Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Aholiga davlat xizmatlari ko‘rsatishning milliy tizimini tubdan isloh qilish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 12-dekabrdagi PF-5278-son Farmonini va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida” 2017-yil 12-dekabrdagi PQ-3430-son qarorini ijro etish yuzasidan Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Oldingi tahrirga qarang.
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 28-sentabrdagi 541-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.09.2022-y., 09/22/541/0859-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(2-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 28-sentabrdagi 541-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.09.2022-y., 09/22/541/0859-son)
Oldingi tahrirga qarang.
23-bandning uchinchi va to‘rtinchi xatboshilariga binoan pulli xizmat ko‘rsatishdan tushadigan mablag‘larning O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri tomonidan belgilanadigan qismi;
O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri mazkur qarorning 21-bandi hamda ushbu bandning ushbu bandning uchinchi va to‘rtinchi xatboshilarida ko‘rsatilgan manbalar bo‘yicha tushadigan pul mablag‘lari yetarli bo‘lmaganda adliya organlari va muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘larini mazkur qarorning 21-bandi va ushbu bandning ikkinchi xatboshisida ko‘rsatilgan xarajatlarga yo‘naltirish huquqiga ega;
(21 — 23-bandlar O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 28-sentabrdagi 541-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.09.2022-y., 09/22/541/0859-son)
bir hafta muddatda O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi bilan birgalikda ushbu qarorning 2-bandida ko‘rsatilgan pul mablag‘lari tushishini alohida hisobga olish uchun daromadlar bo‘yicha tegishli shaxsiy g‘azna hisobvaraqlari ochilishini ta’minlasin;
Oldingi tahrirga qarang.
(5-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 28-sentabrdagi 541-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.09.2022-y., 09/22/541/0859-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(7-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 28-sentabrdagi 541-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 29.09.2022-y., 09/22/541/0859-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(8-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(9-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(10-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(1-ilova O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 21-iyuldagi 396-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 22.07.2022-y., 09/22/396/0656-son)

T/r

Davlat xizmatlarining nomlanishi

Amalga oshirish mexanizmi

Amalga oshirish

muddatlari

Mas’ul ijrochilar

1.

Muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlariga “tayyor holda” ulanish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlarini ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar.

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2.Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarini yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash choralarini ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda, ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6.Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil
30-yanvar













2018-yil

25-fevral


2018-yil
1-mart





2018-yil
10-mart

2018-yil
15-mart

2018-yil
25-mart




2018-yil 25-mart

“O‘zbekenergo” AJ,

“O‘ztransgaz” AK,

“Suvsoz” DUK,

“Toshissiqquvvati” UIChK,

Uy-joy-kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi huzuridagi Davlat xizmatlari agentligi (keyingi o‘rinlarda Agentlik deb ataladi),

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

2.

Bino va inshootlarning tashqi ko‘rinishini o‘zgartirishni (fasadini ta’mirlashni) kelishish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil m�’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soi va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan, boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda, ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni omma�iy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil
30-yanvar












2018-yil
25-fevral


2018-yil
1-mart





2018-yil

10-mart

2018-yil
15-mart

2018-yil
25-mart




2018-yil
25-mart

Davlat arxitektura va qurilish qo‘mitasi.

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

3.

Obyektni qayta ixtisoslashtirish va rekonstruksiya qilishga ruxsat berish.

4.

Arxitektura-rejalashtirish topshirig‘ini ishlab chiqish.

5.

Loyiha hujjatlarini kelishish.

6.

Qurilish-montaj ishlarini amalga oshirishga ruxsat berish.

7.

Yakka tartibda uy-joy qurishga (rekonstruksiya qilishga) ruxsat berish.

8.

Qurilishi tugallangan (rekonstruksiya qilingan) obyektni foydalanishga qabul qilish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni.

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar.

Davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda, ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagon� portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-yanvar














2018-yil 25-fevral


2018-yil 1-mart






2018-yil 10-mart


2018-yil 15-mart


2018-yil 25-mart





2018-yil 25-mart

Agentlik,tuman (shahar) hokimliklari,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

9.

O‘rmon fondiga kirmaydigan daraxt va butalarni kesishga ruxsat berish.

10.

Suvdan maxsus foydalanish yoki suvni maxsus iste’mol qilish uchun ruxsat berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hu�jatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar.

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarini yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3.Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan, boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda, ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-yanvar















2018-yil 25-fevral


2018-yil 1-mart






2018-yil 10-mart


2018-yil 15-mart


2018-yil 25-mart





2018-yil 25-mart

Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi, Qishloq va suv xo‘jaligi vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

11.

O‘simlik dunyosi obyektlaridan maxsus foydalanishga ruxsat berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarini yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-yanvar














2018-yil 25-fevral


2018-yil 1-mart






2018-yil 10-mart


2018-yil 15-mart


2018-yil 25-mart





2018-yil 25-mart

Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi, Qishloq va suv xo‘jaligi vazirligi,

tuman (shahar) hokimliklari,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

12.

Bolalarni davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilish bo‘yicha arizalar berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar.

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarning fuqarolardan so‘rab olishni bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron sh�klda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-yanvar














2018-yil 25-fevral


2018-yil 1-mart






2018-yil 10-mart


2018-yil 15-mart


2018-yil 25-mart





2018-yil 25-mart

Maktabgacha ta’lim vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

13.

Fuqaroni jamg‘arib boriladigan pensiya tizimida hisobga qo‘yish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-yanvar














2018-yil 25-fevral


2018-yil 1-mart






2018-yil 10-mart


2018-yil 15-mart


2018-yil 25-mart





2018-yil 25-mart

“Xalq banki” ATB, Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

14.

Tug‘ilganlikni qayd etish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

2018-yil 30-may

Adliya vazirligi, Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

15.

Adliya organlari va muassasalaridan chiqadigan rasmiy hujjatlarga apostil qo‘yish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar.

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 25-iyun












2018-yil 25-iyun



2018-yil 1-iyul






2018-yil 10-iyul


2018-yil 15-iyul


2018-yil 1-avgust




2018-yil 1-avgust

16.

FHDY va notariat organlari tomonidan arxiv hujjatlarini berish.

17.

Sudlanganlik haqida ma’lumotnoma berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlarini ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish �a norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-may













2018-yil 25-iyun



2018-yil 1-iyul






2018-yil 10-iyul


2018-yil 15-iyul


2018-yil 1-avgust





2018-yil 1-avgust

Ichki ishlar vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

18.

Jismoniy shaxs - soliq to‘lovchining soliq va boshqa qarzi yo‘qligi (borligi) haqida ma’lumotnoma berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xdimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil 30-may













2018-yil 25-iyun



2018-yil 1-iyul






2018-yil 10-iyul


2018-yil 15-iyul


2018-yil 1-avgust





2018-yil 1-avgust

Davlat soliq qo‘mitasi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

19.

Jismoniy shaxslarga STIR berish.

20.

Turgan joyi bo‘yicha propiska qilish, propiskadan chiqarish, hisobga olish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil
30-sentabr












2018-yil
25-oktabr


2018-yil 1-noyabr






2018-yil 10-noyabr


2018-yil 15-noyabr


2018-yil 1-dekabr





2018-yil 1-dekabr

Ichki ishlar vazrligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

21.

Vaqtincha yashash (propiska) uchun ruxsatnomalarni berish va muddatini uzaytirish.

22.

Harbiy hisobga qo‘yish.

Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

1. Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalala�.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuning�ek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2018-yil
30-sentabr












2018-yil
25-oktabr


2018-yil 1-noyabr






2018-yil 10-noyabr


2018-yil 15-noyabr


2018-yil 1-dekabr





2018-yil 1-dekabr

Mudofaa vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

23.

Elektr energiyasi, tabiiy gaz, suvni hisobga olish (hisoblagich) uskunasini o‘rnatishga ariza berish.

Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

1.Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli ashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy eti


2018-yil
30-sentabr











2018-yil
25-oktabr


2018-yil 1-noyabr






2018-yil 10-noyabr


2018-yil 15-noyabr


2018-yil 1-dekabr





2018-yil 1-dekabr

“O‘zbekenergo” AJ, “O‘ztransgaz” AJ, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

24.

Elektr energiyasi, tabiiy gaz, suvni hisobga olish uskunasi (hisoblagich)ni yechishga ariza berish.

25.

Elektr energiyasi, tabiiy gaz, suvni hisobga olish uskunasi (hisoblagich)ni tekshirishga ariza berish.

26.

Trenerlik faoliyati bilan shug‘ullanishga ruxsat berish.

Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

1. Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish uchun vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.


2018-yil
30-sentabr











2018-yil
25-oktabr


2018-yil 1-noyabr






2018-yil 10-noyabr


2018-yil 15-noyabr


2018-yil 1-dekabr





2018-yil 1-dekabr

Jismoniy tarbiya va sport davlat qo‘mitasi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish �azirligi

27.

Oliy ta’lim muassasalariga o‘qishga kirish uchun hujjatlar topshirish.

Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

1.Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuq�rolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalari shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmatni olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil 1-fevral













2019-yil 1-mart



2019-yil 1-aprel






2019-yil 10-aprel


2019-yil 15-aprel


2019-yil 1-may





2019-yil 1-may

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, tasarrufida oliy ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirliklar va idoralar,

Agentlik, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

28.

Xorijiy mamlakatlarda berilgan ta’lim to‘g‘risidagi hujjatlarni tan olish va nostrifikatsiya qilish (ekvivalentlikni belgilash).

Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish

1. Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot t�zimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek,zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil 1-fevral













2019-yil 1-mart



2019-yil 1-aprel






2019-yil 10-aprel


2019-yil 15-aprel


2019-yil 1-may





2019-yil 1-may

Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

29.

O‘zgalarning parvarishiga muhtoj bo‘lgan keksalar va nogiron shaxslarga sanatoriylarda imtiyozli davolanishni va yo‘llanmalarni rasmiylashtirish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarni tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil 1-fevral













2019-yil 1-mart



2019-yil 1-aprel






2019-yil 10-aprel


2019-yil 15-aprel


2019-yil 1-may





2019-yil 1-may

Sog‘liqni saqlash vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

30.

Mehnat organlarida fuqarolarni ishsiz sifatida ro‘yxatga olish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni f�qarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil 1-fevral













2019-yil 1-mart



2019-yil 1-aprel






2019-yil 10-aprel


2019-yil 15-aprel


2019-yil 1-may





2019-yil 1-may

Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

31.

Ishsizlik nafaqasini tayinlash.

32.

Xorijda mehnat faoliyatini amalga oshirishga ruxsatnoma berish.

33.

O‘qiganlikni tasdiqlash haqida arxiv ma’lumotnomasi berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloq�lar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishni bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlarini ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish uchun vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmatni olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil
30-sentabr












2019-yil
25-oktabr


2019-yil 1-noyabr







2019-yil 10-noyabr


2019-yil 15-noyabr


2019-yil 1-dekabr





2019-yil 1-dekabr

“O‘zarxiv” agentligi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

34.

Ish stajini tasdiqlash haqida arxiv ma’lumotnomasi berish.

35.

Ish haqini tasdiqlash haqida arxiv ma’lumotnomasi berish.

36.

Ta’lim to‘g‘risidagi hujjatlarning dublikatini berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish bi�olarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizma�lari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2019-yil 30-sentabr












2019-yil
25-oktabr


2019-yil 1-noyabr






2019-yil 10-noyabr


2019-yil 15-noyabr


2019-yil 1-dekabr





2019-yil 1-dekabr

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi, tasarrufida ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirliklar va idoralar,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

37.

Ixtiroga patentlar olish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yli bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2020-yil 1-fevral













2020-yil 1-mart



2020-yil 1-aprel






2020-yil 10-aprel


2020-yil 15-aprel


2020-yil 1-may





2020-yil 1-may

Intellektual mulk agentligi, Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

38.

Foydali modelga patentlar olish.

39.

Sanoat namunasiga patentlar olish.

40.

Seleksiya yutug‘iga patentlar olish.

41.

Tovarning kelib chiqqan joy nomidan foydalanish huquqi to‘g‘risida guvohnoma olish.

42.

Tovar belgisiga doir guvohnoma olish.

43.

Integral mikrosxemalar topologiyasi ro‘yxatdan o‘tkazilganligi to‘g‘risidagi guvohnoma olish.

44.

EHM uchun yaratilgan dasturlar va ma’lumotlar bazalarini ro‘yxatdan o‘tkazish huquqini olish va ularni ro‘yxatdan o‘tkazish.

45.

O‘limni qayd etish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan-to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2020-yil 30-may













2020-yil 25-iyun



2020-yil 1-iyul






2020-yil 10-iyul


2020-yil 15-iyul


2020-yil 1-avgust





2020-yil 1-avgust

Adliya vazirligi, Agentlik, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

46.

Fuqarolik holati dalolatnoma yozuviga o‘zgartirish, tuzatish va qo‘shimchalar kiritish.

47.

Takroriy guvohnomalar berish.

48.

Nikoh tuzishni qayd etish.

49.

Nikohdan ajralishni qayd etish.

50.

Familiya, ism va ota ismini o‘zgartirish.

51.

Fuqarolik holati dalolatnoma yozuvini tiklash.

52.

Otalikni belgilash.

53.

Farzandlikka olish.

54.

Pensiya tayinlash (yoshga doir, nogironlik, boquvchisini yo‘qotganlik bo‘yicha).

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytiri� va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmatni olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2020-yil 30-may














2020-yil 25-iyun



2020-yil 1-iyul






2020-yil 10-iyul


2020-yil 15-iyul


2020-yil 1-avgust





2020-yil 1-avgust

Budjetdan tashqari pensiya jamg‘armasi, Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

55.

Yer uchastkalariga bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va tegishli guvohnoma berish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat xizmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikni oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2020-yil 30-may













2020-yil 25-iyun



2020-yil 1-iyul






2020-yil 10-iyul


2020-yil 15-iyul


2020-yil 1-avgust





2020-yil 1-avgust

Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi,

Agentlik,

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

56.

Binolar, inshootlar va ko‘p yillik dov-daraxtlarga bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va tegishli guvohnoma berish.

57.

Ko‘chmas mulkka va yer uchastkasiga bo‘lgan huquqni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish haqidagi kadastr yig‘majildlarini tayyorlash.

58.

Avtomototransport vositalarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish.

1. Tegishli turdagi davlat xizmatlari ko‘rsatishning amaldagi tartibini tahlil qilish.

Quyidagilar to‘g‘risida batafsil ma’lumot tayyorlash:

davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibi va muddatlari, murojaat etuvchilar tomonidan taqdim etiladigan hujjatlar, uni tartibga soluvchi hujjatlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish jarayonida ishtirok etgan shaxslar soni va ularga qo‘shimcha yuklangan vazifalar;

davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun vakolatli tashkilotlarning haqiqiy xarajatlari;

to‘g‘ridan to‘g‘ri davlat xizmatlari ko‘rsatish binolarining dislokatsiyasi;

kuniga (oy va yilda) davlat xizmatlari uchun murojaat etuvchilarning o‘rtacha soni;

arizachilar tomonidan amalga oshirilgan haqiqiy xarajatlar, shu jumladan tegishli to‘lovlar va boshqa yig‘imlar;

davlat xizmatlari ko‘rsatadigan tashkilotlarda paydo bo‘lishi mumkin bo‘lgan, shu jumladan, moddiy-texnik ta’minot sohasidagi muammoli masalalar.

2. Tegishli tashkilotlarda axborot tizimlari va resurslarini xatlovdan o‘tkazish.

Axborot tizimlari va resurslarining yagona idoralararo elektron aloqalar tizimiga integratsiyasini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish.

3. Davlat xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha, shu jumladan boshqa davlat organlari va o‘zga tashkilotlardan idoralararo elektron hamkorlik orqali olinadigan hujjatlar va ma’lumotlarni fuqarolardan so‘rab olishning bekor qilinishini nazarda tutgan holda ma’muriy reglamentlar tasdiqlanishi nazarda tutilgan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish, davlat x�zmatlari ko‘rsatishni soddalashtirish, arizalarni ko‘rib chiqish vaqtini qisqartirish, blankalar shakllarini tasdiqlash va h.k.

4. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan kelishish, shuningdek, zarur bo‘lganda takroran ko‘rib chiqish.

5. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

6. Fuqarolarning kutish vaqtini kamaytirish va davlat xizmatlari olish uchun ariza beruvchilarni ommaviy ravishda yig‘ish imkoniyatini istisno qilish va norozichilikning oldini olish maqsadida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarni maqbul joylashtirish, olis hududlarga chiqish yo‘li bilan mobil (sayyor) davlat xizmatlari ko‘rsatish imkoniyatlarini ko‘rib chiqish va tashkil etish.

7. Interaktiv davlat xizmatlari Yagona portali orqali elektron shaklda tegishli xizmat olish uchun ariza berish imkoniyatini joriy etish.

2020-yil 30-may













2020-yil 25-iyun


2020-yil 1-iyul





2020-yil 10-iyul


2020-yil 15-iyul


2020-yil 1-avgust





2020-yil 1-avgust

Ichki ishlar vazirligi,

Agentlik, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi


Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi