bilan hamkorlikda talabalar almashinuvini yo‘lga qo‘yishga qaratilgan loyihalarni amalga oshirish.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy

Oliy ta’lim mu�ssasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

IV. Moddiy-texnika bazani mustahkamlash

20.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazani modernizatsiya qilish, shu jumladan ular uchun yangi o‘quv binolari va talabalar turar joylarini qurish.

1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini modernizatsiya qilish bo‘yicha ishchi guruh tashkil etish.

2023-yil 1-fevral

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari, Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi doirasida ajratiladigan mablag‘lar

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

(A. Boboyev),

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari

2. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini xatlovdan o‘tkazish.

2023-yil 1-mart

3. Xatlov natijalariga ko‘ra moliyalashtirish manbalarini aniq ko‘rsatgan holda pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini modernizatsiya qilish va mustahkamlash bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish.

2023-yil 1-aprel

21.

Ta’lim jarayonida IT-texnologiya infratuzilmasini rivojlantirish.

1. Mavjud lokal va optik tolali tarmoqlarni xatlovdan o‘tkazish.

2022-yil 1-dekabr

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

2. Xatlov natijalaridan kelib chiqib hamda texnik topshiriq asosida tarmoq jihozlarini xarid qilish va o‘rnatish.

2023-yil 1-mart

3. O‘quv jarayonida foydalanish uchun litsenziyalangan dasturiy ta’minot mahsulotlarini xarid qilish.

2023-yil 1-aprel

22.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv binolarini rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash.

1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari binolarining texnik holatini o‘rganib chiqish.

2023-yil 1-yanvar

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari, Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi doirasida ajratiladigan mablag‘lar

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov)

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

(A. Boboyev),

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari

2. Olingan texnik xulosalarga asosan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining binolarini rekonstruksiya qilish bo‘yicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish.

2023-yil 1-fevral

3. Obyektlarni rekonstruksiya qilish ishlarini moliyalashtirish manbalarini aniqlash.

2023-yil 1-mart

4. Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan bajariladigan ishlarni O‘zbekiston Respublikasining Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturiga kiritish bo‘yicha Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taklif kiritish.

2023-yil 1-aprel

23.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv laboratoriyalarini umumiy o‘rta ta’lim muassasalaridagi talablarga muvofiq tashkil etish.

1. Laboratoriya xonalarini tayyorlash va jihozlash.

2023-yil 1-aprel

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Xalq ta’limi vazirligi

(B. Saidov)

2. Talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotda qo‘llash imkoniyatlarini kengaytirish.

Doimiy

V. Ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlar tizimini takomillashtirish, shuningdek, talabalarning sog‘lom turmush tarzini yuritishi uchun shart-sharoitlar yaratish

24.

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan ilgari surilgan beshta muhim tashabbusni keng joriy etish maqsadida markaz tashkil qilish.

1. Markaz faoliyatini tashkil etish bo‘yicha chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish va tasdiqlash.

2022-yil 1-noyabr

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Xalq ta’limi vazirligi

(B. Saidov)

2. Markaz uchun beshta muhim tashabbusni qamrab oladigan xonalar ajratish va ularni kerakli �exnika va jihozlar bilan ta’minlash.

2023-yil 1-yanvar

3. Fakultetlar o‘rtasida “Yosh pedagog”, “Ta’lim va tarbiya”, “Zakovat” kabi ko‘rik-tanlovlarni o‘tkazish.

Reja-jadval asosida

4. Ashula va raqs ansambli hamda talabalar xor jamoasini tashkil etish.

2023-yil 1-mart

25.

Talabalarda kitob mutolaasiga qiziqishni yanada oshirish va ijodkor yoshlarni rag‘batlantirish.

1. Talabalar o‘rtasida “Eng yaxshi kitobxon”, “Men sevgan adib”, “Men sevgan xorijiy asar”, “Men sevgan adabiy qahramon”, “Men o‘qigan badiiy kitoblar” kabi mavzularda tanlovlar o‘tkazish.

Har yili mart-aprel oylarida

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

O‘zbekiston yozuvchilar uyushmasi

(S. Saidov),

Respublika Ma’naviyat va ma’rifat markazi

(M. Xojimatov)

2. Akademiklar, yozuvchilar, shoirlar, adabiyotshunos olimlar ishtirokida kechalar va ijodiy uchrashuvlarni tashkil etish.

Doimiy

26.

Talabalarning sport va jismoniy tarbiya bilan muntazam shug‘ullanishlari uchun zarur sharoit yaratish.

1. Talabalarning sport va jismoniy tarbiya bilan shug‘ullanishi uchun zarur sharoit yaratish.

Doimiy

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Sportni rivojlantirish vazirligi

(A. Ikramov)

2. Muntazam ravishda sport musobaqalarini o‘tkazish.

Har yili reja-jadval asosida

3. Jismoniy tarbiya va sportga doir tadbirlarni tashkil etish.

Doimiy

27.

Yoshlar o‘rtasida ilmiy-madaniy hamkorlikni yo‘lga qo‘yish.

1. Yozgi maktablarni tashkil qilish dasturini ishlab chiqish va tasdiqlash.

2023-yil 1-mart

Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari,

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(A. Toshkulov),

Yoshlar ishlari agentligi

(A. Sa’dullayev)

2. Yozgi maktablar bo‘yicha xalqaro loyihalar bazasini shakllantirish va ularda talaba-yoshlarning ishtirokini ta’minlash.

2023-yil 1-may

3. Yozgi maktablar faoliyatini yo‘lga qo‘yish.

2023-yil 1-iyun

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

10

13

19

25

2,5 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda)

5

8

14

20

4 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

20

26

32

35

75 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

3

5

14

21

7 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

1

2

3

5

5 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

2

3

5

10

5 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

1

3

5

7

7 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

2

4

7

14

7 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

1

4

6

9

9 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

3

6

9

12

4 baravar

11.

Monografiyalar soni

1

3

4

5

5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

7

18

23

37

5,3 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

15

25

35

60

4 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,6

1,0

1,45

5 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

2

3

7

10

5 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

5

8

11

5,5 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

12

16

20

24

2 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

4

7

9

12

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

30

32

38

45

50 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

8

12

18

24

3 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

2

3

6

8

4 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

3

5

7

12

4 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

4

7

10

5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

4

8

12

24

6 baravar-

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

4

6

11

16

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

5

11

17

23

4,6 baravar

11.

Monografiyalar soni

4

6

13

24

6 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

7

9

13

28

4 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

20

35

57

90

4,5 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,5

0,7

1,1

2,1

4,2 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

2

5

9

16

8 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

3

5

8

11

3,7 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

7

15

23

31

4,4 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

3

7

12

19

6,3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

16

21

25

32

100 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

13

17

29

48

3,7 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

3

5

9

12

4 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

5

9

13

17

3,4 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

3

6

10

5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

8

15

21

29

3,6 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

5

6

8

15

3 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

20

30

45

58

2,9 baravar

11.

Monografiyalar soni

2

5

8

9

4,5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

17

29

42

51

3 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

40

62

98

120

3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,5

0,9

1,3

2,0

4 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

3

7

11

15

3 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

4

7

11

5,5 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

11

15

23

27

2,4 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

5

10

15

20

4 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

19

25

35

47

2,5 baravar

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

7

10

15

21

3 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

2

3

4

6

3 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

3

5

9

12

4 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

1

3

6

9

9 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

5

10

16

25

6 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

10

16

18

23

2,3 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

20

24

30

45

2,2 baravar

11.

Monografiyalar soni

10

15

20

35

3,5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

6

11

17

24

4 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

45

61

78

102

2,3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,6

1,2

1,8

6 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

3

5

6

9

3 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

3

5

8

4 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

8

11

13

20

2,5 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda)

6

8

10

15

2,5 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

18

24

26

43

2,3 baravar

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

10

12

15

25

2,5 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

2

3

4

6

3 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

2

3

4

6

3 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

1

2

4

5

5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

3

5

9

12

4 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

2

4

6

8

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

5

8

10

15

3 baravar

11.

Monografiyalar soni

4

8

10

16

4 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

7

8

12

28

4 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

50

85

130

150

3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,7

1,4

2

6,7 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

2

3

4

6

3 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

1

2

4

6

6 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

9

18

26

36

4 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

6

7

13

15

2,5 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

35

44

54

65

87 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

41

53

68

83

2 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

6

9

13

15

2,5 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

43

56

75

87

2 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

6

14

18

27

4,5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

21

35

39

63

3 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

5

7

11

15

3 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

7

12

17

28

4 baravar

11.

Monografiyalar soni

35

48

56

70

2 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

91

115

122

138

1,5 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

150

230

410

600

4 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

1,2

1,8

2,8

4,8

4 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

15

20

25

30

2 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

5

7

11

17

3,4 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

5

8

12

15

3 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami �alabalar soniga nisbatan (foizda)

3

5

7

12

4 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

38

45

55

60

58 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

29

33

38

41

1,4 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

4

7

9

12

3 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

21

37

45

55

2,6 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

4

6

8

4 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

6

12

17

26

4,3 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

7

14

18

28

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

24

48

60

72

3 baravar

11.

Monografiyalar soni

24

32

47

52

2,1 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

28

34

42

62

2,2 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

130

210

330

420

4 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,7

1,1

1,5

5 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

14

17

19

22

1,6 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

3

5

9

12

4 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

10

13

19

25

2,5 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

6

8

12

18

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

38

48

51

54

43 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

16

22

36

38

2,4 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

4

6

8

10

2,5 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

16

21

23

26

1,6 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

4

7

10

5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

9

12

22

36

4 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

7

14

16

28

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

51

78

100

153

3 baravar

11.

Monografiyalar soni

24

32

47

72

3 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

17

24

32

51

3 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

140

250

320

420

3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,7

1,2

1,8

2,8

4 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

15

18

27

45

3 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

3

7

14

7 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

7

11

17

24

3,4 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

7

8

10

14

100 foiz

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

37

38

48

66

78 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

27

30

34

40

1,5 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

5

7

8

10

2 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

45

47

49

54

1,2 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

3

4

5

2,5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

9

12

22

36

4 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

8

15

16

24

3 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

38

58

80

100

2,6 baravar

11.

Monografiyalar soni

21

30

45

63

3 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

70

90

105

120

1,7 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

150

220

300

450

1,3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,8

1,4

1,9

2,4

3 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

17

20

30

48

2,8 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

3

5

7

16

5,3 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

12

16

20

24

100 foiz

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

4

6

8

12

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

32

36

40

54

69 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

38

42

58

76

2 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

4

6

8

10

2,5 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

32

42

48

54

1,7 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

1

2

3

5

5 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

4

10

15

20

5 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

10

15

20

25

2,5 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

40

80

100

120

3 baravar

11.

Monografiyalar soni

12

18

24

30

2,5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

41

92

110

127

3,1 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

160

240

310

480

3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,6

1,2

1,8

2,4

4 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

15

21

26

42

2,8 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

3

6

10

5 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

6

13

19

25

4,1 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda)

5

7

10

15

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

17

23

27

34

100 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

5

7

10

15

3 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

2

3

4

6

3 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

3

5

8

15

5 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

4

6

8

4 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

5

8

11

15

3 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

2

4

6

8

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

3

6

9

12

4 baravar

11.

Monografiyalar soni

1

3

4

5

5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

10

20

25

40

4 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

28

41

67

93

3,3 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,7

1,3

1,8

6 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

3

5

6

9

3 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

5

7

11

5,5 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

8

10

12

16

2 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami talabalar soniga nisbatan (foizda)

5

8

10

15

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

15

20

25

30

100 foiz

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

2

5

8

10

5 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

1

2

4

6

6 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

3

5

8

12

4 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

4

6

8

4 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

5

8

11

15

3 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

1

3

6

9

9 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

3

5

9

15

5 baravar

11.

Monografiyalar soni

1

2

3

5

5 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

8

14

20

24

3 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

12

20

33

48

4 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,2

0,7

1,2

1,8

9 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

3

5

7

15

5 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

5

7

11

5,5 baravar

T/r

Ustuvor vazifalar

Maqsadli ko‘rsatkichlar

Yillar kesimida

O‘sish ko‘rsatkichi

(2023-yilga nisbatan)

2023-yil

2024-yil

2025-yil

2026-yil

1.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish

Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda)

7

9

17

21

3 baravar

2.

Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish

Jami �alabalar soniga nisbatan (foizda)

6

9

14

18

3 baravar

3.

Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash

Ilmiy salohiyat (foizda)

15

18

25

40

2,7 baravar

4.

Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni

3

6

9

18

6 baravar

5.

Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni

2

5

9

14

7 baravar

6.

Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni

2

4

7

12

6 baravar

7.

Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni

2

3

5

8

4 baravar

8.

Mustaqil izlanuvchilar soni

6

9

13

18

3 baravar

9.

Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish

Darsliklar soni

2

3

6

8

4 baravar

10.

O‘quv qo‘llanmalar soni

3

5

9

14

4,7 baravar

11.

Monografiyalar soni

1

3

5

6

6 baravar

12.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni

8

12

15

24

3 baravar

13.

Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni

10

23

35

47

4,7 baravar

14.

Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni

0,3

0,8

1,3

1,8

6 baravar

15.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish

Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish

2

6

7

11

5,5 baravar

16.

Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga)

2

3

5

8

4 baravar

T/r

Oliy ta’lim muassasasining nomi

Fakultet nomi

Umumta’lim maktabi raqami

Tuman (shahar) nomi

1.

Nukus davlat pedagogika instituti

(Nukus shahri)

Fizika-matematika

48-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Tabiiy fanlar

28-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Tasviriy san’at va mehnat ta’limi

33-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Jismoniy madaniyat

21-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Chet tillari

31-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Maktabgacha ta’lim

48-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Nukus shahri

Pedagogika

18-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Boshlang‘ich ta’lim


47-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

Tarix

6-son umumta’lim maktabi

Nukus shahri

2.

Andijon davlat pedagogika instituti

(Andijon shahri)

Aniq va tabiiy fanlar

27-son umumta’lim maktabi

Andijon shahri

Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim hamda tillarni o‘qitish metodikasi

19-son umumta’lim maktabi, 13-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Andijon tumani, Andijon shahri

Ijtimoiy fanlar, san’at va jismoniy madaniyat

18-son umumta’lim maktabi

Oltinko‘l tumani

3.

Buxoro davlat pedagogika instituti

(Buxoro shahri)

Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim

54-, 80-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari

Buxoro shahri

Harbiy ta’lim

3-son umumta’lim maktabi

Buxoro shahri

Pedagogik ta’lim

15-son umumta’lim maktabi

Buxoro shahri

Tabiiy va gumanitar fanlar

36-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi

Buxoro shahri

4.

Jizzax davlat pedagogika universiteti

(Jizzax shahri)

Matematika va informatika

15-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Fizika va texnologik ta’lim

18-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Tabiiy fanlar

5-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Tarix

14-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Pedagogika va psixologiya

4-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Musiqa ta’limi

7-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

O‘zbek tili va adabiyoti

23-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Rus tili va adabiyoti

16-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Chet tillari

12-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Boshlang‘ich ta’lim

17-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Maktabgacha ta’lim

17-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Jizzax shahri

Jismoniy madaniyat

20-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

Tibbiyot

9-son umumta’lim maktabi

Jizzax shahri

5.

Shahrisabz davlat pedagogika instituti

(Shahrisabz shahri)

Pedagogika

22-son umumta’lim maktabi

Shahrisabz shahri

Tillar

8-son umumta’lim maktabi

Shahrisabz shahri

6.

Navoiy davlat pedagogika instituti

(Navoiy shahri)

Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim

9-son umumta’lim maktabi, 26-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Navoiy shahri

Matematika va informatika

20-son umumta’lim maktabi

Navoiy shahri

Fizika va texnologik ta’lim

11-son umumta’lim maktabi

Karmana tumani

Tabiiy fanlar

12-son umumta’lim maktabi

Karmana tumani

Tarix

25-son umumta’lim maktabi

Karmana tumani

San’atshunoslik

19-son umumta’lim maktabi

Navbahor tumani

O‘zbek tili


28-son umumta’lim maktabi

Navbahor tumani

Xorijiy tillar

34-son umumta’lim maktabi

Navbahor tumani

Ingliz tili va adabiyoti

9-son umumta’lim maktabi

Konimex tumani

Jismoniy madaniyat

22-son umumta’lim maktabi

Konimex �umani

7.

O‘zbekiston-Finlyandiya pedagogika instituti

(Samarqand shahri)

Aniq va tabiiy fanlar, jismoniy madaniyat

23-son umumta’lim maktabi

Samarqand shahri

Pedagogika

68-son umumta’lim maktabi

Samarqand shahri

San’atshunoslik

32-son umumta’lim maktabi

Samarqand shahri

Maktabgacha ta’lim

62-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Samarqand shahri

Xorijiy tillar va gumanitar fanlar

53-son umumta’lim maktabi

Samarqand shahri

8.

Termiz davlat pedagogika instituti

(Termiz shahri)

Aniq va tabiiy fanlar

8-son umumta’lim maktabi

Termiz shahri

Pedagogika-psixologiya va boshlang‘ich ta’lim

25-son umumta’lim maktabi

Termiz shahri

Maktabgacha va texnologik ta’lim

6-son umumta’lim maktabi

Termiz shahri

Tillar

17-son umumta’lim maktabi

Termiz shahri

Tarix, san’at va sport

19-son umumta’lim maktabi

Termiz shahri

9.

Chirchiq davlat pedagogika universiteti


(Chirchiq shahri)

Matematika va informatika


9-, 15-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Fizika va kimyo

8-, 10-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Tabiiy fanlar

2-, 14-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Gumanitar fanlar

4, 5-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Pedagogika

20-, 21-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

San’atshunoslik

12-, 18-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Sport va chaqiriqqacha harbiy ta’lim

24-, 25-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

Maktabgacha ta’lim

30-, 33-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari

Chirchiq shahri

Boshlang‘ich ta’lim

13-, 17-son umumta’lim maktablari

Chirchiq shahri

10.

Qo‘qon davlat pedagogika instituti

(Qo‘qon shahri)

Fizika-matematika

17-son umumta’lim maktabi

Dang‘ara tumani

Tabiiy fanlar

3-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi

Dang‘ara tumani

O‘zbek tili va adabiyoti

2-son umumta’lim maktabi

Dang‘ara tumani

Pedagogika va psixologiya



17-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

Tarix

18-son umumta’lim maktabi

Uchko‘prik tumani

Jismoniy madaniyat

37-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

Xorijiy tillar

4-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

Rus tili va adabiyoti

20-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

Milliy hunarmandchilik va amaliy san’at

23-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

Maktabgacha ta’lim

4-, 18-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari

Qo‘qon shahri

Boshlang‘ich ta’lim

28-son umumta’lim maktabi

Qo‘qon shahri

11.

Toshkent davlat pedagogika universiteti

(Chilonzor tumani)

Fizika-matematika

349-son umumta’lim maktabi

Sergeli tumani

Tabiiy fanlar

350-son umumta’lim maktabi

Sergeli tumani

Pedagogika va psixologiya


351-son umumta’lim maktabi

Sergeli tumani

Maktabgacha ta’lim

473-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti

Chilonzor tumani

Maxsus pedagogika va inklyuziv ta’lim

131-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Boshlang‘ich ta’lim

353-son umumta’lim maktabi

Sergeli tumani

Tarix

270-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Musiqiy madaniyat

138-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Xorijiy tillar

128-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Tillar

201-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Chaqiriqqacha harbiy ta’lim

114-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

Maxsus pedagogika va inklyuziv ta’lim

232-son umumta’lim maktabi

Chilonzor tumani

T/r

Negizida akademik litseylar tashkil etiladigan ta’lim muassasalari nomi

Quvvati

Tasarrufida pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari tizimiga o‘tkazilayotgan ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirlik, idora va tashkilotlar nomi

Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari huzurida tashkil etilayotgan akademik litseylar

1.

Andijon tumani pedagogika kolleji

975

Maktabgacha ta’lim vazirligi

Andijon davlat pedagogika institutining akademik litseyi

2.

Chortoq pedagogika kolleji

1 020

Maktabgacha ta’lim vazirligi

Namangan davlat pedagogika institutining akademik litseyi

3.

Mirzaobod texnologiya texnikumi

540

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

Guliston davlat pedagogika institutining akademik litseyi

4.

Samarqand transport va muhandislik kommunikatsiyalari texnikumi

720

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika institutining akademik litseyi

5.

Kogon pedagogika kolleji

570

Maktabgacha ta’lim vazirligi

Buxoro davlat pedagogika institutining akademik litseyi

6.

Urganch sharq tillari va xizmat ko‘rsatish texnikumi

360

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

Urganch davlat pedagogika institutining akademik litseyi

7.

Termiz agrotexnologiyalar va innovatsion rivojlanish instituti akademik litseyi

735

Qishloq xo‘jaligi vazirligi

Termiz davlat pedagogika institutining akademik litseyi

8.

Qarshi davlat universiteti Pedagogika institutining Kitob tumani, Jayraxona qishlog‘ida joylashgan bino va inshootlari (sobiq Kitob iqtisodiyot kolleji)

540

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

Shahrisabz davlat pedagogika institutining akademik litseyi

1.

R. Xalmuradov

Samarqand davlat universiteti rektori, Kengash raisi

2.

A. Radjiyev

A. Avloniy nomidagi Pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodikalarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti rektori, Kengash raisi o‘rinbosari

3.

A. Qodirov

O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlis deputati, “Milliy tiklanish” O‘zbekiston demokratik partiyasi rahbari

4.

U. Inoyatov

O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlis deputati, O‘zbekiston Xalq demokratik partiyasi rahbari

5.

K. Karimov

oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirining birinchi o‘rinbosari

6.

S. S�ddiqova

oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirining o‘rinbosari

7.

U. Sharifxodjayev

xalq ta’limi vazirining birinchi o‘rinbosari

8.

B. Onorbayev

maktabgacha ta’lim vazirining birinchi o‘rinbosari

9.

D. Kenjayev

Prezident ta’lim muassasalari agentligi direktorining birinchi o‘rinbosari

10.

A. Kirgizbayev

Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti rektori

11.

G. Muxamedov

Chirchiq davlat pedagogika universiteti rektori

12.

B. Otemuratov

Nukus davlat pedagogika instituti rektori

13.

Sh. Sharipov

Jizzax davlat pedagogika universiteti rektori

14.

Sh. Yakubov

Oliy ta’limni rivojlantirish tadqiqotlari va ilg‘or texnologiyalarni tatbiq etish markazi direktori

15.

Sh. Sattorov

Xalq ta’limi vazirligi huzuridagi Respublika ta’lim markazi direktori

16.

Sh. Yakubov

Prezident ta’lim muassasalari agentligi huzuridagi Pedagogik mahorat va xalqaro baholash ilmiy-amaliy markazi direktori

17.

K. Eshpulatov

Maktabgacha ta’lim muassasalari rahbar va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti direktori

18.

N. Muslimov

Toshkent davlat pedagogika universiteti huzuridagi Qayta tayyorlash va malaka oshirish tarmoq markazi direktori

19.

B. Xodjayev

Toshkent davlat pedagogika universiteti uzluksiz ta’lim pedagogikasi menejmenti kafedrasi mudiri

20.

M. Bozorova

Termiz davlat universiteti pedagogika va ijtimoiy ish kafedrasi mudiri

21.

D. Jo‘rayev

O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti pedagogika va psixologiya kafedrasi mudiri

22.

S. Shokirova

Toshkent shahridagi Prezident maktabi direktori

23.

N. Boltaboyeva

Nukus shahridagi Prezident maktabi direktori

24.

T. Ro‘ziyev

Qorako‘l xalqaro matematika maktabi direktori

25.

V. Kalenova

Nukus shahar 31-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud davlat umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori

26.

R. Karimov

Toshkent shahar Uchtepa tumani 81-son umumiy o‘rta ta’lim maktabi matematika fani o‘qituvchisi

27.

G. Kuchkorova

Toshkent shahar Uchtepa tumani 38-son umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori

28.

N. Saidxodjayeva

Toshkent shahar Sergeli tumanidagi 300-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori

29.

F. Vaxabova

“Lider” nodavlat ta’lim tashkiloti direktori

30.

F. Karimov

A. Avloniy nomidagi Pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodikalarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti prorektori, Kengash mas’ul kotibi


Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi